چاپ این برگه

ساسان دلاویز: آمده‌ام به انحصار ۴۵ ساله پایان دهم/زنان بیرون بیایید و شکوفایی را رقم بزنید/در یک سال به اندازه ۸ سال آقایان برنامه دارم/رشد در سطوح ملی نخبه ها را دنبال میکنم

بویرنیوز؛ کاندیدای شورای ائتلاف در شهرستان‌های گچساران و باشت گفت: تفکری انحصاری اجازه رشد را از بچه‌های این دو شهرستان گرفت.

ساسان دلاویز در نطق انتخاباتی خود در گچساران گفت: اجازه دهید از این لحظه ای با وجود حماسه ای که خلق کردید خود را برنده این انتخابات اعلام کنیم.

وی بیان کرد: این وحدت حول محور دلاویز نیست بلکه حول محور الله و حسبی الله است

افتخار میکنم به اینکه به عنوان جوانی که از دیار پرورش یافته و در عرصه ملی حضور داشتم آمده ام تا خدمت صادقانه و بی منتی را به دیارم ارائه کنم.

این کاندیدای انتخابات مجلس در گچساران و باشت با اشاره به سوابق اجرایی خود در کشور تصریح کرد: این حضور و تجارب در سطوح ملی همه دولتمردان در تراز اول کشور تجاربی به دست آوردیم تا وارد عرصه انتخابات شویم.

دلاویز عنوان کرد: در گچساران و باشت در ۴۵ سال گذشته یک جریان و تفکری از عمد گذشته اجازه رشد به هیچ جوان گچسارانی و باشتی نمی داد و مانع رشد جوانان خلاق و نخبه نیز شده اند.

وی گفت: ما اینها را حس کردیم و وارد عرصه شدیم تا این خط را شکسته و به انحصار ۴۵ ساله آنها خاتمه دهیم.

این کاندیدای انتخابات مجلس در گچساران و باشت خاطرنشان کرد: با عنایت الهی و اعتقاد به حسبی الله داشتیم شاهد استقبال پر شکوه مردم از حضور بودیم و این ترس را به جبهه دشمن انداخت.

دلاویز بیان کرد: نیروهای انقلابی من را به عنوان نماینده خود معرفی کردند، امروز به عنوان جوان انقلابی تکلیف دیدم با شرایطی که به هر دلیلی در کشور نارضایتی و برخی مشکلات معیشتی وجود دارد، که همین آقایان باعث آن شدند تکلیف خود می دانیم وارد کار شده و اعتماد به نظام را بالا ببریم.

وی افزود:فیلم یکی از برادران را دیدم که نگاه تحقیرآمیز وی به بانوان را نشان می داد و ناراحت شدم و عنوان کرده بود زنان کجا و این مجالس کجا و شوهرانتان چرا اجازه می دهند حضور داشته باشید.

دلاویز اظهار کرد: من میگویم زنان و دختران عزیز از کنج خانه هایتان بیرون بیاید و در جامعه اسلامی رشد و شکوفایی را رقم بزنید،تنها کاندیدایی بودم که با برنامه وارد شدم و برنامه را برای ۴ سال پیش بینی کرده ام.

وی ادامه داد: در یک سال نمایندگی مابه اندازه کل ۸ سال نمایندگی آقایان برنامه خواهیم داشت، آقایان گفتند از هر ۵ کارخانه بزرگ یکی از آنها در گچساران و باشت خواهد بود ما که ندیدیم.

دلاویز اضافه کرد: در ۱۱ اسفند باید پای کار باشیم و با حضور با شکوه خود فضایی مثال زدنی را رقم بزنید.

وی گفت: این مرزبندی های باوی قشقایی بویداحمد گرمسیری باعث شده وضعیت نابسمانی را در ۴۵ سال گذشته داشته باشیم، همه ما با وحدت در کنار هم برای توسعه منطقه و حول محور حسبی الله ایجاد شده است.

دلاویز ادامه داد: شاهد بودیم در روزهای گذشته نسبت به شهردار جوان و نخبه از ایل بزرگ قشقایی فردی مطالبی را مطرح کرد که جسارت بود، به وی و ایل قشقایی.

وی گفت:میتوانم بگویم شهردار دوگنبدان با شایستگی در حال خدمت به شهر است،عزیزی هر موضوعی را که منافع خانوادگی و شخصی وی می باشد ورود پیدا کرده و آن را عنوان می کند،باید از قشقایی و ظفری شهردار اسبق و فعلی دوگنبدان تقدیر کنم.

وی گفت: امیدواریم با پیروزی در انتخابات شاهد حضور و خیزش نخبگان در سطوح ملی باشیم.

دلاویز ادامه داد: اگر میخواهید در مسیر زندگی به دیواری تکیه بدید، به دیوار خدا تکیه دهید به چیزهای ضعیف مانند خانه عنکبوت تکیه ندهید زیرا به راحتی با هر بادی فرو میریزد