شنبه 28 اردیبهشت 1392 - 16:29

بزرگواري: هاشمي نمي تواند رئيس جمهور شود/ هاشمي محرم انقلاب نيست / خاتمي بهتر از هاشمي

نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی گفت: هاشمی رفسنجانی با اقدامات خود در چند سال اخیر عملا نشان داده که محرم به نظام و انقلاب نیست.

خبرگزاری فارس: هاشمی محرم نظام و انقلاب نیست

به گزارش بويرنيوز، حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری در یاسوج اظهار کرد: آقای هاشمی در طول دوران پیش و پس از نهضت از لحاظ شخصیتی در عرصه سیاسی دارای وجوه مختلفی بوده است.

وی با بیان این‌که هیچ‌گاه نمی‌توان آقای هاشمی مدل 88 و 92 را با هاشمی دهه 50 و 60 مقایسه کرد، افزود: آن هاشمی انقلابی بود و هاشمی امروز به هیچ وجه قابل مقایسه با آن دوران نیست.

حجت‌الاسلام بزرگواری افزود: البته اشتباهاتی از وی در دوره جنگ هم سر زد که آن‌ها را عامدانه نباید تلقی کرد ولی اشتباهات کنونی همه عامدانه بوده است.

وی همراهی با فتنه‌گران را یکی از دلایل نامحرم بودن هاشمی به نظام و انقلاب دانست و گفت: اگر نامه بدون سلام و آن خطبه ساختار شکنانه جزئی از فتنه نبود پس چه بود.

نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: کسی که خلاف محارم نظام اسلامی قدم برمی‌دارد نمی‌تواند رئیس‌جمهور شود و بر همین اساس ما به عنوان نماینده مجلس آن را نامه را امضا و تقدیم شورای نگهبان کردیم.

وی با مقایسه خاتمی و هاشمی گفت: از نظر من خاتمی نشان داده که بیش از هاشمی به سخن رهبری گوش می‌دهد و معتقدم اگر هاشمی می‌تواند رئیس جمهور شود خاتمی هم می‌توانست در انتخابات شرکت کند.

فارس

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=43830
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. علی گفت:

    تو رو به همون جدت قسم میدم موضع خودتو مشخص کن بعد از 88 تو صحن مجلس شعار مرگ بر خاتمی میدادی حالا خاتمی شده بهتر از هاشمی رفسنجانی یه روز به احمدی نزاد حمله میکنی به روز احمدی نزاد میشه آدم خوبه قصه یه روز از خواب بیدار میشی میکی امروز نوبت مشایی شده که ازش تعریف کنم تو راه مجلس با خودت میگی نه مشایی رو که رد صلاحیت میکنند پس بهتره که مثل پدر دامادش (محمود خان ) امروز حالشو بگیرم دم در مجلس بهت خبر میدن که ملاقات کننده از حوزه انتخابی داری تو میگی امروز ملاقات تعطیله شرایط کشور بحرانیه مردم حوزه انتخابی من هیچ مشکلی ندارند به من رای دادن که بیام بهارستان و در مورد مسایل کلان کشوری تصمیم گیری کنم وارد مجلس که میشی میبنی به به همه جمعند و تو رو کم دارن همهمه ای بر پا ست میگی چه خبره بهت خبرمیدن که کجا بود ی دیر رسیدی نکنه پیگیر پتروشیمی دهدشت بودی تو میگی نه بابا مساله پتروشیمی که حل شد قرار شد مردم تو زمین احداثش فعلا پیاز بکارن سر راه رفتم این خدمات کامپیوتری سر خیابون ببینم لپ تاپ رو چطوری خاموش میکنند راستی نگفتید چه خبره بهت میگن بزرگواری جان چه نشسته ای که رفسنجانی کاندید شده قراره نامه بنویسیم و از شورای نگهبان بخوایم تاییدش نکنن تو زیرش رو امضا میکنی ؟ تومیگی زیرشو که امضا میکنم هیچ خودم هم میبرمش شورای نگهبان تحویلش میدم راستی یادم رفت بپرسم رفسنجانی کیه ؟

  2. ناشناس گفت:

    بابا بجای اینکه با آبروی کسی که عمرش را برای انقلاب سپری کرده بازی کنی ؛ برو اعتبار بگیروجاده دهدشت باشت را درست کن که هنوز جاده اوایل انقلابه!!تا اون مردم بدبخت نروند بهبهان؛گچساران بعد بیان باشت ویاسوج!!!

  3. احسان گفت:

    ترس از پیروزی اصلاح طلبان اری شما درست می گویید ان کسی که 8 سال رییس جمهور و8 سال رییس مجلس و سالها رییس مجلس خبرگان و مجمع تشخیص مصلحت یعنی قریب به 30 سال برابر عمر انقلاب این مملکت را اداره می کرده حالا شده نامحرم ؟ بهتر است منطق و انصاف را فراموش نکنیم

  4. فرهنگی گفت:

    بابا تو دیگه خیلی شورشو در اوردی بسه دیگه خفه شو

  5. ناشناس گفت:

    اقای انقلابی بی زحمت یکم علمتو به روز کن تا تو مجلس ابروی استان حفظ بشه بعد اظهار نظر در مورد بزرگان کن تو چند تا عملیات حظور داشتی که اشتبا هات رفسنجانی رو دیدی اقا به اصطلاح اگاه

  6. ناشناس گفت:

    توراخداديگه كمترابرازوجودكن يه كاري ميكني كه اگرزماني رييس شدندنام استان راازكشورخذف ميكنند پس توراخدابگذاردراين فلاكت خودمان بسوزيم

  7. حرف دل مردم گفت:

    حاج آقا متشکر . از اینکه چهره اصلی زبیر زمان را برای مردم معرفی کردی واین واقعیت است هرچند که به کم خردان تلخ است . درعصر حجاز هم فرصت طلبان زیاد و حق طلبان اندک ولی درنهایت حق پیروز است >

  8. محمد گفت:

    آقای بزرگواری اگه حرف نزنی بزرگوارتر هستی.

  9. مجید گفت:

    جان خودت حرف مردم را بزن نه حرف خودت یادت بیاد روزایی را که به خونه همین مردم می رفتی برای جمع اوری ارا دیگه تو خواب ببینی که دور بهد به مجلس بری با این حرفای نسنجیده ات.تورا خدا اول فکر کن بعد حرف بزن

  10. تهرانی گفت:

    آقای بزرگ واری برو شهرتو اباد کن شمارو چه به این حرفا .دیگه کم سر ما مردم کلاه بزارین خوب شود شناختیمت آقای بزرگ واری

  11. بد بخت -بیچاره گفت:

    سخن ماند از توهمی یادگار سخن را چنین خوار مایه مدار
    بدبختی وفلاکت هر جامعه ای از افراد بیسواد ومدعی آن جامعه است

  12. کاظم گفت:

    خواهش میکنم دست ازافراط برداراقای بزرگواری ومشلات دهدشت روباهمین جسارت عنوان کن

دیدگاه شما