دوشنبه 23 بهمن 1402 - 7:42

بهرامی : با مشارکت فعال خواب های آشفته بویراحمد را آشفته تر کنید/این ظلم را تحمل نمیکنیم

بویرنیوز– فعال سیاسی بویراحمد گفت: ما تحت هیچ شرایطی عقب‌ماندگی استان را تحمل نخواهیم کرد. شما بدانید ما مانده‌ایم و ایستاده‌ایم شرایط را برای مردم تغییر بدهیم. همه ما باید بدانیم عده‌ای مشارکت حداکثری ما ترس و واهمه دارند.

محمد بهرامی در جمع هواداران خود در کبگیان بویراحمد اظهار کرد: از خدای بزرگ و متعال آرزومند هستم و امیدوارم خداوند بزرگ خودش کمک بکند که ما شرمنده این‌همه شکوه و بزرگواری و محبت شما عزیزان نشویم.

ما خوشحال هستیم که امروز در بخش کبگیان که از یک قدمت خاصی برخوردار هستند.
وی افزود: بزرگوارانی با منش و باشخصیت و با اعتقادات خاص. از همه عزیزان تقدیر و تشکر می‌کنم. بخش کبگیان همیشه بر ما منت گذاشته است.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: انتخابات خبرگان رهبری. هم‌زمان با انتخابات مجلس شورای اسلامی است و دانشمندی برجسته مایه فخر و مباهات استان و جنوب کشور حضرت آیت‌الله ملک‌حسینی، خانواده‌ای از جنس مردم که همیشه در کنار مردم و پناهگاه مردم بوده است. انتظار و توقع همه ما مشارکت و حمایت همه‌جانبه از این بزرگوار است.

وی بیان کرد: امروز ۲۲ بهمن‌ماه سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی است، عرض تبریک خدمت همه عزیزان دارم. این انقلاب معجزه قرن بود. انقلاب و انقلابی‌گری از اینجا شروع می‌شود، ولی مظلومیت این نظام و انقلاب، این نظامی که انقلاب محرومان و امید پابرهنگان بود. اما فاصله‌ها امروز چگونه تعریف می‌شود و امروز چه کسانی تیشه به ریشه این انقلاب می‌زنند، آن‌هایی که با ریا و تزویر، دایه‌دار انقلاب هستند و خودشان را عین این نظام و انقلاب تعریف می‌کنند.

بهرامی ادامه داد: دولت‌های مختلف در زمینه‌های مختلف باید در خدمت مردم باشند. رضایتمندی مردم برای دولت‌های مختلف مهم است. چه کسانی می‌توانند این رضایت‌مندی را برای مردم ایجاد بکنند. کسانی که صادقانه در خدمت مردم باشند و از جنس این مردم و برای مردم باشند، آن‌ها می‌توانند رضایت مردم را دررابطه‌با این انقلاب و نظام ایجاد بکنند.
وی افزود: ما فراموش نکنیم حکومت و دین ما برای مردم بود، و بزرگ‌ترین سرمایه ما مردم هستند، قدر این سرمایه را باید بدانیم.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید همیشه دنبال این باشیم از چه روش‌هایی می‌توان این رضایتمندی را بالا برد چند روز پیش جوانی جلوی من را گرفت گفت که من را در یکی از پتروشیمی‌هایی که خوراک آن از استان ما هست اخراج کرده‌اند و گفته‌اند شما بومی نیستید. آیا این یک ظلم بر مردم استان نیست، منابع و خوراک و هزینه‌ها از ما و فواید و سود برای دیگران. من در این حوزه سال‌ها کار کرده‌ام در تهران در مقیاس ملی پروژه‌های ملی و فراملی کارکرده‌ایم. یکی از این پروژه‌ها که حق این مردم است و می‌تواند برای همیشه این مردم را نجات بدهد، پتروشیمی است.

بهرامی افزود: ولی چرا نمایندگان ما در این حوزه‌ها حضور نداشته‌اند، نمایندگان ما تسلط و تخصص لازم در این حوزه‌ها نداشته‌اند. امروز نیاز است این مردم از حق خودشان دفاع بکنند.

وی گفت: برای مثال عرض می‌کنم فولاد مبارکه اصفهان یکی از دوستان چند سال پیش عضو هیئت‌مدیره بود گفت ما امسال ما موظف هستیم ۲ هزار میلیارد تومان در باب مسئولیت‌های اجتماعی در این منطقه هزینه بکنیم. به نظر شما اعتبارات استانی ما چقدر است؟ صنایعی که منابع آن‌ها از جای دیگر است، آبش از جای دیگر است و فرزندان ما حق ندارند آنجا استخدام بشوند. حق آلایندگی و رونق اقتصادی و اشتغال مال آن‌هاست باید به این مسائل دقت کنیم.

بهرامی بیان کرد: ما هم در حوزه صنعت و گردشگری پتانسیل‌های بسیار زیادی داریم و نیاز است نخبگان به وسط میدان بیایند؛ چون باز ما نخبگان را فراری داده‌ایم. اولویت کار ما باید نخبگان و خبرگان باشند و در بحث اشتغال اولویت با افراد ناتوان و محروم باشد. اینکه ما هر جا می‌رویم خواسته‌های مردم زیرساخت‌های اولیه است یک ظلم بزرگ به این استان است.

وی خاطرنشان کرد: این زیرساخت‌ها باید از قبل حل می‌شد، ۵۰ درصد همین ۲ هزار میلیارد تومان در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی فولاد مبارکه ظرف یک سال تمام مشکلات این استان را رفع می‌کند. ما باید روی این مسائل کار کنیم و شما باید نمایندگان را فراتر از این نیاز‌های سطح پایین بخواهید.

بهرامی افزود: ما تحت هیچ شرایطی عقب‌ماندگی استان را تحمل نخواهیم کرد. شما بدانید ما به پشتوانه مردم مانده‌ایم و ایستاده‌ایم تا شرایط را برای مردم تغییر بدهیم. همه ما باید بدانیم عده‌ای از مشارکت حداکثری ما ترس و واهمه دارند.

این نامزد انتخابات گفت: شما با تلاش و مشارکت خودتان این خواب آشفته را آشفته‌تر کنید و با مشارکت حداکثری خودتان اجازه ندهید این آمال و آرزو‌ها رنگ واقعیت به خودشان بگیرند. اگر ما سکوت کنیم جوانان و فرزندان ما به سمت تاریکی و بدبختی خواهند رفت.

وی گفت: دولت این چند سال کجا بود که امروز می‌خواهد اجرای پمپاژ این منطقه را افتتاح کند. آیا این عدم صداقت نسبت به این مردم نیست. بزرگواران به هوش باشید در این زمان باقیمانده آقایان با ترفند‌های مختلف دنبال فریب مردم هستند. شما اجازه ندهید اگر مسئولی نمی‌تواند برای مردم کار انجام بدهد حداقل صادقانه با این مردم رفتار کند. ‌شأن و شخصیت و عزت نفس این مردم بالاتر از این شعار‌های توخالی است. این روزها هر جایی که از پروژه‌ها تعریف کردند فریب است. ان شاءالله روز ۱۱ اسفندماه جواب این عدم صداقت را با رأی خودتان بدهید.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=358994
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. شاغالب گفت:

    افسوس افسوس که گولت می زنند

  2. یاسر گفت:

    یکی مثل علی پور که آنجا ایستاده زارع مدیرکلش کرد آدم چقدرنمک نشناس اگه زارع نبود هیچ کس بهایی بهت نمیداد

دیدگاه شما