شنبه 30 دی 1402 - 8:14

توصیه جالب تاجگردون به مردم گچساران و باشت در خصوص انتخابات مجلس خبرگان/واکنش به جمله معروف “با روحانی به جهنم میرویم اما با شما به بهشت نه!

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز:

غلامرضا تاجگردون؛ نماینده سابق گچساران و باشت و نامزد انتخابات پیش روی این شهرستان ها در سلسله نشست های خود با طوایف مختلف مردم در این شهرستان ها به نکات جالبی اشاره کرد که در ادامه آمده است:

از دیار ما و استان کهگیلویه و بویراحمد فرزند بزرگ استان، مرد رشید، باسواد، متدین، روحانی فهمیده، دانشمند از خانواده‌ای با اصالت، روحانی متواضع و بزرگ و لری نجیب یعنی حضرت آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک حسینی کاندیدای این دوره مجلس خبرگان رهبری است.

من به عنوان برادر کوچک شما انتظار دارم قبل از اینکه بر برگه رأی خود نام حقیر یا نام دیگر کاندیدا‌های مطلوب را می‌نویسید برگه را مزین کنید به نام پرافتخار «حضرت آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی» ان‌شاء‌الله عضو فرهیخته مجلس خبرگان رهبری برای دوره آینده از استان ما این مرد بزرگ باشد.

بهترین راه برای مستحکم کردن ایران و نظام اسلامی ایران در مقابل تمامی آنانی که ایران قوی را دوست ندارند، یک راه است آن هم مشارکت. مشارکتی که به حکم قانون اساسی با رای دادن اتفاق می‌افتد.

با همه تلخی‌هایی که قریب ۴ سال گذشته برای مردم این خطه اتفاق افتاد، به آینده‌ امیدواریم و راه پاسخ دادن به بی‌مهری و عداوتی که ناخواسته با قلم برخی اتفاق افتاد تا با یک «حرکتی سیاه» رأی ملت را ضایع و تضیع کنند، جزء با مشارکت و رأی دادن حاصل نخواهد شد.

شاید بعضی‌ها در این میهن و وطن باشند که با رأی دادن و پای صندوق‌های رأی رفتن قهر کرده باشند، ولی بدانید قهر با صندوق رای نتیجه‌ای ندارد و  آنچه را که مطلوب ماست، اتفاق نمی‌افتد.

شاید اولین کسی که می‌بایستی قهر می‌کرد، من باشم، شاید اولین کسی که می‌بایستی یک بار دیگر خود را به معرکه آزمایش و امتحان و انتخاب نمی‌گذاشت من بودم. اما باید مسیری را که گام برداشته بودیم و وقفه در آن اتفاق افتاد این وقفه را با تلاش و کار جبران کنیم.

با نظام و اصل ولایت مطلقه فقیه و ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب آنچه که ثمره خون شهدا است، اختلاف و انحرافی نداریم.

صدای‌مان، صدایی که از حلقوم‌مان در می‌آید، باید صدای آهنگی باشد که نتیجه‌اش خوش‌نوایی و دل‌‌خوشی مردم‌مان باشد.

امیدواریم آنانی که هم راه صلاحیتشان سلب شده باز شود. ما باید حرف‌هایمان را بزنیم، خودمان را نشان دهیم و بعد مردم انتخاب کنند.

بدترین ظلم تاریخی که در تاریخ قوه مقننه خواهد ماند، نسبت به بنده اتفاق افتاد. مردم فهیم گچساران و باشت و استان کهگیلویه و بویراحمد ثابت کردند و ثابت خواهند کرد ایران و خاکمان را دوست داریم و به واسطه یک چنگی بر صورت فرزندش با خاک وطنش قهر نمی‌کند.

۱۱ اسفندماه همه را تشویق کنید که به پای صندوق‌های رای بیایند و به ایران ثابت کنید که ۳ گذشته و ۴ خواهد شد.

تاجگردون درباره سخن معروفش که «با روحانی به‌جهنم می‌رویم، اما با شما (رئیسی) به‌بهشت نمی‌رویم» اینطور توضیح داد:

شخص آقای رئیسی دوباره این موضوع را از من پرسید. یک بار زمانی که می‌خواست رئیس قوه قضائیه شود و یک بار دیگر هم در زمان ریاستش در قوه، به شوخی به من گفت؛ آقای تاجگردون این صحبت چه بود؟ ما که باهم رفیق و آشنا بودیم. زمانی که ایشان رئیس سازمان بازرسی بود، من معاون سازمان برنامه و بودجه بودم و باهم سلام و علیک داشتیم و هنوز داریم. من به ایشان گفتم؛ عزیزی به شهر ما آمد و سخنرانی کرد و گفت؛ ما لشکر حسینی هستیم و اینها لشکر یزیدی. ما بهشتی هستیم و آنها جهنمی. من گفتم؛ حسینی که می‌شناسیم، این است. یزیدی که می‌شناسیم این است. بهشتی که خداوند وعده آن را داده این است و جهنمی که خداوند برای عذاب بنده‌هایش پیش‌بینی کرده، این است. و گفتم؛ اگر بهشت شما این است و جهنم‌تان این است. اگر حسینی‌تان این است و یزیدتان این است. ما با این به جهنم می‌رویم، اما با شما به بهشت نمی‌رویم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=358667
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما