چهارشنبه 10 فروردین 1401 - 20:50

بازدید مسئولان سازمان ملی استاندارد ایران از کوبودنا/واحد برتر صنایع غذایی کهگیلویه و بویراحمد برای امنیت غذایی جامعه چه تدابیری داشته؟

پایگاه خبری تحلیلی بویـرنیـوز:

مدیرکل دفتر نظارت بر استاندارد صنایع غذایی، آرایشی بهداشتی و حلال سازمان استاندارد کشور و معاون مرکز ملی تایید صلاحیت ایران به همراه مدیران کل استاندارد ، مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی و سازمان تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد از مجموعه کوبودنا بازدید کردند.

در ابتدای این بازدید، بهرام باقری گفت: کارخانه آرد باقری از سال ۱۳۷۵ با ظرفیت ۳۰۰ تن در روز و ۹۰۰۰ تن در ماه آغاز اکنون با ۱۸ درصد ظرفیت فعالیت می نماید.

مدیرعامل کوبودنا گفت: در کارخانه آرد باقری همه عملیات تولید به صورت مانیتورینگ رصد و پایش می‌شود و فرایندها بدون دخالت دست در محیطی سالم و بهداشتی و با بهترین کیفیت به ویژه در مواد اولیه مشغول به کارند.

باقری افزود: در سال ۹۴ کارخانه نان صنعتی کوبودنا راه اندازی شد که با ماشین آلات روز دنیا و تولید بیش از 150 نان سلامت از جمله نان‌های پروبیوتیک‌. سبوس‌دار و مفتخرم اعلام کنم اکنون بزرگترین مجتمع نان صنعتی جنوب ایران و اولین تولید کننده نان حجیم بلوط در خاورمیانه هستیم.

در راستای فرمایشات معنویات مقام معظم رهبری شعار سال : سال تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین هم اشاره و افزود: کوبودنا اولین شرکت در شرف اخذ مجوزات دانش بنیان صنایع غذایی استان و سومین کارخانه نان در ایران است، این اقدام و تولید بر محرومیت دانش را از سال پیش شروع کردیم و به دنبال ممیزی آن رفتیم و قطعاً امسال و بنا بر تاکیدات رهبر معظم انقلاب، جدیت بیشتری در این زمینه برای بهبود بیش از پیش تولید و مسأله اشتغال دنبال خواهیم کرد.

باقری از لزوم برخورد با برندهای بی‌کیفیت در بازار گفت و تصریح کرد: حتی بسته بندی محصولات کوبودنا از سلفون های باکیفیت بالا جهت ماند گاری نان استفاده می‌شود و این در کنار استفاده از مواد اولیه مرغوب و تولید استاندارد بدون استفاده از مواد نگهدارنده برای عرضه محصولاتی با طعم واقعی نان به مردم بوده است.

کیفیت محصولات کوبودنا در بازرسی های سرزده اثبات شده است

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تأمین گندم ما عمدتا از استان و در موارد استان های همجوار یا واردات است، ۷۰ هزار تن در استان و ۲۰ هزار مابقی که تکمیل کننده نیاز ما است در خارج از استان و پس از پایش و بررسی های مستمر کیفی، تأمین می‌شود.

صداقت کیش افزود: مجموعه کوبودنا در بازرسی های مستمر نشان دادن درجه های کیفی برای مردم را رعایت کرده و از این بعد واحدی یا تولیدات مطمئن برای مردم به شمار می‌رود.

صداقت کیش ادامه داد: رعایت منطق کار در کوبودنا دال بر کیفیت خوب محصولات این مجموعه‌ی تولیدی است.

مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید گفت: خواسته ما از واحد‌های تولیدی شفافیت و استاندارد نمودن دستگاه ها و تجهیزات است تا بتوانیم خروجی محصولات خوبی برای مردم متصور باشیم.

براتعلی صالحی بیان کرد: بررسی های امروز ما به همراه مجموعه استاندارد کشور و استان از واحد تولیدی کوبودنا نشان از کیفیت تولیدات این مجموعه دارد و البته گواه این مسأله است که ادعای نبود آرد باکیفیت در استان از سوی برخی نانوایی‌ها چندان به واقعیت نزدیک نیست.

صالحی گفت: مشکل نان در برخی مراکز تولید نان استان میتواند ناشی از مشکلاتی در بخش نیروی انسانی آنها باشد و یا ناشی از عدم رعایت فرآیندهای منطقی در تولید خمیر و نان باشد.

سرکار خانم دکتر پیراوی ونک مدیر کل دفتر نظارت بر استاندارد صنایع غدایی، ارایشی ، بهداشتی و حلال سازمان ملی استاندارد ایران و  خانم مهندس سهیلی معاون مرکز ملی تایید صلاحیت ایران سازمان ملی استاندارد ایران نیز از تلاش های این مجموعه برای رعایت حقوق شهروندی با ارائه عرضه محصولاتی منطبق با کیفیت و استانداردهای لازم، قدردانی نمودند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=347135
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما