یکشنبه 22 آبان 1401 - 9:07

نمونه ای از بلبشوی مدیریتی در کهگیلویه و بویراحمد/ظلم شهرداری ها به شهروندان

بویرنیوز– معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ۷ ماهه امسال ۱۱۰ میلیارد تومان از محل‌های مختلف به شهرداری‌های استان اختصاص داده شد.

کیامرث حاجی‌زاده در نخستین نشست شورای راهبردی در خصوص وضعیت محورهای استان گفت: از محل اعتبارات سفر ۱۵۰میلیارد تومان برای نصب نیوجرسی در محورهای استان از یاسوج- بابامیدان تا یاسوج به سمیرم اختصاص داده شده، همچنین محورهای استان چهار خطه می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین عامل تصادفات مربوط به خودروهای شوتی حامل اتباع بیگانه است، اظهارکرد: محورهای استان برای شوتی‌های حامل قاچاق اتباع بیگانه و قاچاق کالا ناامن شود که راه‌ اندازی پاسگاه میمند ضروری است.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به شهرداری‌ها خاطرنشان کرد: در ۷ ماهه امسال از محل‌های مختلف ۱۱۰ میلیارد تومان به شهرداری‌ها اعتبار دادیم و انتظار داشتیم ۵۰ درصد این پول صرف مدیریت شهری و زیرساخت‌ها شود اما همه پول صرف پرداخت حقوق شد که از شهرداری‌ها به این دلیل گلایه جدی داریم.

به گزارش ایسنا، حاجی‌زاده ضمن قدردانی از دو دستگاه شرکت توزیع نیروی برق و فناوری ارتباطات استان بیان کرد: بدون اینکه هزینه‌ای به این دستگاه‌ها بدهیم در حال کار هستند اما به بقیه دستگاه‌ها اعتبار که دادیم هیچ باید التماس کنیم که پیمانکاران را مدیریت کنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=351097
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما