جمعه 4 اسفند 1402 - 22:42

ساسان دلاویز: آمده‌ام به انحصار ۴۵ ساله پایان دهم/زنان بیرون بیایید و شکوفایی را رقم بزنید/در یک سال به اندازه ۸ سال آقایان برنامه دارم/رشد در سطوح ملی نخبه ها را دنبال میکنم

بویرنیوز؛ کاندیدای شورای ائتلاف در شهرستان‌های گچساران و باشت گفت: تفکری انحصاری اجازه رشد را از بچه‌های این دو شهرستان گرفت.

ساسان دلاویز در نطق انتخاباتی خود در گچساران گفت: اجازه دهید از این لحظه ای با وجود حماسه ای که خلق کردید خود را برنده این انتخابات اعلام کنیم.

وی بیان کرد: این وحدت حول محور دلاویز نیست بلکه حول محور الله و حسبی الله است

افتخار میکنم به اینکه به عنوان جوانی که از دیار پرورش یافته و در عرصه ملی حضور داشتم آمده ام تا خدمت صادقانه و بی منتی را به دیارم ارائه کنم.

این کاندیدای انتخابات مجلس در گچساران و باشت با اشاره به سوابق اجرایی خود در کشور تصریح کرد: این حضور و تجارب در سطوح ملی همه دولتمردان در تراز اول کشور تجاربی به دست آوردیم تا وارد عرصه انتخابات شویم.

دلاویز عنوان کرد: در گچساران و باشت در ۴۵ سال گذشته یک جریان و تفکری از عمد گذشته اجازه رشد به هیچ جوان گچسارانی و باشتی نمی داد و مانع رشد جوانان خلاق و نخبه نیز شده اند.

وی گفت: ما اینها را حس کردیم و وارد عرصه شدیم تا این خط را شکسته و به انحصار ۴۵ ساله آنها خاتمه دهیم.

این کاندیدای انتخابات مجلس در گچساران و باشت خاطرنشان کرد: با عنایت الهی و اعتقاد به حسبی الله داشتیم شاهد استقبال پر شکوه مردم از حضور بودیم و این ترس را به جبهه دشمن انداخت.

دلاویز بیان کرد: نیروهای انقلابی من را به عنوان نماینده خود معرفی کردند، امروز به عنوان جوان انقلابی تکلیف دیدم با شرایطی که به هر دلیلی در کشور نارضایتی و برخی مشکلات معیشتی وجود دارد، که همین آقایان باعث آن شدند تکلیف خود می دانیم وارد کار شده و اعتماد به نظام را بالا ببریم.

وی افزود:فیلم یکی از برادران را دیدم که نگاه تحقیرآمیز وی به بانوان را نشان می داد و ناراحت شدم و عنوان کرده بود زنان کجا و این مجالس کجا و شوهرانتان چرا اجازه می دهند حضور داشته باشید.

دلاویز اظهار کرد: من میگویم زنان و دختران عزیز از کنج خانه هایتان بیرون بیاید و در جامعه اسلامی رشد و شکوفایی را رقم بزنید،تنها کاندیدایی بودم که با برنامه وارد شدم و برنامه را برای ۴ سال پیش بینی کرده ام.

وی ادامه داد: در یک سال نمایندگی مابه اندازه کل ۸ سال نمایندگی آقایان برنامه خواهیم داشت، آقایان گفتند از هر ۵ کارخانه بزرگ یکی از آنها در گچساران و باشت خواهد بود ما که ندیدیم.

دلاویز اضافه کرد: در ۱۱ اسفند باید پای کار باشیم و با حضور با شکوه خود فضایی مثال زدنی را رقم بزنید.

وی گفت: این مرزبندی های باوی قشقایی بویداحمد گرمسیری باعث شده وضعیت نابسمانی را در ۴۵ سال گذشته داشته باشیم، همه ما با وحدت در کنار هم برای توسعه منطقه و حول محور حسبی الله ایجاد شده است.

دلاویز ادامه داد: شاهد بودیم در روزهای گذشته نسبت به شهردار جوان و نخبه از ایل بزرگ قشقایی فردی مطالبی را مطرح کرد که جسارت بود، به وی و ایل قشقایی.

وی گفت:میتوانم بگویم شهردار دوگنبدان با شایستگی در حال خدمت به شهر است،عزیزی هر موضوعی را که منافع خانوادگی و شخصی وی می باشد ورود پیدا کرده و آن را عنوان می کند،باید از قشقایی و ظفری شهردار اسبق و فعلی دوگنبدان تقدیر کنم.

وی گفت: امیدواریم با پیروزی در انتخابات شاهد حضور و خیزش نخبگان در سطوح ملی باشیم.

دلاویز ادامه داد: اگر میخواهید در مسیر زندگی به دیواری تکیه بدید، به دیوار خدا تکیه دهید به چیزهای ضعیف مانند خانه عنکبوت تکیه ندهید زیرا به راحتی با هر بادی فرو میریزد

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=359235
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. حسینی گفت:

    انشااله با قبولی دکتر تاجگردون با 90 درصد ارا به توهین ها و تهمت های ناروا به دکتر پاسخی محکم خواهیم داد

  2. بویراحمد گفت:

    خدایی پولامو ببر بده بیلهر بخور بهتره تا تاجگردون هست کسی رای نمیاره

  3. بویراحمد گفت:

    خدایی پولانو ببر بده بیلهر بخور بهتره تا تاجگردون هست کسی رای نمیاره

دیدگاه شما