سه شنبه 28 فروردین 1403 - 12:54

درس آموزنده نماینده کهگیلویه برای بهرامی و تاجگردون/+عکس

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز:

نشست افق توسعه همه جانبه کهگیلویه،بهمئی،لنده و چرام به میزبانی منتخب حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ در تهران برگزار شد.در این دیدار که با عنوان هم اندیشی مدیران و نخبگان کهگیلویه ای مقیم تهران با منتخب مردمِ شریفِ شهرستان کهگیلویه به میزبانی و افطاری منتخب مردم شریف کهگیلویه بزرگ برگزار شد.

ابن نشست با حضور چهره های سرشناسی از جمله سید کامل تقوی نژاد، افشانی، نیکبخت و … برگزار شد.

اما چند نکته در خصوص این همایش:

این همایش و مراسمات مشابه می‌تواند شروع خوبی برای هم افزایی و خرد جمعی برای کمک به استان باشد.

یکی از نقاط ضعف کهگیلویه و بویراحمد نداشتن مدیران اثر گذار در پست های کلیدی در مرکز است.

باور کنید تلاش برای انتصاب جوانان شایسته و مدیران تراز ملی استان در سمت های کلیدی در نهایت می‌تواند از استاندار و نماینده هم کارایی های خاص و بیشتری را به استان بدهد.

این یک ضعف بزرگ است که نمایندگان به جای تقویت نیروهای ملی رو به انتصابات قومی استانی می آوردند، اگر این انرژی و وقت صرف بکارگیری شایسته های استان در وزارتخانه ها بشود خیال خود نمایندگان راحت تر میشود و با فردی که ۲۴ ساعته می‌تواند مطالبه گری کند عملا سهمشان را راحت تر از وزارتخانه ها طلب می‌کنند.

این همایش باید برای گچساران و بویراحمد نیز تکرار شود.

در نهایت نیز می‌توان این همایش را برای هر ۳ منطقه استان برگزار کرد تا خروجی آن بشود تشریک مساعی برای برون رفت استان از محرومیت هایی که رنج آور است.

تا وقتی به این باور نرسیم که توسعه فلان روستای گچساران و دهدشت یعنی آبادانی مرکز استان و کهگیلویه و بویراحمد و این روحیه منطقه گرایی را از میان نبریم بدون شک حاصلی جز شکست در وعده ها به مردم نصیب کسی نمی‌شود، پس برای استان باید همه متحد و همدل پای کار باشند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=360013
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    دراین چهل سال کجا بود؟چکارمیکرد؟

  2. ناشناس گفت:

    چی میگی بابا؟؟؟
    جلسات صوری
    یه سد آبریز بود که هی تمید به تصویب بود که اینم با کم کاری نماینده کهگیلویه به کلی جذف شد!!!!!
    کدوم توسعه؟؟؟

  3. ناشناس گفت:

    با جلسات نمی توانید مردم محروم شهرستان کهگیلویه دهدشت توابع آن فریب دهید سالهاست با نماینده شهرستان کهگیلویه دهدشت توابع آن تجربه شده علتش مهاجرت مردم شهرستان کهگیلویه دهدشت توابع آن به یاسوج و استان های همجوار است حتی گچساران وضعیت بهتری آز شهرستان کهگیلویه دهدشت توابع آن دارد استفاده از آب سد کوثر گچساران استفاده لازم کرده آما شهرستان کهگیلویه دهدشت توابع آن یک قطره استفاده نکرده به همین نماینده آمار خودکشی و طلاق و گوجه چینی زنان شهرستان کهگیلویه دهدشت توابع آن در بهبهان مطالعه کنید بخاطر فقر و بیکاری جوانان مشکلات اقتصادی و معیشتی و گرانی و تورم

  4. ناشناس گفت:

    نمایش نتایج ندارد برای محرومیت زدایی شهرستان کهگیلویه دهدشت توابع آن

  5. دوستدار عدالت گفت:

    با سلام . خداقوت .
    ابتدا خدمتتون عرض کنم که ابتدای هر کاری ، برگزاری چنین جلساتی را داشته و داریم . اصل این هستش که این روال ادامه و تاثیرات مثبتی را بدنبال داشته باشد .
    یک جلسه دورهمی و بعدش هم تاثیری در تغییر استان نداشته باشد به چه درد میخورد ؟

  6. ناشناس گفت:

    شاید تاجگردون بتونه کاری کنه.

  7. پرستار گفت:

    چهل سال بدون عملکرد حالا در ۸۰ سالگی حالیش شده

دیدگاه شما