دوشنبه 15 فروردین 1401 - 13:24

بازگرداندن کیف میلیونی به صاحبش توسط مأموران گچسارانی

سرپرست فرماندهي انتظامي شهرستان گچساران از كشف و برگرداندن كيف حاوي پول و طلا به صاحبش توسط كاركنان انتظامي این شهرستان خبر داد.

به گزارش بویرنیوز به نقل از پلیس، سرهنگ “ارسلان خادميان” در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: دو تن از كاركنان معاونت بازرسي شهرستان گچساران، در روز پنجشنبه مورخه ۱۴۰۱/۱/۱۱ ساعت ۱۰ صبح در حين گشت زني و سركشي از يگانهاي انتظامي در يكي از پاركهاي شهر كه تعداد زيادي از مسافران نوروزی در آن درحال استراحت و تفريح بودند يك عدد كيف که حاوي مقدار زيادي طلاجات، ساعت طلا، چندين كارت بانكي، مدارك هويتي و وجه نقد بود را پیدا کرده و به يگان انتظامی دلالت دادند.

وی افزود: مأموران با پيگيري از طريق مدارك هويتي موفق به شناسايي مالك كيف و صاحب اموال کشف شده گردیدند و پس از اطمينان، کیف و اموال کشف شده را بصورت صحيح وكامل به صاحب آن تحویل دادند.

سرپرست فرماندهي انتظامي شهرستان گچساران با بيان اينكه ارزش اموال پيداشده بالغ بر ۴ میلیارد ريال طلاجات و ۲۴ میلیون و پانصد هزار ريال وجه نقد بوده است بيان داشت: نيروي انتظامي امين مردم است وضمن تشكر از مأموران كاشف و درستكار از مردم خواست: درحفاظت از اموال خود مراقبت بيشتري نمايند و از حمل مقدار زياد وجه نقد و اشيا قيمتي اجتناب ورزند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=347179
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    انشااله عاقبت بخیر شوند

  2. ناشناس گفت:

    لطفا بفرستید در فضای مجازی تا نقطه مثبتی برای استان شود

  3. جاودانه گفت:

    درود بر جوان خوش قلب و خوش رو جناب سروان اقلیمی
    خدا یار و یاورتان باشد

  4. خخ گفت:

    اون سرهنگه نه سروان

دیدگاه شما