شنبه 6 فروردین 1401 - 8:10

چطور آنتن ملی هم از مردم کهگیلویه و بویراحمد دریغ می شود/لغو برنامه خواننده هم استانی بدون توضیح و معذرت خواهی

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز:

“شهریار کرمی به دعوت برنامه عصر جدید (برنامه ای که همه طوایف ایران حضور داشتند) به این برنامه رفت و بنا بود دو قطعه موسیقی از او در 2 شب اجرا شود، اما شب اول با اعام اینکه فرصتی نیست به او وقتی داده نشد و شب دوم اگرچه حتی آهنگ آغازین موسیقی اماده شده اش پخش شد اما پیام بازرگانی جای آن را گرفت و دیگر هم خبری از اجرای این خواننده نشد”

این خلاصه ای از اتفاقی بود که در چند روز اخیر موجب بروز حواشی زیاد و نگرانی مردم از رسانه  ای که ادعای ملی بودن هم دارد، شده است.


اگرچه همواره کهگیلویه و بویراحمد کمتر توجه شده است و روند توسعه و پیشرفت آن و پروژه هایی که پس از 30 سال مردم با خون دل و با کیفیت بد تحویل میگیرند، خود گواه همه چیز است اما انتظار نبود که در رسانه ملی هم بی توجهی به استان شود.

دعوت گروهی از استان برای حضور در برنامه و در ادامه فرصت ندادن به آنها علیرغم وعده داده شده را شاید بتوان به دلیل نبود وقت و ترافیک برنامه های پیش بینی شده توجیه کرد اما عدم ارائه توضیح و حتی عذرخواهی از قطع آهنگ و عدم اجرای آن پذیرفتنی نیست.

مشخص نیست توجیه صدا و سیما برای حذف یکدفعه ای آهنگ شهریار کریمی و در ادامه پخش پیام بازرگانی و سپس حذف این اجرا از برنامه های عصر جدید چیست اما هرچه هست ظاهراً کم توجهی به استان و مفاخر آن دامن صدا و سیما را هم گرفته است.

قطعاً کمترین اقدام می تواند اعتراض نمایندگان استان و استاندار به این رویه باشد، امری که تاکنون ندیده ایم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=347046
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    سلام وخداقوت وتبریک سال نو در جواب این کار زشت صداوسیما کل استان کهگیلویه وبویر احمد وسایر مناطق لرنشین تلویزیون ها را خاموش وتحریم کنند . با تشکر

  2. ... گفت:

    بنظر من خوب کاری کردند .چطور وقتی دم در ادارات استان میریم با بی توجهی روبرو میشیم یا میخوایم از حقوقمون دفاع کنیم سنگ میزارن جلو پامون اینم ب اون در…قوربون دستشون ک لغو کردن …..

  3. محمد ذبیح باقری نسب گفت:

    سلام
    مردم هیچ انتظاری نه از رسانه میلی ونه نمایندگان فرمایشی دارن

  4. بویر گفت:

    اگر شهریار غیرت داشتی برنامه را به نشانه اعتراض ترک میکرد
    اگر شهریار غیرت داشتی برنامه را به نشانه اعتراض ترک میکرد

  5. هم استانی گفت:

    احسان علیخانی فردی بسیار مغرور و فاقد شخصیت می باشد که رفتار بی ادبانه ای با شرکت کنندگان و داوران برنامه دارد و این در حالی است که هیچگونه شناسه متمایزی نسبت به دیگر افراد جامعه ندارد و صرفا الکی خوش هست…..

دیدگاه شما