جمعه 6 بهمن 1402 - 12:40

روشنفکر در توت نده: برخی ها به جای گفتن از عملکردشان و پرداختن به دین در مساجد، به توهین و تمسخر می پردازند!

بویرنیوز–  نماینده فعلی شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون گفت: بعضی به‌جای اینکه هم‌اکنون در پاسخگوی عملکرد خود در گذشته باشند در مساجد به‌جای پرداختن به دین و دستورات دینی به تمسخر و توهین روی آورده و برخی از مدعیان دین‌داری نیز به تشویق می‌پردازند.

مهدی روشنفکر در جمع مردم روستای توت‌نده به مناسبت جشن میلاد امام علی (علیه السلام)، ضمن تبریک روز میلاد این امام همام و تبریک روز پدر، اظهار کرد: این دیار را تاریخ به نام مرزداران می‌شناخته، اما امروز مردم این دیار برای عبور از مرزبندی‌ها با تکیه بر همدلی و همگامی برا آبادانی و توسعه فردای بویراحمد بزرگ ندای وحدت سر می‌دهند.

وی افزود: مردان و زنان حماسه‌ساز توت‌نده در هر عرصه‌ای و در هر جنگ و بزنگاهی بپا خواسته‌اند سربلند بیرون آمده‌اند.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: توت‌نده مرکز ثقل سیاسی برای تصمیمات بزرگ بوده‌است و با تقدیم شهدای عزیز دین خود را به نظام و انقلاب ادا کرده‌است.

وی تصریح کرد: شور و نشاط امروز مردم این دیار نشان از تبعیت مردم از منویات مقام معظم رهبری در بحث مشارکت گسترده و حداکثری در انتخابات دارد.

روشنفکر خاطرنشان کرد: مردم روستای توت‌نده امروز با اسلحه‌های در دست به‌جای گلوله در لوله تفنگ‌ها از گل استفاده کردند و به استفاده از سلاح و رواج تیراندازی نه گفتند و‌ امیدوارم این فرهنگ زیبا در همه جای کشور رواج پیدا کند.

وی افزود: بعضی به‌جای اینکه هم‌اکنون پاسخگوی عملکرد خود در گذشته باشند در مساجد به‌جای پرداختن به دین و دستورات دینی به تمسخر و توهین روی آورده و برخی از مدعیان دین‌داری نیز به تشویق می‌پردازند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=358750
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. رحمان گفت:

    روشنفکر و منتظریان برای رای جمع کردن چه توهینهایی که نمی‌کنند بیچاره مردم که این دوتا بخوان نماینده آنها باشند با شعور مردم بازی میکنید

  2. ناشناس گفت:

    درود بر روشنفکر روشنگر

  3. ناشناس گفت:

    عالی است انشاالله موفق باشد

دیدگاه شما