چاپ این برگه

بزرگواري: هاشمي نمي تواند رئيس جمهور شود/ هاشمي محرم انقلاب نيست / خاتمي بهتر از هاشمي

نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی گفت: هاشمی رفسنجانی با اقدامات خود در چند سال اخیر عملا نشان داده که محرم به نظام و انقلاب نیست.

خبرگزاری فارس: هاشمی محرم نظام و انقلاب نیست

به گزارش بويرنيوز، حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری در یاسوج اظهار کرد: آقای هاشمی در طول دوران پیش و پس از نهضت از لحاظ شخصیتی در عرصه سیاسی دارای وجوه مختلفی بوده است.

وی با بیان این‌که هیچ‌گاه نمی‌توان آقای هاشمی مدل 88 و 92 را با هاشمی دهه 50 و 60 مقایسه کرد، افزود: آن هاشمی انقلابی بود و هاشمی امروز به هیچ وجه قابل مقایسه با آن دوران نیست.

حجت‌الاسلام بزرگواری افزود: البته اشتباهاتی از وی در دوره جنگ هم سر زد که آن‌ها را عامدانه نباید تلقی کرد ولی اشتباهات کنونی همه عامدانه بوده است.

وی همراهی با فتنه‌گران را یکی از دلایل نامحرم بودن هاشمی به نظام و انقلاب دانست و گفت: اگر نامه بدون سلام و آن خطبه ساختار شکنانه جزئی از فتنه نبود پس چه بود.

نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: کسی که خلاف محارم نظام اسلامی قدم برمی‌دارد نمی‌تواند رئیس‌جمهور شود و بر همین اساس ما به عنوان نماینده مجلس آن را نامه را امضا و تقدیم شورای نگهبان کردیم.

وی با مقایسه خاتمی و هاشمی گفت: از نظر من خاتمی نشان داده که بیش از هاشمی به سخن رهبری گوش می‌دهد و معتقدم اگر هاشمی می‌تواند رئیس جمهور شود خاتمی هم می‌توانست در انتخابات شرکت کند.

فارس