سه شنبه 4 بهمن 1401 - 10:35

در باب کشمکش های شورای شهر و شهرداری یاسوج/کاش شورای شهر نداشتیم!

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز:

جلسه شورای شهر این هفته یاسوج نیز با دستور کار پرسش از شهردار به کار خود پایان داد.

در این هفته نیز شاهد پرسش های اعضای شورای شهر بودیم، برخی از پرسش ها و پاسخ های شهردار نشان از عدم اشراف اعضای شورا بر امورات شهرداری دارد.

روند پرسش و پاسخ ها نیز نشان از گره در امورات شهر دارد.

نه ایده، نه ابتکار و نه حتی پیشنهادی برای برون رفت یاسوج از چالش ها و معضلات گسترده اش دیده نمیشود.

خب همه می دانند مشکل اول شهرداری یاسوج بحث مالی است، این مشکل ناشی از بکارگیری مدیرانی است که ابتکار عمل ندارند و یا اندازه مدیریت چالش های مرکز استان نیستند.

خوب است اعضای شورای شهر در مقام پاسخ به مردم شفاف یگویند تا به حال کدام طرح عملیاتی برای درآمد زادیی پایدرا به شهرداری را عرضه کرده اند و کدام مدیر با تجربه و کارآمد را به شهرداری پیشنهاد داده اند؟

به عقیده مردم حداقل اگر شواری شهر و مطالباتشان نباشد شاید وضع شهر بهتر شود!

این روزها مردم گله های فراوانی از پارلمان شهری در یاسوج دارند، به عقیده آنها نشاط و حرکتی برای بهبود و سامان دادن به پروژه های عمرانی نمی بینند و از سوی دیگر ماجرا گره ها و مشکلات متعددی در رابطه با امورات شهری خود در شهرداری دارند . این شرایط و عدم ابتکار عمل شورا برای عبور از این چالش ها مزید بر علت شده و مردم را ناراضی تر کرده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=352413
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. رضا الیاسی گفت:

    به عنوان یک شهروند از خود بویر نیوز بیشتر از همه گله دارم. باید ده ها بار نظر بدیم تا یکی تایید بشه. در نظراتم نه توهینی هست و نه بی احترامی ونه حرف سیاسی اما دریغ از تایید. تا خودتون رو اصلاح نکنید شهرداری و شورای شهر اصلاح نخواهند شد.اما در مورد شهر به عنوان یک شهروند هیچ امیدی بهش ندارم. هر وقت تونستند اول از همه شهر رو آسفالت کنند، بعد میتونند جلسه پرسش و پاسخ تشکیل بدهند. شهرداری و شورای شهر در ابتدایی ترین وظیفه شهر که اسفالت معابر می باشه موندند، حالا با کمال وقاحت جلسه پرسش و پاسخ میگذارند.تا زمانی در این شهر طایفه گرایی و پارتی بازی در اولویت تمام امور می باشه امیدی به اصلاح شهر نیست

  2. ناشناس گفت:

    پارتی بازی طایفه گری جای شایسته سالاری را گرفته هیچوقت هم این شهر با این طرز تفکرات اباد نخواهد شد.خودمونو گول نزنیم

دیدگاه شما