شنبه 24 دی 1401 - 21:22

دیدار استاندار و مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد با مادران خانه سالمندان

مدیر کل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد با اهدا گل به مادران خانه سالمندان آرامش روز مادر را به آنان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد؛ همزمان با سالروز ولادت با سعادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهراسلام اله علیها و گرامی داشت روز زن و مقام شامخ مادر، استاندار ، معاون سیاسی امنیتی استانداری و مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد  از مرکز سالمندان آرامش بازدید و از سالمندان این مرکز دلجویی و از کادر مراقبتی و مدیریتی آن مجموعه تجلیل کرد.

سید علی احمد زاده در بازدید از آسایشگاه سالمندان آرامش، گفت: با توجه به اینکه این مراکز از سوی بهزیستی به بخش خصوصی برون سپاری می شود، انتظار می رود امکانات و نحوه خدمت رسانی به سالمندان مورد بررسی و توجه ویژه قرار گیرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد؛ سالمندان را سرمایه ارزشمند جامعه خواند و عنوان کرد: یکی از سیاست های اصلی دولت حمایت از جامعه سالمندان است و برای افزایش رفاه سالمندان بسته حمایتی و برنامه هایی در دستور کار دارد . در حال حاضر خدمات ارائه شده مناسب است اما مطلوب نیست و باید در راستای تقویت این خدمات بیش از پیش تلاش کرد.

احمد زاده ظرفیت اصحاب رسانه جهت ورود جامعه خیرین برای حمایت از سالمندان را تاثیر گذار دانست و  افزود:  این قشر علاوه بر  اینکه نیازمند امکانات مادی هستند به مراقبت و نگهداری و ابراز محبت نیاز دارند  و باید از ظرفیت اصحاب رسانه برای جلب نگاه خیرین به این حوزه و حمایت دستگاه های متولی برای ایجاد زیرساخت های لازم  با هدف توسعه رفاه، نشاط و شادابی سالمندان استفاده شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=352266
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بندر گفت:

    در تصویر مشاهده می شود سیستم گرمایشی نزدیک سقف نصب شده آیا دلیل خاصی دارد ؟

دیدگاه شما