شنبه 28 اردیبهشت 1392 - 13:46

بازتاب وسیع حركت زشت عمران زاده +عکس

حرکت حنیف عمران زاده مدافع استقلال در بازی مقابل الشباب، بازتاب رسانه ای شدیدی در دبی و منطقه داشته است.
سایت گل: حرکت حنیف عمران زاده مدافع استقلال در بازی مقابل الشباب، بازتاب رسانه ای شدیدی در دبی و منطقه داشته است.
دیروز شبکه دبی اسپورت بارها درباره حركت عمران زاده در بازي الشباب حرف زد و صحنه را به تصویر کشید.حرکت حنیف عمران زاده مدافع استقلال در بازی مقابل الشباب، بازتاب رسانه ای شدیدی در دبی و منطقه داشته است.

با توجه به پخش این صحنه از تلویزیون و بحث مکرر رسانه های اماراتی در این باره، به نظر می رسد محرومیت یا جریمه مالی سنگینی در انتظار این مدافع پرحاشیه باشد. دیروز شبکه دبی اسپورت بارها در این باره حرف زد و صحنه را به تصویر کشید.

بازتاب وسیع حركت زشت عمران زاده +عکس

اگر سایت یوتیوب را باز کنید، پست هایی از این حرکت را خواهید دید که از طرف ایرانی ها و البته عرب زبان ها آپلود شده است. پست هایی با کامنت های بسیار در محکومیت این رفتار؛ اگر چه که او آن را در یک عصبانیت آنی انجام داد.

شنیده می شود باشگاه استقلال در این باره از الشباب عذر خواهد خواست.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=43779
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. گچسارانی ایرانی گفت:

    البته در زشت بودی این حرکت شکی نیست و از یک ایرانی انتظار چنین حرکاتی نمیرود ولی این هم درست نیست که ما یه چیزی رو خیلی بزرگ کنیم ما خونها داده ایم در را ازادی و حفاظت از کشورمان ایا شما که این مطالب را در سایتهایتان میگذارید از اقای عمران زاده سوال کردید که چرا چنین کاری را انجام داده بی شک نپرسیده اید اگر سری به سایت استقلال بزنید مصاحبه با این بازیکن را بخوانید و میبینید که این عرب های غرب زده چه گستاخیهای کرده اند و به جای خلیج فارس نام خلیج عرب را برده اند و اقای عمران زاده با تعصبی که داشتند نتوانستند تحمل کنند و دست به چنین حرکت ناپسندی زدند من حرکت ایشان را قبول ندارم ولی انتظار دارم بیشتر دنبال علت باشید تا تخریب یک بازیکن وطن پرست.
    درود بر تعصب ایرانی
    خلیج همیشه فارس ایران

  2. دانش گفت:

    خوب که.کمشونه

دیدگاه شما