دوشنبه 15 فروردین 1401 - 23:29

مصوبه کاهش ساعت کاری در ادارات کهگیلویه و بویراحمد اجرا نمی‌شود/شاید بعد از ماه رمضان نامه ابلاغ شود!

پایگاه خبری تحلیلی بویـرنیـوز:

براساس مصوبه چهارشنبه هفته گذشته هیات وزیران، ساعت کاری کارمندان در ماه مبارک رمضان یک ساعت کاهش می‌یابد.

با وجود اعلام این خبر توسط سخنگوی دولت اما گویا نامه به استان ها ابلاغ نشده است و در این مورد هم بروکراسی پر پیچ و خم دولتی پر وضوح دیده می‌شود.

بسیاری از کارمندان کهگیلویه و بویراحمد با ابراز گلایه مندی از عدم اجرای این مصوبه هیئت وزیران به مزاح می‌گفتند شاید این مصوبه بعد از ماه مبارک رمضان به ادارات ابلاغ شود.

وقتی مصوبه هیئت وزیران میشود و رسماً توسط سخنگو ابلاغ می‌شود در قید و بند بودن بروکراسی اداری و عدم اجرای آن موجب نارضایتی میشود و در کنار آن به درستی صحه بر وجود پیچ و خم های بی فایده و دست و پا گیر اداری در دولت، میگذارد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=347188
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. سید اولاد گفت:

    از ۷.۵ میرن تا ۲.۵ اینم میخوان یک ساعتشو کم کنن اون مصوبه واسه تهران بود و کلان شهرها . در ضمن کارگرای بدبخت چی؟ کاسبان مایحتاج مردم ؟دم ۴ تا کارمند مفت خور رو گرفتید که هیچ بازدهی ندارن .به والله نون یه کارگر ساده حلال تر از خیلی از این کارمنداست . بعد میری تو ادارات از ده تا یکیشون هم روزه نیست .

  2. ممو گفت:

    سید اولاد خیلی تند میروی قسم جلاله نخور شک کردم به سید بودنت
    در هر قشری از کارگر ساده تا کارمند عالی رتبه ممکن است افرادی بی مسئولیت و بی تقید باشند ولی همه کارمندا اینجور نیست اگر کارمندا تو اداره نیست ضعف از کارمند نیست ضعف مدیریتی است
    بعدشم این مصوبه دولت است واقعا بویر نیوز درست اشاره داشته این مصوبه برای 29 روز ماه رمضان هستش که هفت روزش تعطیل رسمی است سه روزش هم گذشته میمونه 19 روز دیگه چرا زورت گرفته قانونه باید رعایت بشه

  3. سید اولاد گفت:

    ممو. قانون کجا بود . چون به نفعته دم از قانون میزنی نون کارمندی که کار نمیکنه و دنبال این طرح واسه کار نکردنه حرومه. مگه اون راننده تاکسی زحمت نمیکشه اون نانوایی که نون میده دست مردم و هزار تای دیگه مگه چند درصد کارمندن پس تز نده . بازم میگم به والله نون اون شاطری که توی گرما نون مردم رو تامین میکنه حلال تر از ۹۹ درصد کارمنداست .

دیدگاه شما