پنجشنبه 28 دی 1402 - 21:46

بهرامی در میان هوادارانش در سرنجلکل /نامزد انتخابات بویراحمد از چه کسانی تشکر کرد؟/+عکس و فیلم

عصر امروز (پنج‌شنبه 28 دی‌ماه 1402) طرفداران و یاران محمد بهرامی در سرنجلکل واقع در جاده یاسوج به اصفهان به استقبال محمد بهرامی رفتند.

بویرنیوز؛ محمد بهرامی در اجتماع یاران خود در سرنجلکل سخنرانی کرد و گفت: یاد و خاطره شهدا را گرامی می‌دارم و برای مقام معظم رهبری سلامتی و تندرستی و طول عمر با برکت آرزومندم.

وی افزود: این سعادت نصیب ما شد که در جمع صمیمی شما حضور پیدا کردم، به دلیل اینکه نمی‌خواستم مردم به زحمت بیفتند و مهم‌تر اینکه این روز‌ها ملت ایران داغدار شهدای حادثه تروریستی کرمان هستند، من ترجیح دادم که بدون حضور عزیزان وارد منطقه بشوم.

بهرامی تاکید کرد: استقبال خودجوش از نقاط مختلف صورت گرفت من تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی در ادامه از مسئولان استانی و کشوری تشکر و قدردانی کرد و گفت: تشکر از کسانی که با توجه به وقفه‌ای که ایجاد شد، در درون و خارج از استان احساس مسئولیت کردند برای مشارکت این مردم و پای کار آمدند، تشکر و قدردانی داشته باشیم، از حضرت آیت‌الله ملک‌حسینی، آیت‌الله حسینی، امام جمعه یاسوج، مجموعه استانداری معاونین و مدیران، مجموعه سپاه فتح به خصوص سردار خرمدل، فرمانده بزرگوار سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، مجموعه دادگستری؛ رئیس کل دادگستری، دادستان یاسوج، مجموعه شورای نگهبان در استان کهگیلویه و بویراحمد و تهران، آقای جوکار، رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان، مجموعه نیروی انتظامی و همه عزیزات و سروانی که تمام قد پای کار بودند که در کنار این مردم باشند.

بهرامی گفت: از هفته قبل مسئولان مربوطه با من تماس گرفتند و گفتند که شما باید در بین مردم و کنار مردم به کار خودتان ادامه بدهید. عزیزان از همان ابتدای کار بنده کتباً و شفا‌هاً عرض کردم، ملاک ما قانون است.

این فعال سیاسی ادامه داد: این مردم نیاز به آرامش دارند و من این در خواست را دارم که همه عزیزان مطیع قانون باشند و در کنار مردم آسایش و رفاه همه باید رعایت شود.

بهرامی گفت: یک توصیه به مسئولان دارم، این حضور مردم برای مشارکت در انتخابات مجلس است. همانطوری که مقام معظم رهبری فرمودند؛ مشارکت حداکثری این مردم لبیک گفتند.

وی در پایان گفت: از همه عزیزان تقدیر و تشکر می‌کنم، از همه شماها می‌خواهم که با تمام توان پای کار باشید برای تعیین سرنوشت خودتان. ان‌شاءالله ۱۱ اسفند آن چیزی که لازم است در راستای نیاز و مشکلات مردم و توسعه استان انجام بگیرد. از محبت همه عزیزان تقدیر و تشکر می‌کنم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=358641
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. شاهین گفت:

    چقدرآدم بیکار

دیدگاه شما