دوشنبه 20 فروردین 1403 - 13:28

هتل المپیک پذیرای مسافران در عید فطر/ مجتمع همه چیز تمام یاسوج کجاست؟

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز:

در تعطیلات عید فطر کهگیلویه و بویراحمد یکی از جاذبه های مهم گردشگری به ویژه برای استان های فارس، اصفهان و خوزستان است.

این استان با آبشارها، کوه ها، جنگل ها و مراکز متعدد تفرجگاهی، تاریخی و طبیعی که کمتر دست کاری انسانی در آن رخ داده زیبایی های چشم نوازی دارد که برای هر توریست و میهمانی دیدنی است.

کوه گل دنا، آبشار یاسوج، پیست اسکی کاکان، چشمه بلقیس چرام، پل بریم، آبشار کیوان، بی بی حکیمه گچساران، غار ده شیچ، چشمه میشی، دهکده توریستی کریک، روستای مارین، آبشار تنگ تامرادی، نقش برجسته تنگ سروک، شلال دون باشت، دریاچه مور زرد زیلایی و … تنها بخشی از هزاران جاذبه این استان است.

استانی که اقلیم سرد و خنک و گرم آن همزمان میزبان دوست داران خاص خودش است.

یکی از نگرانی های مسافران و توریست ها در سفر به کهگیلویه و بویراحمد یافتن مجتمع اقامتی بود که همه نیازهایشان را مرتفع کند.

این نگرانی سالهای اخیر اما امروز دیگر نیست و با وجود مجتمع تفریحی، ورزشی و گردشگری هتل المپیک باقری یاسوج دیگر میزبانی حتی از میهمانان خارجی یک موضوع ساده و پیش پا افتاده است.

این مجتمع در قلب یاسوج و در بهترین نقطه شهر بر فراز یاسوج قرار گرفته است .

هتل المپیک باقری یاسوج با امکاناتی از قبیل استخر، ماساژ، اتاق های اقامتی منحصر به فرد ، بیلیارد، بولینگ، کافه تریا، کافه سنتی، رستوران گردان، سالن رستورانی 300 نفره، شهربازی و گیم نت و… از بهترین و کامل ترین مجموعه های اقامتی، تفریحی، رستورانی و ورزشی کهگیلویه و بویراحمد است.

این مجتمع در یاسوج، خیابان ساحلی به سمت بیمارستان امام سجاد قرار دارد.

تلفن تماس: 07433351228 و 09300078000

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=359937
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما