جمعه 19 فروردین 1401 - 22:45

تشر استاندار به یکی از مدیران کهگیلویه و بویراحمد| +چند نکته

پایگاه خبری تحلیلی بویـرنیـوز:

استاندار در سفر به یکی از مناطق کهگیلویه و بویراحمد بنا به درخواست بانویی که از او برق رسانی میخواست وقتی با سوال مدیرعامل شرکت برق از آن بانو «مبنی بر اینکه بنیاد مسکن و منابع طبیعی مشکلی ندارند؟» گفت این حرفا چیه چیکار اونا دارید خودم تعهد میدهم، برق رسانی کنید.

این دیالوگ اما چند نکته مهم دارد:

بروکراسی اداری در کهگیلویه و بویراحمد بسیار زیاد است، برای یک مجوز ساده باید هفت خوان رستم طی شود.

دستگاه های استان گیر و زیادی برای یکدیگر ایجاد میکنند و در سایه‌ی کم اعتمادی که به همدیگر دارند برای کوچکترین مسأله ای باید ارباب رجوع ها را چندین بار برای یک خدمت پاسکاری کنند.

نیاز به یک معاون عمرانی قوی به شدت احساس میشود، فردی که بتواند به خوبی کارها را پیش ببرد، هماهنگی و همکاری دستگاه ها به‌ویژه در زمینه پروژه های عمرانی را مدیریت مطلوب کند. قطعاً وجود معاون عمرانی شایسته میتواند بسیاری از بارها از دوش استاندار و مردم را بردارد.

برای توسعه و آبادانی سریع نیاز به دستگاه های چابک است، سازمان های که در بستر فناوری و سیستم های مبتنی بر وب با سرعت زیادی به مردم خدمات می‌دهند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=347237
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. .... گفت:

    ی نمونه سنگ اندازی و خود شیرینی ک خود رو کاسه از آش داغ تر میبینن و کار بلد نبودن ک میگن اینه.‌….اتفاقا ۴ تا آدم اینجوری رو برکنار کنن گلستان میشه ……این مدیران بر چ اساس و چ دانشی انتخاب شدن ؟؟؟ چرا ۴ تا آدم کاری و دلسوز مدیر نمیشه ؟؟؟؟چرا از پست و جایگاه سواستفاده میشه؟؟؟؟

  2. ناشناس گفت:

    اخه در استان ما با داشتن نخبگان زیادی در رشته عمران آیا معاون عمرانی که رشته بهداشت هست چه گلی میتونه بر سر این مردم بزند. جناب استاندار محترم لطفا با انتخاب معاون عمرانی قوی. به توسعه استان کمک کن

  3. یاسوج گفت:

    ایا تشر یا نصیحت در سیستم کار اداری کار ساز است ان روستای وقتی کار کوچکی هم انجام بدهد اداره مورد نظر چند استعلام به او میدهد اقای استاندار در استان نماینده دولت است این استعلامها را طی بخشنامه ای که لازم نیست جمع کند

  4. سپنتا گفت:

    درود بویر نیوز
    با احترام مخالف نظر شما در این خصوص هستم
    از اینکه ما نیروهای نخبه و توانمند داریم که توانایی معاونت که هیچ بلکه میتونند استاندار استان های مهم و استراتژیک گردند زیاد داریم الحمدالله شکی نیست .
    اما این موضوع کارشکنی ادارات در خصوص انجام وظایف هیچگونه سنخیتی با مثلا معاون عمرانی استاندار ندارد .مثلا میخوای یه کار عمرانی انجام بدی بعد از استارت کار خود نیروها و پرسنل منابع طبیعی با تحریک مردم منطقه عملا مانع ایجاد ابادانی میگردند عیب کار در جای دیگه باید جست……

  5. دوستدارطبیعت گفت:

    وقتی بالاترین مقام دولتی این تفکرش هست که منابع طبیعی چکاره هست بایدبه حال طبیعت این استان گریست

دیدگاه شما