چهارشنبه 11 بهمن 1402 - 7:59

وعده استاندار به مردم کهگیلویه و بویراحمد برای برگزاری انتخاباتی کاملا شفاف و سالم

بویرنیوز– استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: تعامل و همکاری هیأت‌های اجرایی با هیأت‌های نظارت انتخابات استان در حد اعلا است.

سید علی احمدزاده در دیدار رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان گفت: هیأت اجرایی از ابتدا تا انتها مراحل انتخابات در کنار هیأت‌های نظارت بوده و قانون و منویات مقام معظم رهبری ملاک کار هیأت‌های اجرایی و نظارت انتخابات است.

در این دیدار که سیدجواد هاشمی (رئیس ستاد انتخابات استان) و مرادعلی پیوند (معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری) حضور داشتند، استاندار مهمترین رسالت و وظیفه مسئولان اجرایی و نظارتی انتخابات را زمینه‌سازی برای حضور باشکوه مردم در عرصه انتخابات عنوان و تأکید کرد: همه برنامه‌ریزی، اجرا و نظارت بر فرآیند مختلف برگزاری انتخابات بر مبنای قانون باشد.

استاندار تصریح کرد: هیأت نظارت شورای نگهبان در انتخابات با برنامه‌ریزی، جدیت و همدلی در کنار مجریان برگزاری انتخابات گام برداشته تا انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان سالم و قانونمند برگزار شود.

وی با اشاره نقش ارزنده شورای نگهبان در برگزاری انتخابات گفت: شورای نگهبان با نظارت مستقل و تأثیرگذار خود بر انتخابات، همواره بطور مستقل و با اقتدار از قانون، حقوق مردم و صیانت از رأی مردم نقش آفرینی و حراست کرده است.

استاندار ابراز داشت که مجریان و دست اندرکاران انتخابات‌امین مردم هستند و همه مسئولیم زمینه لازم را برای حضور حداکثری مردم مهیا کنیم.

احمدزاده با بیان اینکه اطمینان و باور دارم که انتخاباتی خوب، سالم و پرشور در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار کنیم، عنوان کرد: بایستی رفتار‌ها و گفتار‌ها هم بیانگر بی‌طرفی و‌ امانتداری مجریان باشد که این امر نیز زمینه ساز تقویت اعتماد عمومی و افزایش مشارکت خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ آرای مردم حق‌الناس است به اهمیت صیانت از آرای مردم تأکید جدی داریم.

استاندار با بیان اینکه ملاک عمل در روند برگزاری انتخابات قانون است و با عمل به قانون، انتخابات سالم و پرشور محقق می‌شود، افزود: هیچ یک از مجریان انتخابات حق طرفداری و جانبداری از نامزد‌ها را ندارند.

احمدزاده عنوان کرد که همه تلاش می‌کنیم با همدلی، همراهی و هماهنگی انتخاباتی با مشارکت بالا، سالم و قانونمند برگزار شود و آنچه که منویات مقام معظم رهبری و خواسته مردم است تحقق یابد.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان کهگیلویه وبویراحمد هم شور انتخاباتی و حضور حداکثری مردم را در انتخابات بسیار مهم دانست و گفت: تعامل مناسب مجریان و ناظران انتخابات با حفظ چارچوب‌های قانونی و استقلال عمل دو طرف به برگزاری انتخابات پرشور کمک می‌کند.

محمد مهدی جوکار با تأکید بر پرهیز از سلایق شخصی در بررسی صلاحیت‌ها گفت: ملاک بررسی صلاحیت‌ها و برگزاری انتخابات سه مسأله مهم شرع، اخلاق و قانون است و ما هم بر این موضوعات تأکید داریم.

وی با قدردانی از همدلی و همراهی خوب استاندار و مجموعه ستاد انتخابات استان با هیأت نظارت اظهار داشت: بهره‌گیری از افراد‌امین، پایبند به قانون و معتقد به انقلاب و نظام در روند برگزاری انتخابات در جلب اعتماد عمومی قطعاً تأثیر بسزایی دارد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=358804
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ... گفت:

    اگر شفافه کارت چنه الان پاتاوه گردش ایکنی و ضد بقییه کاندیدا عمل ایکنی …

دیدگاه شما