پنجشنبه 26 اسفند 1400 - 12:52

سفر دوباره فرمانده سپاه به سی سخت

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای دومین بار وارد شهرستان زلزله زده دنا شد تا از نزدیک وضعیت زندگی زلزله‌‌زدگان را بررسی کند.

به گزارش بویرنیوز  ، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران برای بررسی آخرین وضعیت زلزله‌زدگان شهرستان دنا و افتتاح 150 واحد مسکن وارد شهر سی‌سخت شد.

سردار سرلشگر سلامی با تاکید بر اینکه سپاه تا روز آخر که مردم وارد خانه خود شوند، در کنار مردم زلزله‌زده شهرستان دنا خواهد بود افزود: سال 1401 پایان مشکلات و سختی‌های ناشی از زلزله در شهرستان دنا است.

وی با اشاره به سفر سال گذشته خود به این شهرستان گفت: امروز خوشحال هستیم زودتر از موعد مقرر وعده داده شده به این شهرستان برای افتتاح منازل برخی از نیازمندان آسیب دیده از زلزله به شهر سی‌سخت سفر کردیم.

زلزله پنج و شش دهم ریشتری ـ 29 بهمن 1399 در شهرستان دنا موجب ورود خسارت به منازل مسکونی و زیرساخت‌های گردشگری، کشاورزی و دولتی شد که از همان ساعات اولیه وقوع زلزله، قرارگاه سازندگی سپاه پاسداران جهت کمک به مردم زلزله‌زده سی‌سخت وارد عمل شد.

زلزله دنا یک هزار و 680 واحد مسکونی را به طور کامل تخریب کرد و سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد مسئولیت احداث 160 واحد تخریب شده را بر‌عهده گرفت که برای ساخت هر کدام از این واحدهای مسکونی علاوه بر کمک بلاعوض و تسهیلات 195 میلیون تومانی، بیش از 150 میلیون تومان نیز از طرف سپاه پاسداران هزینه شده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=346991
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. پاتاوه گفت:

    اخ عجب خونه هایی هم ساخته شده…بازدیدکنندگان بیایندباچشم خودشان مشاهده کنند…به سیک مددجویی ساخته شدند…

دیدگاه شما