دوشنبه 23 بهمن 1402 - 7:52

نماینده بویراحمد باز هم رقبا را تهدید کرد/بعد از ۱۱ اسفند شما را محاکمه خواهند کرد

بویرنیوز: نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه بویراحمد، دنا و مارگون گفت: بزدل های سیاسی که هرگز جرات بیان عقیده خود بپردازند و از اندیشه‌ای که نام و نان خود را از آن می‌داند دفاع کند، برای فرار از کابوس شکست روی به شیوه‌های مختلف آورده‌اند.

مهدی روشنفکر در جمع پرشور مردم چین لوداب، ضمن تبریک دهه فجر، اظهار کرد: دیار چین مهد نخبگان و شجاعان است و من خرسندم که امروز در طلیعه چهل و ششم انقلاب اسلامی در این جمع حضور دارم.

وی افزود: همواره بر رعایت اخلاق و قانون اصرار دارم و به حامیان خود و آنانی که قصد حمایت از من ندارند و حتی رقیبان می‌خواهم از دایره اخلاق خارج نشوند.

نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه بویراحمد، دنا و مارگون گفت: بزدل های سیاسی که هرگز جرات بیان عقیده خود بپردازند و از اندیشه‌ای که نام و نان خود را از آن می‌داند دفاع کند، برای فرار از کابوس شکست روی به شیوه‌های مختلف آورده‌اند.

وی تصریح کرد: برخی بازنده میدان هستند و با تکیه بر ریا و تزویر و افراد ثروتمند در حال تزریق پول و پول‌پاشی هستند اما باید بگوییم که زهی خیال باطل!!!

روشنفکر خاطرنشان کرد: با پول‌پاشی یاد صحبت مرحوم آیت‌الله ملک‌حسینی می‌اُفتم که فرمودند« پول‌ها را بگیرد و بخورید نوش جانتان، ولی به این افراد رای ندهید.»

وی افزود: برخی خود را پدیده انتخابات می‌دانند اما این در حالی است که در جریان‌شان و توسط بزرگان این جریان آنها را نخواسته‌ و نپذیرفته‌اند.

نماینده مجلس شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی، گفت: به پرونده سازانی که سال‌ها با پرونده‌سازی نخبگان این دیار را منزوی کرده‌اند اعلام می‌کنم، بعد از ۱۱ اسفند شما را محاکمه خواهند کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=359002
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مادوان گفت:

    برو عزیزم به فکر نان باش که خربزه آب است تو ضعیف ترین نماینده تاریخ بویراحمدی. به خاطر اینکه عملکرد ضعیفت را بپوشونی داری دیگران رو محکوم میکنی اون کسی که باید محاکمه بشه خودتی

  2. یزدگرد گفت:

    بگم بگم یو هم وابیه مث احمدنژاد

  3. ناشناس گفت:

    کو جمع کن عامل تفرقه

  4. ناشناس گفت:

    بویرنیوز آهن پرست

  5. اصلاح طلب گفت:

    اولا من به شخصه هیچ کدوم از کاندیدای حاضر در صحنه انتخابات بویراحمد را در حد یه نماینده کامل ودر شان این مردم نمبینم
    مثلا خود روشنفکر که اصلا بچه بویراحمد نیست دوما اصلا صحبت کردن بلد نیست
    اون موقع که دانش اموزان در مقطع آخرای ابتدایی درس میخوندند تو کتب درسی میگفتن خصوصیات نماینده مجلس که می‌شد شجاع باشه متخصص باشه با سواد باشه از حق مردمش دفاع کنه غیره و الان تخصص روشنفکر منتظریان و بهرامی خداییش چی هست ؟ یکی به من بگه شاید تخصصی باشه من ندونم
    دوما روشنفکر گفته بزرگان جریان قبولشون ندارن اگه منظورش منتظریان هست که مسعود حسینی شب و روز آشکار داره براش کار میکنه وهدایت خواه به قول خودش گفته معذوریت دارم ولی میبینیم که فامیل درجه ١ ايشون اعلان حمايت كردن و خود هدايت خواه هم مخفيانه داره براش كار ميكنه
    اگه منظورش بهرامي هست ايشون هيچ وقت اصلاح طلب نبوده كه الان بزرگان جريان بخوان حمايتش كننن
    پس نتيجه ميگيريم كه روشنفكر داره تهمت ميزنه يه رقيا وخودش بايد محاكمه بشه

  6. ناشناس گفت:

    حاکم شهری که مرغابی بود…همه نماینده دارن ها هم نماینده داریم

  7. دنا گفت:

    اینم جیمی جامپ

  8. دنا گفت:

    جرثقیل رو آماده کردن واسه محاکمه و اجرای حکم

دیدگاه شما