شنبه 18 فروردین 1403 - 10:07

20 روز طلایی کنکوری‌ها که نباید آن را دست کم گرفت

بویرنیوز– داوطلبان نوبت اول آزمون سراسری سال 1403 تا روز برگزاری آزمون حدود 20 روز زمان دارند، مشاوران آموزشی از روزهای باقیمانده به عنوان زمان طلایی کنکوری‌ها یاد می‌کنند.

نوبت اول آزمون سراسری سال 1403 در روزهای 6 و 7 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، داوطلبان کنکور حدود 20 روز تا زمان آزمون فرصت دارند که مشاوران آموزشی این روزها را بسیار با اهمیت می‌دانند.

منصور سعیدی مشاور آموزشی در گفت‌وگو با فارس در رابطه با برنامه ریزی و اقداماتی که داوطلبان در روزهای باقیمانده تا کنکور باید انجام دهند، گفت: برخی داوطلبان برای آشنایی با فضای آزمون در نوبت اول کنکور شرکت می‌کنند و نوبت دوم برایشان جدی‌تر است، چرا که فضای کنکور فضای سنگینی است و برخی داوطلبان در مواجهه با این فضا نمی‌توانند دانسته‌های خود را به طور کامل نشان دهند بنابراین می‌خواهند که با فضا آشنا شوند.

وی افزود: البته نوبت اول کنکور موقعیت خوبی است، بخصوص برای افرادی که پشت کنکور ماندند و امسال دانش آموز نبودند، این افراد می‌توانند در این آزمون خود واقعی‌شان را نشان دهند و بدون استرس عمل کنند.

مشاور آموزشی درباره اقداماتی که داوطلبان کنکور در روزهای باقیمانده باید انجام دهند، اظهار داشت: کنکوری‌ها در حدود 20 روز باقیمانده فرمول‌ها را مرور کنند تا در ذهنشان حک شود.

وی از روزهای باقیمانده تا آزمون به عنوان روزهای طلایی کنکوری‌ها یاد کرد و گفت: عزیزان کنکوری به هیچ عنوان این روزهای پایانی را دست کم نگیرند، شاید همین روزها برگ برنده آنها در آزمون باشد.

سعیدی عنوان کرد: داوطلبان از همین حالا با تنظیم ساعت خواب، تعذیه و ورزش به کاهش استرس خود کمک کنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=359920
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما