شنبه 11 تیر 1401 - 7:41

دست مالک هتل المپیک باقری را میبوسیم/یاسوج به زودی میزبان میهمانان خارجی میشود/ حضور کمرنگ مدیران مدعی حمایت از سرمایه گذاری در یک مراسم مهم گردشگری(+عکس)

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز:

نخستین فم تور توسعه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیران عامل تورهای مطرح گردشگری استان اصفهان به میزبانی مجتمع تفریحی، ورزشی و گردشگری هتل المپیک باقری در یاسوج برگزار شد.

انعقاد ۷۰ تفاهم نامه همکاری میان هتل المپیک و تورهای گردشگری اصفهان در حوزه معرفی جاذبه های استان به گردشگران داخلی و خارجی و همچنین اعزام تورها و مسافران داخلی و خارجی به یاسوج بعنوان یکی از مقاصد جدید و ارزشمند گردشگری و معرفی هتل المپیک باقری بعنوان مجهزترین مرکز هتلینگ و اقامت، تفریح و ورزش از مهمترین نتایج این همایش یک روزه و نیمه بود.

معرفی ناقص و نادرست ظرفیت های استان دلیلی بر بهره اندک کهگیلویه و بویراحمد از گردشگری

آزادی در نشست با مدیران عامل تورهای اصفهان گفت: اگرچه کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت های کم نظیری به ویژه در حوزه مناظر طبیعی، گیاهان دارویی، صنایع دستی و آثار باستانی است.

مدیر مجتمع تفریحی، ورزشی و گردشگری هتل المپیک باقری ادامه داد: معرفی ناقص و نادرست ظرفیت های استان در گذشته باعث شده حتی بنده که آژانس گردشگری دارم هم نا آشنا با جاذبه های خوب این استان باشم و قطعاً وقتی مجریان سفر و گردشگری کشور بی اطلاع از داشته های قابل توجه این استان هستند نمیتوان انتظاری از مسافران داشت که انتخابشان این منطقه باشد.

وی افزود: آب و هوا و طبیعت این استان چیزی از مناطق خوش آب و هوای دنیا ندارد اما همواره دیدیم که مقصد مسافران شمال و جنوب ایران است، همه جاده هراز، چالوس، کیش و جنگل های حرا و… را میشناسند اما کمتر کسی هست آبشارها، چشمه ها، رشته کوه ها، آثار تاریخی و دیگر جاذبه های این استان را به خوبی بشناسد، این ضعف است .

منتظر مسئولان استان نماندیم/جمعیت ۱۵ میلیونی که مقصدشان میتواند یاسوج باشد

آزادی بیان کرد: از روزی که به استان آمدم و آشنا با جاذبه های این استان شدم حیفم آمد به نوبه خودم و در حد توان مجموعه ارزشمند هتل المپیک باقری، گامی برای معرفی داشته های این استان برندارم.

وی تصریح کرد: برای معرفی قابلیت های استان و هموار کردن مسیر سرمایه گذاری در این استان هیچ وقت منتظر مسئولان نماندیم، به هر حال فرمایش مقام معظم رهبری است که باید برای رونق اقتصاد و اشتغال کشور کار کرد و قطعا در این مسیر تأسی از شیوه کار جهادی الگوهایی مثل شهید حاج قاسم سلیمانی گره گشا است،

آزادی ادامه داد: امروز شاهد هستید یکی از بزرگترین رویدادهای استان در بحث معرفی درست کهگیلویه و بویراحمد و تفاهم نامه های همکاری در معرفی جاذبه های استان و اعزام تورها و مسافران داخلی و خارجی را برای نخستین بار آنهم با حضور مدیران عامل آژانس های بزرگ گردشگری اصفهان کلید زدیم.

توریسم سلامت و سرمایه گذاری را کلید میزنیم

مدیر مجتمع هتل المپیک گفت: جمعیت حدود ۱۵ میلیونی در استان های اطراف است و اتفاقاً آب و هوای همه این استان ها هم گرم است، قطعاً معرفی اصولی و درست از شرایط این منطقه میتواند جمعیت کثیر این استان ها را جذب کند و این رفت و آمدها از آن دکه در ورودی شهر گرفته تا سایر خدمات و حوزه های اقتصادی را متاثر از خود به سمت و سوی بهبود سوق می دهد. نتیجه آن هم میشود اشتغال و نان آوری برای جوانان شایسته و بیکار این منطقه که تعدادشان هم کم نیست.

آزادی گفت: ما بزودی به واسطه وجود مفاخر پزشکی و نزدیکی به شیراز بعنوان یکی از قطب های پزشکی خاورمیانه گردشگری سلامت را عملیاتی میکنیم، رایزنی هایی هم با کشور عراق داشتیم ، ۵۰ درصد کار نیز پیش رفته است. در حوزه با اهمیت سرمایه گذاری نیز به زودی تور سرمایه گذاری در حوزه گردشگری را نیز برگزار میکنیم.

تقدیر از ایده خوب هتل المپیک باقری/چرا این فوم تور برای کهگیلویه و بویراحمد حیاتی است؟

سعید طالبی‌پور در همایش فم تور تخصصی گردشگری گفت: این رویداد گردشگری به میزبانی بخش خصوصی با حضور آژانس‌های مسافرتی استان اصفهان در هتل المپیک شهر یاسوج با هدف رونق صنعت گردشگری و معرفی ظرفیت‌های استان برگزار شده است.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از ایده خوب مدیریت هتل المپیک باقری در شهر یاسوج، افزود: مشارکت بخش خصوصی در برگزاری همایش‌های توسعه گردشگری سبب معرفی ظرفیت‌های سرمایه گذاری در حوزه گردشگری می‌شود.

وی تصریح: آژانس‌های مسافرتی نقش مهمی در رونق صنعت گردشگری و معرفی ظرفیت های دارد.

طالبی پور ادامه داد: کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت تبدیل شدن به قطب بزرگ گردشگری در جنوب کشور را دارد و به کمک آژانس‌های مسافرتی پتانسیل های این حوزه را در راستای جذب گردشگر معرفی خواهیم کرد.

فرودگاه یاسوج به کمک هتل المپیک باقری می رود

انصاری فرد؛ مدیر فرودگاه یاسوج گفت: اکنون فرودگاه یاسوج دارای مرز هوایی مصوب و در بین فرودکاه های بین المللی ایران قرار گرفته است، افزایش طول باند و سیستم روشنایی در شب نیز باعث شده برای اولین بار در تاریخ فرودگاه یاسوج شاهد حضور هواپیماهای بزرگتر و به زودی نیز برقراری پراز در شب باشیم.

انصاری فرد گفت: با ورود 5 فروند هواپیماهای سبک به زودی مدرسه خلبانی و پرواز های تفریحی در یاسوج را شروع میکنیم.

وی بیان کرد: واقعیت اینست اگرچه ما زیرساخت ها در فرودگاه یاسوج را فراهم آوردیم اما گاهاً عملکردها ما را نا امید از روندی جاری میکرد اما حرکت امروز هتل المپیک باقری که در نوع خود نو و متفاوت است به من و همکارانم این اطمینان خاطر را داد که بخش خصوصی پای کار آمده، فراتر از ظرفیت ها هم به میدان آمده است و این نوید بخش خوبی برای بنده و همکارانم در حوزه دولت است تا با تمام توان هر آنچه به دست ما بر می آید برای تسهیل گری به کار بگیریم و از همینجا اعلام میکنم آماده هر نوع همکاری برای استمرار این رویه خوب و پسندیده، هستم.

دست مالک و سازنده هتل المپیک باقری را می بوسیم/مانند این هتل در اصفهان هم کم داریم و تقریباً با ابین حجم از امکانات چیزی نداریم

مسئولان تورهای گردشگری استان اصفهان هم اما سخنان جالبی داشتند، آنها هم از الزامات زیرساخت ها گفتند و هم از امکانات رفاهی و هتلی که برابری میکند با استانی مثل اصفهان. در ادامه برخی از سخنان مدیران ارشد و ناظران و اعضای صنف آژانس داران استان اصفهان آمده است:

(حیدری؛ انجمن صنفی اصفهان – خداوردی، پورحقانی و … از نمایندگان آژانس های استان اصفهان)

∞ دست مالک مجموعه هتل المپیک باقری را به واسطه ساخت همچین مجتمعی که نظیرش را در اصفهان هم کم داریم، میبوسم. این مجتمع همه استانداردها و هر آنچه برای اقامت یک توریست حتی در سطح توریست های خارجی لازم است را در خود دارد.

∞ اینجا استان زیبایی است اما برای ما تقریباً ناشناخته بود، قطعاً از این پس یاسوج و سی سخت از مقاصد هدفی است که ما به تورها و مسافران داخلی و خارجی پیشنهاد میکنیم.

∞ حیف است وقتی خودمان زیبایی هایی مثل آبشارها، عشایر و منطقه کوه گل و سایر نقاط دیدنی اینچنینی در کشور را داریم مردم بروند در کشورهای حاشیه خلیج فارس و سایر کشورها پول هایشان را برای تفریح هزینه کنند، کشورهایی که دست آخر احترامی هم برای ما قائل نیستند. باید با توسعه تبلیغات و معرفی درست زیبایی های کشور، مسافرت های تفریحی به خارج از ایران که ارزهای کشور را هدر می دهد و اشتغال و آبادانی مه میتواند سهم کشور باشد را به آسانی در سایر کشورها ریخت و پاش میکند، را گرفت.

∞ مجتمع های شبیه هتل المپیک را در اصفهان هم کم داریم، امکانات این مجتمع هم در حوزه پرسنل و هم در زمینه تجهیزات رفاهی و ورزشی (بولینگ، بیلیارد، رستوران، شهربازی و گیم نت، ماساژ و سالن های بدنسازی آقایان و بانوان) و همچنین رستوران گردان و کافه های مجهز از استانداردهای قابل قبولی برخوردار است، وجود همچین مجتمعی در این استان را باید به شما و مردم این منطقه تبریک بگویم.

∞ زیرساخت ها میتواند بهتر ار این باشد، باید از نعمت های خدادادی این منطقه که در صنعت ساده و سودآور گردشگری تاثیر مستقیم دارد استفاده بهتری برد و توسعه و بهبود زیرساخت ها را به صورت جدی مد نظر داشت.

∞ وجود مجتمع هتل المپیک باقری موجب تعجب ما شد، اینچنین سازه با این امکانات در چندین حوزه کمتر در ایران داریم و واقعاً باید بگوییم هتل المپیک باقری به معنای کلمه ۵ ستاره است…

∞ برگزاری این فم تور ایده خوبی برای آشنا شدن استان ها با قابلیت های یکدیگر است، با تداوم این روند خوب بدون شک این استان می تواند مقصد معتبر و معروفی برای گردشگران باشد.

به گزارش بویـرنیـوز؛ با وجود اینکه همه مسئولان متفق القول از ظرفیت گردشگری بعنوات مهمترین قابلیت سرمایه گذاری و اشتغال و آبادانی استان میگویند اما در این جلسه به جز تعداد معدودی از مدیران سایر مسئولان و مقامات ارشد دولتی حضور پیدا نکردند. شاید صرف حضور و احترام به اینچنین سرمایه گذاری ها بدون نگاه انتفاعی  میتوانست ما را امیدوار به درستی ادعای برخی مدیران که مدام در جلسات از ضرورت توجه به گردشگری برای نجات استان میگویند، بکند اما صد حیف که این مهم در حد شعار ماند ( با وجود دعوت از استاندار و معاونین او و سای دستگاه ها اما تنها مدیرعامل فرودگاه یاسوج و مسئولانی از پلیس، میراث فرهنگی و شهرداریدیاسوج آمدند، استقابلی که ما را نا امید از بهبود به ویژه در حوزه اشتغال و عمران و گردشگری میکند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=348588
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما