پنجشنبه 21 دی 1402 - 8:23

تاجگردون جلسات هم اندیشی را از یاسوج شروع کرد/خیلی ها دنبال این بودند من رموز حاکمیت را برملا کنم/مردانه ايستاده ام/پرده برداری از ارتباط برخی ها در داخل با شبکه های خبری معاند!(+عکس)

بویرنیوز؛ نماینده سابق شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: انسان باید خیلی پَست باشد زیر برگه‌ای را امضا کند که زیر آن نوشته باشد التزام به موارد قانون اساسی، ولایت فقیه و… دارد، به دروغ امضا کند، ختی اگر شما طرفدار من باشید و من را قبول داشته باشید، و بگویید آقای تاجگردون زیر این برگه‌ای را امضا کرده که خودش می‌داند دروغ امضا کرده، باید از من روگردان شوید.

نماینده سابق شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: انسان باید خیلی پَست باشد زیر برگه‌ای را امضا کند که زیر آن نوشته باشد التزام به موارد قانون اساسی، ولایت فقیه و… دارد، به دروغ امضا کند، ختی اگر شما طرفدار من باشید و من را قبول داشته باشید، و بگویید آقای تاجگردون زیر این برگه‌ای را امضا کرده که خودش می‌داند دروغ امضا کرده، باید از من روگردان شوید.

غلامرضا تاجگردون شامگاه چهارشنبه (۲۰ دی ماه ۱۴۰۲) در نشست هم‌اندیشی با گچسارانی‌ها و باشتی‌های مقیم یاسوج با اشاره به برنامه‌های توسعه‌ای دوره نمایندگی خود در ادوار گذشته گفت: مسیری را به خوبی جلو می‌رفتیم، و سرعت به حدی بود که می‌توانستیم بگوییم بسیاری از مشکلات را حل می‌کنیم، ولی به هر دلیلی نشد و اتفاقات نامیمونی برای ما افتاد، اتفاقاتی که اگر بخواهیم با ملاطفت در مورد آن بگوییم؛ حقی ضایع شد.

تاجگردون اظهار کرد: همه ما در زندگی خود خطا‌هایی داشته‌ایم و خطا‌هایی خواهیم کرد، گذشت از خطا‌ها و استفاده از آنان برای کسب تجربه و آینده بهتر اصل عقلانیت است، مهم این است که از خطا‌های گذشته برای آینده استفاده کنیم.

اعتقاد دارم که خیلی از این اتهامات بخاطر این بود که تحت تاثیر قرار بگیرم و رموز امنیتی جمهوری اسلامی را بروز بدهم، ما در جبهه های جنگ خون می دادیم، الان هم آبرویمان را برای مملکت می دهیم، هر تهمتی می خواهید بزنید، اگر کسی با خدای خود معامله کند، خدا روزی به کمک او می آید.

وی افزود: مشیت خداوند بسیار فراتر از عقل و توان ما است، شاید کمتر کسی باور می‌کرد که من تاجگردون که خادم شما بودم و به انتخاب شما سه دور به مجلس راه پیدا کردم، بعد از اتفاق تلخ ۱۸ تیر سال ۱۳۹۹ یکبار دیگر در برابرتان بایستم و بگویم آماده هستم تا ادامه خدمت کنم.

تاجگردون بیان کرد: شاید کمتر کسی فکر می‌کرد که روزی ما مجدداً با انگیزه بهتر و با هدف والاتر گرد هم جمع شویم و یکبار دیگر درد دل‌ها و مشکلات را بگوییم و آینده بهتر را ترسیم کنیم و برای آینده بهتر گام برداریم.

وی خاطرنشان کرد: روزی که اتفاق تلخ ۱۸ تیر ۱۳۹۹ صورت گرفت خیلی از شما در ذهن خود مسائل دیگری را ترسیم کردید، یک نفر دل قرصی داشت و به آینده‌امیدوار بود، چرا؟ نمی‌گویم من خطا نداشتیم و نمی‌گویم من عیب و ایراد ندارم، خودم دلم قرص بود، چون اطمینان داشتم و میدانستم این حرف‌ها یعنی چه؟ طی ۳۰ و‌اندی سال خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مجموعه‌ای از این حرف‌ها را با خودم کشیده بودم.

وی تصریح کرد: من خیلی تعجب می‌کنم از انسان‌هایی که ۳۰ سال حرف می‌زنند و می‌دانند پوچ است و باز تکرار می‌کنند. مدتی پیش توییت زدم و نوشتم واقعاً خسته نمی‌شوید؟! هزاران موضوع را به انسان‌های جامعه ربط می‌دهند، بخشی از این حرف‌ها را هم به من ربط دادند.

تاجگردون گفت: خط فکر من مشخص است، نوع نگاهم مشخص است، به هیچ حزبی وابسته نیستم، و نخواهم بود، ولی نسبت به واقعیت پیرامون جامعه خودم، شهرم، استانم، ایرانم نظر دارم، در مورد حقوق شهروندی حرف دارم، در مورد خون شهدا حرف دارم، در مورد جامعه اسلامی حرف دارم، به آن چیزی که خطوط قرمز جمهوری اسلامی است اعتقاد دارم.

وی تأکید کرد: بعضی وقت‌ها بعضی افراد می‌گویند‌؛ ایشان التزام عملی به قانون اساسی ولایت فقیه ندارد، انسان باید خیلی پَست باشد زیر برگه‌ای را امضا کند که زیر آن نوشته باشد التزام به موارد قانون اساسی، ولایت فقیه و…، به دروغ امضا کند، ختی اگر شما طرفدار من باشید و من را قبول داشته باشید، و بگویید آقای تاجگردون زیر این برگه‌ای را امضا کرده که خودش می‌داند دروغ امضا کرده، باید از من روگردان شوید.

وی گفت: کسی که وکیل مردم می‌شود و بعد بخواهد زیر برگه‌ای را امضا کند که به آن اعتقاد ندارد، این وکیل صادقی برای شما نخواهد بود، ولی این نافی این نیست که من بگویم نسبت به حقوق شهروندی، تحولات اقتصادی، اتفاقات چشم انداز بلند مدت نظری نداشته باشم، جامعه بی‌نظر جامعه مرده است، جامعه‌ای است که رشد نخواهد کرد. تقابل نظر به معنای دوگانگی در مورد اصل نظام جمهوری اسلامی نیست. ما تقابل دیدگاه داریم، برای اینکه بتوانیم ایران و نظام را سربلندتر و جوانان را به آینده‌امیدوارتر کنیم. کجای این قضیه خلاف اصل مترقی ولایت فقیه، خلاف آرمان‌های امام، خلاف خون شهدا است؟ یک گروه‌هایی پیدا می‌شوند، نظر مخالف با نظر خود را مهر حذف بر آن می‌زنند، آیا همه ما باید چنین نگاهی داشته باشیم.

تاجگردون افزود: در چند ماه گذشته امروز به عنوان اولین جلسه‌ای است که سخنرانی می‌کنم، ولی افرادی قریب به ۵۰۰ جلسه شرکت می‌کنند، حرف خود را می‌زنند و دوست دارند برای آینده شهر خود و فرزندان خود تلاش کنند، برای امثال ما شاید عدم حضور در انتخابات، زندگی راحت و بی‌دغدغه‌تری باشد.

وی اضافه کرد: کسی که 50 سال سن دارد و 30 سال خدمت کرده، باید یک جای خوبی به کارش پایان دهد. هر کتابی باید پایان داشته باشد، هر فیلم سینمایی باید پایان داشته باشد، پایان این داستان به کجا ختم می‌شود؟ تلاش‌هایی اتفاق افتاد و کار‌های ارزشمندی انجام گرفت، پروژه‌هایی شروع شد، ولی عده‌ای پیدا شدند و خواستند قدرت نمایی کنند، برخوردی کردند، آیا بعد از این من باید بمیرم؟ مردم باید بمیرند؟ من باید قهر کنم؟ مرد قهر نمی‌کند، مرد پای حرف خود می‌ایستد، ما اعتقاد به مسیر خود داشتیم. مسیر ما مشخص بود. اگر در قاعده جمهوری اسلامی باشی و در مسیری باشی که خطای اخلاقی، انسانی، مالی، سیاسی و عبور از خطوط قرمز را نداشته باشی، مگر جمهوری اسلامی عقل از سرش پریده که نیروهای اینچنینی را کنار بگذارد، من غلامرضا تاجگردون 30 سال در رده‌های مختلف کارشناسی، مدیریتی و تصمیم‌گیری کار کرده‌ام، بعد جمهوری اسلامی چنین نیرو‌هایی را کنار بگذارد؟ یک کس دیگری خطا کرده، چرا ما باید جوابگو باشیم. ما باید بر صداقت و پاکی جامعه ممارست کنیم، باید ثابت کنیم که آنچه آنان گفتید واهی بوده، وگرنه در تاریخ می‌ماند که آقای تاجگردون این اشکالات را داشت.

وی با اشاره به تایید صلاحیت خود از سوی هیئت نظارت مرکزی بر انتخابات، گفت: در همان دوره دیدید که حرف بی‌بی سی با حرف این افراد یکی بود، وقتی در اتاق در بسته‌ای حرفی‌زده شود و فردا VOA صدای امریکا آن را بگوید، من گفتم مگر می‌شود رابطه‌ای بین اتاق دربسته و صدای امریکا نباشد؟ حتماً هست.

تاجگردون اظهار کرد: اعتقاد دارم که خیلی از این‌ اتهامات بخاطر این بود که تحت تأثیر قرار بگیرم و رموز امنیتی جمهوری اسلامی را بروز بدهم، ما در جبهه‌های جنگ خون می‌دادیم، الان هم آبرویمان را برای مملکت می‌دهیم، هر تهمتی می‌خواهید بزنید، اگر کسی با خدای خود معامله کند، خدا روزی به کمک او می‌آید.

وی گفت: خطای استراتژیک اینجا است که ما در حدود منافع خودمان معیار‌ها را تعریف کنیم، در فضای رسانه‌ای عده‌ای نسبت به حدود و چارچوب قوانین جاری کشور آنچنان تعرض می‌کنند، گویا خدا هستند و جمله انسان‌های حاکم بر این سرزمین نوکر آنان هستند. خطا اینجا است که نتوانیم میان حقوق انسان‌ها و منافع شخص تفاوت قائل شویم.

تاجگردون افزود: در میان دوره دوره ششم رد صلاحیت شدم، آن موقع خیلی جوان و کم تجربه بودم، امروز دیده‌اید اقای تاجگردون کمتر از گل به نهاد‌های حقوقی مملکت حرفی گفته باشد؟ من سراغ ندارم. بعضی‌ها نگران بودند که اگر آقای تاجگردون تأیید شود جامعه دوقطبی می‌شود، که این خلاف فرامین مقام معظم رهبری است، حضرت آقا به صراحت فرمودند که انتخابات رقابت است، اما نباید جامعه را دوقطبی کنیم. مفهوم دوقطبی شدن جامعه و مفهوم رقابت، دو مفهوم جدا از هم هستند. اگر من گفتم، باوی‌ها جمع شوید تا بویراحمد را نابود کنیم. یا گفتم، اصلاح‌طلبان جمع شوید تا اصولگرایان را نابود کنیم، آن موقع دو قطبی می‌شود.

رقابت یعنی اینکه من دیدگاه، اعتقادات، نگرشم را نسبت به محیط پیرامون، و آینده جامعه بیان کنم، رقیب من هم بیان کند، مردم در یک فضای سالم و با چهار راهبرد مقام معظم رهبری انتخاب کنند. این انتخاب انتخاب مطلوب مردم می‌شود.

وی گفت: اگر فساد اخلاقی در انتخابات را حاکم بر رفتار خود به عنوان کاندیدا یا مسئول کنیم، این انتخاب غلط می‌شود. ما امروز جمع شدیم، بسیاری از این جمع موی سفید کرده‌اند، اعتقاد به آخرت داریم، اعتقاد به راهی داریم که برای آن تلاش کرده‌ایم، فراموش نکنید ما گوشه‌ای از تاریخ این خطه هستیم و خواهیم ماند، تاریخ را خوب ورق بزنید. نگذارید تاریخ برای آیندگان لکه سیاهی داشته باشد که آیندگان بر ما اوف کنند. اگر تاریخ را خوب بنویسید، و واقعیت‌ها را بنویسند، آیندگان در مورد ما درست فکر می‌کنند.

وی در ادامه به حرف و حدیث‌هایی که پیرامون خود وجود داشت، گریزی زد و گفت: آیا اینقدر من حرفه‌ای هستم که مملکت را سرکار بگذارم. چرا اینگونه چنگ به روح و روان مردم می‌اندازید. حرف زیاد است و به دنبال نقد کسی نیستم. از صمیم قلب هم گفتم، هر کس در مورد خودش، خودش تصمیم می‌گیرد. من عرض کردم، هر کسی به شخص غلامرضا تاجگردون ظلمی روا داشت از صمیم قلب بخشیدم. مردم چه تصمیمی می‌گیرند و خداوند متعال چه نظری دارد، دیگر دست من نیست.

تاجگردون گفت: بعد از رداعتبارنامه چند ماه گرفتار روحی داشتم، بعد دیدم خودم را معطل می‌کنم. لذا من خوشحالم در این چهار سال تجربه‌ای به من اضافه شد که شاید در 100 سال به من اضافه نمی‌شد و همچنین تجربه‌ای بود برای آنها که این کار را کردند. من همه را بخشیدم و هر کاری کردم یک نفر را در دلم نمی‌توانستم، ببخشم. تا اینکه یک روز که خداوند تبارک تعالی توفیق داد و زیارت امام حسین(ع) در ایام اربعین نصیب‌مان شد، در نجف خوابی دیدم که همان فرد روبرویم ایستاده و نهایتاً او را بخشیدم.

وی تاکید کرد: به من که بیشترین ظلم و تهمت روا داشتند را بخشیدم. همه تهمت‌ها و عریضه‌نویسی‌هایتان را انجام دادید. الان بعد از تأیید صلاحیت‌ها این حرف‌ها را می‌زنم.

تاجگردون خطاب به منتقدان و مخالفان خود، گفت: سکوت کنید در برابر منافع و خواست مردم و حق این مردم است. می‌دانند که من دنبال منافع نیستم، اگر دنبال منافع بودم در این 30 سال خدمتم آن را به دست می‌آوردم. اما داستان باید یک جایی پایان داشته باشد و من و شما باید پایانی برای خودمان تعریف کنیم. پایان دوره‌ای که من خدمتگزار خوبی باشم و شما هم مطالبه‌گر خوبی باشید.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در ادامه گفت: مهمترین موضوع برای ما این است که باید در مقابل خواست مردم سرتعظیم فرود آوریم. اگر این کار را کردید، می‌توانید، بگویید که انقلابی هستید، بصیرت و التزام دارید.

تاجگردون در ادامه خطاب به مخالفان خود، گفت: مخالف من، ای کسی که به من انتقاد می‌کنی. تو باید خوشحال باشی، فرزند استان کهگیلویه و بویراحمد، فرزند خاکت به هر دلیلی که تعدادی از نمایندگان او را ناجوانمردانه ذبح کردند، امروز فسادی ندارد، اصل ولایت فقیه و قانون اساسی را قبول دارد.

وی ادامه داد: باید خوشحال باشید که برادر تو، کسی که کنار تو زندگی می‌کند و با آن همه هجمه و فشار دو باره آمد. آیا این درست که اینگونه او را به باد انتقاد بگیرید. آیا نماز خواندن این است؟ آیا ذکر الله الله گفتن این است، آیا مسلمانی، آزادگی و جوانمردی این است.

تاجگردون در ادامه گفت: همه ماها باید برای ایران آباد تلاش کنیم. هر کدام از ما باید گوشه‌ای از کار را بر دوش بگیریم تا ایران آباد شود. در باره استان کهگیلویه و بویراحمد در جلسات بعدی بیشتر صحبت خواهیم کرد. باید گامی دیگر در راستای توسعه، عمران و آبادانی استان به همت جوانان، نخبگان، تحصیل‌کردگان برداریم، بهتر و بیشتر از گذشته.

این نامزد انتخابات مجلس در ادامه با اشاره به چهار راهبرد انتخاباتی مقام معظم رهبری مبنی مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت، اظهار کرد: من نمی‌توانم امنیت و سلامت انتخابات را تحقق ببخشم. اما رقابت و مشارکت را می‌توانم، باید به نحوی عمل کنیم و نشان دهیم، مردم شهرستان‌های گچساران و باشت برای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باید به ایران ثابت کند که آن تصمیم [رد اعتبارنامه] غلط بود و این تصمیم درست است برای عزت و آبادانی ایران.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=358545
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. دنا ایران گفت:

    استان کهگیلویه و بویراحمد و تمام لرها و تمام ایران به تو افتخار می‌کند ای فرزند شرف.

  2. بویراحمد گفت:

    آفرین بر تو شیر مرد بویراحمد
    انشاالله به کوری چشم دشمنانت پیروز صحنه ای

  3. بویراحمدی گفت:

    اتفاقا بویراحمدی ها تاجگردون را خیلی دوست دارند چون ایشان کارآمد وشجاع هستند و انسانی پاک

  4. دنا گفت:

    آقای تاجگردون یکی از طرفدارانتون که کوه گل هم درمعیتتون بودو پرونده داره به لحاظ؟…شماآدمهای اینچنینی وفرصت طلب احاطتون کردند…یکی …است…

  5. فرهنگي( مخالف با روشنفكر) گفت:

    سياه ترين دوران آموزش و پرورش استان براي بويراحمدي ها، دوران زمامداري زارع پور و ياري پور درين سازمان بود!

  6. ناشناس گفت:

    میرشکار استان سیت آرزوی موفقیت داریم. ما بیراحمدیل هم قلبا دوستتون داریم. مایه افتخار استانید.

دیدگاه شما