شنبه 18 فروردین 1403 - 8:38

شروع ۱۰۰ درصدی مدارس و ادارات با ترافیکی که امان می گیرد!

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز:

مدارس و ادارات کهگیلویه و بویراحمد امروز با ۱۰۰ ظرفیت عملاً بعد از تعطیلات شروع به کار کرد.

آنچه بیش از هر چیزی رسمی شدن همه فعالیت های رسمی و اداری را نشان می داد نه تقویم و اتمام تعطیلات که ترافیک سنگین صبحگاهی مرکز استان بود.

مرکز کهگیلویه و بویراحمد دیگر ظرفیت این حجم از خودرو و جمعیت را با زیرساخت های کنونی را ندارد و اگر فکری اندیشیده نشود در آینده نه چندان دور زندگی در این شهر سخت تر از هر کار می شود!

باید استفاده از روگذر و زیرگذرهایی که به هدایت ترافیک کمک می کنند را مد نظر داشت

مدارس به صورت نامناسبی در مرکز شهر تجمیع شده و این خود از دلایل ترافیک در شهر است

باید مدارس و والدین را ملزم به استفاده از سرویس های عمومی برای جابجایی فرزندانشان کرد، طبیعی است وقتی هر پدر یا مادری شخصا باید فرزندشان را به مدرسه ببرند ترافیک شدیدی می شود

فرهنگ رانندگی جای کار بسیار دارد، اگر در تهران و دیگر استان ها رانندگی کرده باشید به وضوح به عدم رعایت قوانین و رانندگی نامناسب در یاسوج می رسید.

سامانه های نظارتی باید در شهر نصب شود

به گزارش بویرنیوز، اعتبارات و رسیدگی ها به یاسوج ابداً سنخیتی با مرکزیت استان بودنش ندارد و اگر این رویه ادامه پیدا کند باید فاتحه زندگی در یاسوج را خواند!

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=359910
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    ترافیک نیست بی قانونی در رانندگی مشکل اصلی هست که خدا را شکر پلیسی هم در کار نیست . شما هر روزی و هر ساعتی دوست دارید سری به شهر و خیابانهای یک طرف بزنید . چهار پنج ردیف ماشین پارک شده . طرف وسط خیابان ماشین را پارک می کنه و میره تو مغازه و دنبال کار

دیدگاه شما