یکشنبه 24 دی 1402 - 15:47

نامزد انتخابات بویراحمد: درد مردم را می‌فهمم و برای حلش آمدم/به جای فرستادن جوانان استان به عسلويه در استان صنعت ایجاد کنیم

بویرنیوز؛ هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: درد مردم استان را می‌فهمم و به جای اینکه جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد را برای کارگری به عسلویه و یزد بفرستند، باید با برنامه‌ریزی و تلاش مضاعف کارخانه‌های بزرگ برای فرزندان استان احداث شود و برای آن‌ها عزت‌آفرینی کنیم.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: درد مردم استان را می‌فهمم و به جای اینکه جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد را برای کارگری به عسلویه و یزد بفرستند، باید با برنامه‌ریزی و تلاش مضاعف کارخانه‌های بزرگ برای فرزندان استان احداث شود و برای آن‌ها عزت‌آفرینی کنیم.

شیرعلی خرامین در جمع تعدادی از مردم حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون، گفت: من اگر اینجا آمده‌ام و درس و کتاب و طبابت‌ام را ر‌ها کرده‌ام برای این مردم آمده‌ام.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج عنوان کرد: هیچ نیازی هم نداشته‌ام و تنها آمده‌ام کمک مردم کنم، می‌توانم و دلیل هم دارم و مردم را می‌فهمم و می‌دانم.

خرامین ابراز کرد: کشاورز بوده‌ام و می‌دانم شخم زدن و درو کردن چیست و چوپانی کردن چه مفهومی دارد. کارگری کردن و گچ ساختن را می‌دانم چیست و درد این مردم را می‌فهمم.

وی تأکید کرد: طرح و برنامه برای مردم استان کهگیلویه و بویراحمد دارم، قدرت‌اش را هم دارم و ارتباط بین‌المللی، ملی و استانی دارم به جای اینکه جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد را برای کارگری به عسلویه و یزد بفرستیم، باید کارخانه‌های بزرگ برای فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد احداث شود و برای آن‌ها عزت‌آفرینی کنیم.

خرامین به مردم توصیه کرد که گول شعارها را نخورند هر جا دیدند شعار داغ می‌دهند، مثلاً دیدیده‌اید که این خربزه فروشی‌ها هر جا نوشته‌اند خربزه عسلی شک نکنید که اصلاً شیرین نیست، همیشه شعار‌های پرطمطراق دروغ است و از این لشکرکشی‌ها ابا نداشته باشند.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه بویراحمد، دنا و مارگون تصریح کرد: به جای جمع کردن رأی در قبرستان‌ها باید به دانشگاه برای جمع کردن رأی برویم و پیش مردم حرف‌هایمان را بزنیم و بگوییم مردم می‌خواهیم چکار کنیم

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=358581
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. اصغری گفت:

    شما هم اگر لشکر داشتی لشکر کشی می کردی خودت هم می دانی که رای نداری با این حرفها رای جمع نمی شود و محبوبیت حاصل نمی شود. در روزهای آخر همین تعداد انگشت شماری که کنارت هستند بخاطر اینکه رایشان به هدر نرود به کاندیدهای شاخص رای می دهند.

دیدگاه شما