یکشنبه 26 فروردین 1403 - 12:35

پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت پدر شهیدان خرسندیان

بویرنیوز–  آیت الله رِِئیسی ،رئیس جمهور در پیامی درگذشت مرحوم حاج امراله خرسندیان پدر بزرگوار شهیدان والامقام، الله‌کرم، الله‌کس و محمد خرسندیان را به مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد و خانواده این فقید سعید تسلیت گفت.

در متن پیام تسلیت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی آمده است: درگذشت مرحوم حاج امراله خرسندیان، پدر بزرگوار شهیدان والامقام، الله‌کرم، الله‌کس و محمد خرسندیان و جانبازان سرافراز مهدی و الله‌رحم خرسندیان، موجب تاثر خاطر شد.

رئیس جمهور افزود: این پدر فداکار که با ایمان راسخ به آموزه‌های اسلامی و ارزش‌های متعالی انقلاب، همه سرمایه‌های ارزشمند زندگی خود را برای عزت و اقتدار میهن اسلامی روانه میدان ایثار و شهادت کرد، بی‌شک شأنی رفیع در پیشگاه الهی خواهد داشت.

آیت‌الله رئیسی عنوان کرد: اینجانب مصیبت وارده را به مردم شریف استان کهگیلویه و بویر احمد و خانواده مکرم این فقید سعید تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همجواری با شهیدان گرانقدرش و برای عموم بازماندگان معزز صبر و سلامتی مسألت دارم.

مرحوم حاج امرالله خرسندیان پدر سه شهید دفاع مقدس؛ ” اله کرم ، اله کس و محمد خرسندیان” است. اله کرم در شهریور سال ۱۳۶۰ به شهادت رسید، اله کس سال ۱۳۶۱ در عملیات رمضان آسمانی شد و شیخ محمد خرسندیان نیز چهارم دی ۱۳۶۵ در عملیات کربلای۴ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

بالای ۹۱ هزار نفر از جمعیت حدود ۷۰۰ هزار نفری کهگیلویه وبویراحمد جامعه ایثارگری هستند.

این استان در هشت سال دفاع مقدس ۱۸۳۰ شهید را تقدیم نظام و انقلاب کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=359994
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما