یکشنبه 1 اردیبهشت 1392 - 15:02

گدایی رأی، شایسته کاندیداهای شورا نیست / عزاداری مردم را به سخره نگیریم

فارس: کوکب حاتمی  اظهار کرد: شوراها مهم‌ترین مشارکت مردمی از طریق تصمیم‌گیری نمایندگان انتخابی آنها در راستای بهبود و وضعیت شهری یک شهرستان است.

وی با اشاره به عملکرد شورای شهر دوگنبدان در شش سال گذشته افزود: مدعی شق‌القمر کردن نیستیم زیرا در شش سال گذشته عملکرد و ماهیت خود را به مردم نشان دادیم.

حاتمی با بیان این‌که شورا اجماعی مشورتی است و در این اجماع حرف نخست را اکثریت می‌زنند، افزود: نمی‌گویم اصلاح‌طلب یا اصولگرا هستم زیرا امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و شهدا نیز این موضوع را مطرح نکرده‌اند.

عضو شورای شهر دوگنبدان گفت: اگر اصولگرایی و اصلاح‌طلبی این است که برخی آقایان مدعی آن هستند، افتخار می‌کنم که اصولگرا و اصلاح‌طلب نیستم.

حاتمی با بیان این‌که دارای سه ویژگی هستم که به آن افتخار می‌کنم، خاطرنشان کرد: اهل دست‌درازی به بیت‌المال نیستم، ترسی از کسی نداشته و صراحت بیان دارم.

وی تأکید کرد: اگر زمانی احساس کنم که مصوبه‌ای به منافع مردم نیست، با آن به شدت برخورد کرده و آن موضوع را از طریق رسانه‌ها به افکار عمومی انعکاس خواهم داد.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر دوگنبدان با بیان این‌که دارای دو پیشنهاد به دولت و مجموعه و کارشناسان محاسباتی هستم، تأکید کرد: پیشنهاد نخست  من این‌ است که وقتی که من به شورا راه یافتم، اموال و دارایی‌های من توسط مجموعه‌های محاسباتی برآورد شود.

حاتمی بیان کرد: پیشنهاد دیگر من این است که کاندیداها در روزهای تبلیغات احساسات مردم  عزادار را به بازی نگیرند و برای اخذ چند رأی به در خانه‌ها نروند و برای گدایی آرای مردم دست‌های ریا را به سینه نگذارند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت حضور بانوان در صحنه انتخابات شوراهای شهر و روستا گفت: امیدوارم بانوان برای حضور در صحنه‌های سیاسی و مردمی اعتماد به نفس لازم را داشته باشند و  از خواهران خود که در بسیاری از موارد مظلوم واقع شده‌اند، دفاع کنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=35061
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. رضا گفت:

    خدا پدرت رو بیامرزه

  2. م/ت گفت:

    واقعا احسنت بر این خانم شجاع…….پدرم مرده بود بعداز سوم وهفتم نزدیک به پنجاه تا ماشین ونزدیک به 120 نفروارد خانه ماشدند که نمیداستیم چکارکنیم حتی فرصت چای درست کردن هم نداشتیم وکلی شرمنده شدیم خلاصه عزای ما مضاعف شدواقعا این چه کاری است که این اقایان انجام میدهند؟

دیدگاه شما