سه شنبه 17 آبان 1401 - 12:37

فارس: کتک کاری و رد و بدل شدن فحش رکیک در یکی از شوراهای شهر کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش بویـرنیـوز، فارس نوشت: صحبت از فحاشی و به کار بردن الفاظ رکیک و دست به یقه شدن و تهدید و برخورد فیزیکی از درون مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری است.

استان کهگیلویه و بویراحمد در فصول مختلف سال گردشگران زیادی این استان را مقصد خود برای تفریح و گردشگری قرار می دهند.

هر چند نقاط مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد جلوه‌های ویژه‌ای برای بازدید مسافران و گردشگران دارند اما شهر سی سخت در میان تمامی شهرها و مناطق استان کهگیلویه و بویراحمد ویژگی های منحصر به فردی دارد.

شهری که بر دامنه دنا آرمیده و آب و هوایی بس مطبوع در چندین ماه از سال در فصول بهار و تابستان دارد شهری که در صورت رسیدگی بیشتر به آن و توجه هر چه بیشتر مسئولان قادر است به تنهایی منبع درآمد یک استان باشد.

شهری با این صفات و ویژگی‌ها که علاوه بر گردشگران در طول سال عده ای توریست نیز از آن بازدید می کنند و البته نام شهر توریستی سی سخت را هم به خود گرفته و نیازمند همراهی و همکاری و اتحاد مدیران برای تحول در آن است.

مدیرانی که باید دست در دست هم برای رفع کمبودها و نواقص این شهر گردشگری تلاش کنند اما در یکی دو سال اخیر خبرهای بسیار نگران کننده از شهر سی‌سخت و از درون مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر می‌شنویم خبرهایی که به هیچ عنوان با پیشینه فرهنگی و علمی شهر سی سخت همخوانی ندارد.

صحبت از فحاشی و به کار بردن الفاظ رکیک و دست به یقه شدن و تهدید و برخورد فیزیکی از درون مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری است.

چنین رویکردی قطعا موجب درجا زدن و اتلاف وقت مسئولان امور شهری برای رسیدگی به وضعیت شهر توریستی سی سخت می شود و مهمتر از همه پیشینه فرهنگی سی‌سخت را زیر سوال می‌برد و مردم نیز از چنین رویکردی ناراضی هستند.

در زمانه‌ای که می‌توان مشکلات را با زبان و قلم و با مشورت و جلسه برطرف کرد چنین برخوردهایی در مجموعه شورای شهر سی‌سخت عجیب به نظر می‌رسد.

اصولا همان گونه که از نام آن پیداست شورا را برای مشورت جهت رفع مشکلات گذاشته‌‌اند و هنگامی که پسوند اسلامی در کنار آن است دیگر با ناسزا و هتک حرمت سازگاری ندارد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=351024
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    اخی سی بخت کج تون

  2. دنا گفت:

    والا کسانی که شغل دیگه داشتنداومدندشورا واصلا نمیدانستندشوراومدیریت شهری چیه…بعدش این سالها اینقدرشهرداری سیسخت نیروی خدماتی وسفارشی گرفت که بیشترشون اصلانمیدونن کارشون چیه…بیشتروقتها همین خدماتی هاشون من می بینم که فقط منتظرنداخروقت بشه وفلنگ راببندندوهیچ نظارتی هم روشون نیست….ده تا نیروی کارامدوباوجدان بودبهترازاین همه زیرکاردر رو بود والا…

  3. دنا نشین گفت:

    با سلام
    متاسفانه همین حواشی باعث شده اعضای شورا از خیلی از حقوق شهروندان شهر سی سخت غافل بشن در حوزه بهداشت و درمان چند مورد عرض می کنم مثل انتقال کلینیک تخصصی شهر به حاشیه شهر و محل نامناسب که مردم را خیلی به زحمت انداختن یا تعطیلی کلینیک دندانپزشکی که قرار بود خدمات عصب کشی ارائه نماید و مواد خریداری شده تاریخ مصرفشون داره میگذره یا وسایل چشم پزشکی که میلیاردی هزینه شده و متاسفانه دارن خاک می‌خورند و ….

دیدگاه شما