چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 - 11:49

هاشمی نمی آید چون رای ندارد؛ خاتمی وطن فروش و ستون پنجم دشمن است

– روزنامه کیهان در بخشی از سرمقاله خود به قلم حسین شریعتمداری نوشت:

– آقاي هاشمي رفسنجاني به اين علت که اطمينان دارد در صورت نامزدي براي رياست جمهوري يازدهم، صلاحيتش تأييد خواهد شد، نامزد نمي‌شود! چرا؟! براي آن که بعد از ثبت‌نام به عنوان کانديداي رياست جمهوري يازدهم، نوبت به انتخابات مي‌رسد و آقاي هاشمي نيز مانند ساير نامزدها بايد نامزدي خود را در ميدان انتخاب مردم قرار بدهد و اين همان ميداني است که جناب آقاي رفسنجاني از ورود به آن بيم دارد، زيرا برخلاف آنچه گروه‌هاي مأموريت يافته در ملاقات‌هاي پي‌درپي با ايشان ادعا مي‌کنند. آقاي هاشمي به خوبي مي‌داند که پايگاه مردمي قابل توجهي ندارد و از سالن وزن‌کشي نامزدهاي رياست جمهوري يازدهم، «سنگين وزن» بيرون نخواهد آمد.

– آقاي خاتمي-برعکس آقاي هاشمي- از آنجا که اطمينان دارد در صورت نامزد شدن قطعاً رد صلاحيت خواهد شد، کانديدا نمي‌شود. چرا که ايشان در جريان فتنه آمريکايي- اسرائيلي 88 آشکارا نقش ستون پنجم دشمن را بازي کرده و دست به وطن‌فروشي زده است و مي‌داند که اينگونه خيانت‌ها و جنايات در هر نظام حکومتي چه مجازات سنگيني در پي دارد. به بيان ديگر آقاي خاتمي در قمار فتنه 88 تمامي سرمايه‌اي را که نظام اسلامي با گشاده‌دستي به وي داده بود، باخته است. خاتمي دو دوره رياست جمهوري با راي بالا را که مي‌توانست سابقه‌اي قابل احترام در کارنامه سياسي او باشد، به پاي جرج سوروس صهيونيست و سرويس‌هاي اطلاعاتي مثلث آمريکا و اسرائيل و انگليس ريخته و باخته است. همه تلاش و آرزوي خاتمي آن است از فرصتي که نظام اسلامي با سخاوتمندي و بنا به مصالحي به وي داده و مجازات او را به تاخير انداخته است، براي بازگشت به نظام استفاده کند. او در حالي که شرکت در انتخابات مجلس نهم را به صراحت- به اصطلاح- تحريم کرده بود، با برنامه‌‌ريزي قبلي در روستاي وادان دماوند به پاي صندوق راي رفت و با انتشار خبر راي دادن خود تلاش کرد به زبان حال- و نه قال- اعلام کند که از ادعاي ديکته شده تقلب در انتخابات پشيمان است و راهي- هرچند کوره‌راه- براي بازگشت به نظام را جستجو مي‌کند! به اظهارات و مواضع خاتمي و ساير سران و اصحاب فتنه 88 توجه کنيد. به شدت از يادآوري جنايت بزرگي که در آن فتنه آمريکايي- اسرائيلي مرتکب شده‌اند وحشت دارند.
خاتمي حاضر نيست با نامزد شدن در انتخابات پيش روي و دريافت مهر رد صلاحيت از يک نهاد قانوني جمهوري اسلامي ايران، براي هميشه آرزوي بازگشت به نظام را بر باد رفته بداند. براي خاتمي با سابقه‌اي که از وطن‌فروشي و ايفاي نقش ستون پنجم دشمن در کارنامه سياسي وي ثبت و ضبط شده است، رد صلاحيت از سوي نظام به منزله دريافت «مهر باطل شد»! است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=40694
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. دوست دار نظام گفت:

    کورخواندی با این نوع نگرش

    • خنگول گفت:

      اقای شریعت مداری از کجا میاری میخوری نفست ازجای گرم بلندمیشه توخودت احمدی نژادرابزرگ کردی حالاهمکه میگی بده

  2. اصولگرا گفت:

    به نظرمن هاشمی دوبرابرتمام اصولگرایان رای دارد….اقای شریعتمداری یادمان نرفته که چقدرازاحمدی نزادحمایت میکردی…ماهیت احمدی نزادخیلی بهترازشماهاست…

  3. درووووووووووود بر خاتمی.... گفت:

    درووووووووووود بر خاتمی….درووووووووووود بر خاتمی….درووووووووووود بر خاتمی….درووووووووووود بر خاتمی….درووووووووووود بر خاتمی….درووووووووووود بر خاتمی….درووووووووووود بر خاتمی….درووووووووووود بر خاتمی….درووووووووووود بر خاتمی….درووووووووووود بر خاتمی….درووووووووووود بر خاتمی….درووووووووووود بر خاتمی….درووووووووووود بر خاتمی….درووووووووووود بر خاتمی….درووووووووووود بر خاتمی….درووووووووووود بر خاتمی….درووووووووووود بر خاتمی….درووووووووووود بر خاتمی….درووووووووووود بر خاتمی….درووووووووووود بر خاتمی….درووووووووووود بر خاتمی….درووووووووووود بر خاتمی….درووووووووووود بر خاتمی….درووووووووووود بر خاتمی….درووووووووووود بر خاتمی….درووووووووووود بر خاتمی….درووووووووووود بر خاتمی….ر

دیدگاه شما