سه شنبه 17 بهمن 1402 - 8:17

مهدی روشنفکر باز هم رقبا را تهدید کرد/ شرمنده مردم هستم

بویرنیوز– مهدی روشنفکر در جمع مردم روستای شهنیز اظهار کرد: سلام به پاک‌ترین، صادق‌ترین و زلال‌ترین مردمان؛ زلال مثل چشمه‌های زلال و پربرکت شهنیز، سلام به شما خواهران و برادران بزرگوارم که امروز پذیرای خادم خود هستید.

وی افزود: شهنیز دیار چشمه‌های خروشان، دیار سرسبز و زیبا که چون نگینی در سرزمین حماسه و وحدت مارگون می‌درخشد، من نام شهنیز را دیار وحدت و همدلی می‌نامم، دیاری که با تمام کمبود‌ها، مردمان وفادارش بر عهد خود در راستای تحقق جریان ندای وحدت مانده‌اند.

نامزد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون، گفت: ندای وحدت متعلق به مردم شهنیز و تمام مردم مظلوم دیارم بویراحمد بزرگ است.

وی با بیان اینکه به مردم خوش قلب و با مرام شهنیز ضمن خسته نباشید عرض می‌کنم، تصریح کرد: مهدی روشنفکر هرگز محبت‌های بی‌دریغ شما عزیزان را فراموش نخواهد کرد و اگر توفیقی حاصل شود برای تحقق مطالبات به حق شما، چون گذشته دریغ نخواهم کرد.
وی افزود: صادقانه بگویم، شرمنده‌ام کردید‌، در واقع مهدی روشنفکر سال‌هاست شرمنده و مدیون مردم است.

روشنفکر گفت: حقیقت همین است که فرزند و خادم شما امروز که این استقبال را می‌بیند، هرچند ذره‌ای برای شما و مطالباتتان کوتاهی نکرده اما شرمنده است.

وی بیان کرد: شرمنده‌ام که شما مردمان پاک بویراحمد شایسته بهترین و با کیفیت‌ترین امکانات و شرایط زندگی هستید ولی هنوز تا رسیدن به آن نقطه آرمانی که شما شایسته آن هستید فاصله داریم.

نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه باید بپرسیم دلیل این فاصله چیست؟ ، گفت: عزیزانم، مردم شریف شهرستان مارگون و بویژه روستای زیبای شهنیز، من به شما می‌گویم دلیل این فاصله چیست؟ می‌گویم تا تاریخ در خود ثبت کند که ریشه‌ی مشکلات امروز ما نه توطئه دشمنان، بلکه کم‌کاری سیاسیون و منفعت طلبانی‌ست که برای جبران ناکارآمدی و عدم کارایی خود، به جای همدلی و همراهی با خواسته‌های به حق مردم، در پی انتقام از شما پاک‌ترین مردمان بوده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در این روز‌ها که شرایط برای بویراحمد بزرگ خطیرتر از هر زمان دیگریست، عده‌ای بر آنند که برای بدنامی خادم و نوکر شما، بویراحمد را دچار تنش و هیاهو نمایند تا شاید بتوانند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند.

روشنفکر ابراز داشت: بی‌اخلاقی‌ها، دروغ‌ها، فتنه‌ها، تخریب‌ها و تلاش‌هایی که برای جدایی قلب مردمان بویراحمد از یکدیگر می‌کنند، گواه این مدعاست، امروز به شما این وعده را می‌دهم که مقابل همه‌ی بدخواهان شما خواهم‌ایستاد، مقابل آن‌ها که از اعتماد شما سواستفاده کرده‌اند و به نام شما و کام اطرافیان خود چیز‌های زیادی را تصرف کرده‌اند، خواهم‌ایستاد و بساط‌شان را به یاری شما مردم عزیز جمع خواهیم کرد.

وی افزود: مقابل آنانی که عادت کرده‌اند از این شاخه به آن شاخه بپرند تا شاید بتوانند منافع مردم را در راستای منفعت خود منحرف کنند، خواهم‌ ایستاد.

روشنفکر گفت: اگر در طول دوران خادمی شما به عنوان نماینده هر توفیقی کسب کردم بخاطر حمایت‌های قلبی شما بوده، اگر برخلاف همه کارشکنی‌هایی که عده‌ای از مرکز استان علیه فرزند شما انجام دادند توانستم در هر بحرانی وزرا و مسئولان رده بالا را با خود همراه و همگام نمایم، بخاطر همین حمایت‌ها و دلگرمی‌های شما مردم نجیب و بامعرفت بود.

وی تصریح کرد: باید به شما بگویم، مهدی روشنفکر امروز افتخار می‌کند که شما مردمان شریف و بانجابت او را همراهی می‌کنید، مهدی روشنفکر به پشتوانه شما و حمایت شماست که چشم بر همه‌ی صاحبان قدرت و ثروت بسته و با دستان خالی اما مشت‌های محکم به مبارزه با انحصارطلبان رفته است. اگر امروز می‌بینید و می‌شنوید که آن‌ها عصبانی هستند، بدانید بخاطر آن است که نتوانستند بین من و شما فاصله بیندازند و نگرانند، نگرانند که دوباره متحمل شکست شوند و مطمئن باشید که به حول قوه الهی و با اراده آهنین شما، با پیروزی مردم در ماراتن ۱۱ اسفند ماه، عده‌ای دوباره و چندباره پس‌زده خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: پیام من به رقبا این است که از گذشته درس عبرت بگیرید و دلخوش به ابزار‌های تخریبی نباشید و صادقانه با مردم رفتار نمایید. بخاطر رفتار‌های غلطی که خودتان و رفقایتان در گذشته با مردم داشتید، از مردم عذرخواهی نمایید.

وی افزود: پیشنهاد می‌دهم عده‌ای به جای این همه هزینه در انتخابات، مؤسسه خیریه تأسیس نمایند و به شکل بهتری به مردم خدمت نمایند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=358924
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    کو په کو شعارلی که ای دی قیافه مظلوم نمایی نگیر همه ادارات وابیه خاله خرزویی جمع کن

  2. بویراحمد گفت:

    ای خدا بزنت

  3. محمدیان گفت:

    طرفه نروکانون قدرت وثروت خودت واطرافیانت هستن.مردم راچه فرض کردی؟

  4. XX گفت:

    حتما بقیه او شلوین

  5. ... گفت:

    حلبی آباد ‌و با بخار

  6. ناشناس گفت:

    تو عادت داری همه را تهدید کنی
    تهدید کن که روزهای آخر حیات سیاسی ات را سپری می کنی

  7. ناشناس گفت:

    مجری هولوکاست قومیت.

  8. م. ت گفت:

    خداوند عاقل شوی.

  9. بویراحمد گفت:

    سلام و عرض ادب
    تنها مسیری که به لطف ایشون بویراحمد داشته پس رفت بوده و خواهد بود.

دیدگاه شما