پنجشنبه 2 تیر 1401 - 23:08

تصادف وحشتناک در مرکز یاسوج و فوت غم انگیز یک بانو/نظارت و برخوردهای سخت گیرانه کی عملی می‌شود ؟!

پایگاه خبری تحلیلی بویـرنیـوز:

سرعت بسیار زیاد یک خودرو و عدم توان راننده جوان در کنترل خودرو که مشخص نیست گواهینامه هم داشته یا خیر در یکی از بلوارهای مرکز شهر یاسوج یک خانم را به کام مرگ کشاند.

این اتفاق دردناک البته برای نخستین بار نیست و در گذشته هم نمونه های زیادی داشتیم که خانواده های زیادی داغدار رانندگی نا ایمن رانندگان سر به هوا شده اند.

در این بین اما چند سوال ذهن مردم را درگیر کرده است:

آیا واقعاً این دست اتفاقات را نباید قتل عمد دانست؟ رانندگی با خودرویی که همه میدانیم ایمن نیست در کنار سرعتی که باز هم متوجه هستیم کنترل را از دستت راننده میگیرد و با این وجود این تخلفات و تخطی از قانون حادث می شود آیا نباید آن را به پای قتل عمد نوشت به ویژه در مواردی که فردی بدون گواهینامه اقدام به رانندگی و ارتکاب جرائم متفاوت و خطرناک می‌کند؟!

اگر فرد هم گواهینامه دارد و مرتکب تخلفات جبران ناپذیر میشود آیا نباید کمترین تنبیه ابطال گواهینامه و منع از رانندگی مجدد باشد.

از طرفی چرا در بلوارهای مرکزی شهرهای استان دوربین های کنترل سرعت نباید وجود داشته باشد؟

قطعاً تدارک جریمه های سخت در کنار نظارت های الکترونیک و فیزیکی به ویژه در مسیرهایی که میدانیم فضای مناسبی برای سرعت زیاد و کورس بستن نیست ، می‌تواند مؤثر در جلوگیری از این دست اتفاقات تلخ باشد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=348471
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    واقعا مطالب زیبایی بیان فرمودین قوانین رانندگی باید تغییر پیدا کنه هر که مرتکب قتل شد لا اقل یک سال زندان بشه و ۱۰ سال محروم از رانندگی بشه تا جرایم کن بشه

  2. علی گفت:

    سلام جالب اینجاست که قبل از مکان حادثه سرعت گیری در ۱۰ متری حوادث بوده و چرا این سرعت در منطقه مسکونی جایی شرمه

  3. علی گفت:

    سلام جالب اینجاست که قبل از مکان حادثه سرعت گیری در ۱۰ متری حوادث بوده و چرا این سرعت در منطقه مسکونی جایی شرمه برخورد وواقعی و عبرت امیز از مراجعه زی ربط

  4. بهروز گفت:

    جالبه هرکی میرسید سرصحنه راننده رو دلداری میداد ومیگفت اگه بیمه داری ناراحت نباش

  5. فرزند بویر احمد گفت:

    تسلیت به خانواده بزرگ هاشمی .
    متاسفانه وضعیت رانندگی در یاسوج وحشتناکه

  6. سجاد گفت:

    یکی از علت های تصادفات همین سرعت گیرهای غیره استاندارد است که کنترل ماشین را از دست راننده خارج می کند و جا دارد مراجع قضایی شهرداری را بابت ایجاد این سرعت گیرهای غیراستاندارد شریک جرم و مقصر اصلی تصادف معرفی نماید .

  7. احمد گفت:

    ای مسیولین خدا شاهد تمام این خونها گردن شماست .آخه یکی نیست ساعت 12 شب تا 4صبح بلوار باهنررو رصد کنه شده پیست ماشین سواری وحشتناکه حتی جرات نمیکنیم ماشین توپیاده رو پارک کنیم

دیدگاه شما