دوشنبه 9 اسفند 1400 - 17:00

نخستین اظهارات مدیرکل جدید بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد/سیاسی کاری ممنوع

جلسه تکریم و معارفه رئیس بهزیستی استان‌ کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش بویرنیوز با حکمی از سوی علی محمد قادری ؛معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور؛ محمدکریم آریا بعنوان سرپرست بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

در ابتدای جلسه دکتر محسن مرادی مدیرکل سابق بهزیستی استان خدمت در سازمان بهزیستی را توفیقی الهی دانست و اظهار داشت: خدارا شاکرم که در سازمان بهزیستی و در جمع شریف ترین مخلوقات جهان که همان جامعه هدف بهزیستی هست خدمت کردم.

در ادامه حاجی زاده؛ معاون عمرانی استانداری استان اظهار داشت : مسئولیت در جمهوری اسلامی به فرمایش مقام معظم رهبری هم نعمت است و هم امانت که باید در راه خدمتگذاری هزینه گردد.

معاون عمرانی استاندار استان در ادامه افزود ‌: جامعه هدف بهزیستی بندگان خاص خداوند هستند و رسیدگی به وضعیت افراد محروم و آسیب پذیر بسیار توصیه شده ولی متأسفانه با وجود خدمات زیاد در استان ما بعلت محرومیت زیاد بیشتر اوقات خدمات دیده نمی‌شود و باید مقامات کشوری مناطق محروم را در خدمتگذاری و سیاست گذاری اولویت قرار دهند.

در ادامه دکتر کاظمی معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور اظهار داشت :ضمن ابلاغ سلام و خدا قوت رئیس سازمان بهزیستی کشور به مجموعه کارکنان بهزیستی استان؛ از زحمات بی دریغ جناب آقاي دکتر محسن مرادی تشکر میکنم و امیدوارم در هر مسندی قرار بگیرن همچنان در جهت حفظ و تحکیم نظام جمهوری اسلامی ثابت قدم باشند.

در ادامه معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور افزود‌: انتظار ریاست سازمان بر این است که از زمان ابلاغ مسئولیت وقت بگذارید و ارتباط خوبی با جامعه هدف و پرسنل سازمان داشته باشید؛ چراکه کارمندان نیاز دارند مدیر را بدون تشریفات ببینند و از طرفی شهرستان ها نیاز به رصد دارند و میز خدمت که همان پل ارتباطی مسئولین با جامعه هدف هست هرگز فراموش نگردد و درواقع رویکرد حضور در میدان نباید نادیده گرفته شود.

در پایان محمد کریم آریا مدیرکل جدید اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت:حس خوبی دارم که برگشتم به آغوش استان و با این مسئولیتی که بر دوشم گذاشته شده و نشان از اعتماد ریاست سازمان به اینجانب دارد در تلاشم که خود را لایق این اعتماد بدانم و از هیچ تلاشی برای رفع مشکلات و ایجاد فضایی سالم و صمیمی به منظور همکاری و ارتقای سازمان دریغ نکنم.

سرپرست بهزیستی استان سیاسی کاری در امور محوله اداری را ظلم به جامعه هدف سازمان بهزیستی و پرسنل دانست و افزود‌؛: تمام تلاش ما این است در راستای سیاست های دولت تلاش حداکثری انجام پذیرد و با یاری استاندار و مجمع نمایندگان استان؛ همچنان از ظرفیت‌های گروه های مختلف استانی و کشوری در جهت اعتلای سازمان استفاده کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=346686
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. حسنی گفت:

    سلام، حاجی زاده که فقط حرفه، نه تخصص مرتبط و نه تجربه مناسب در رابطه با حوزه عمرانی داره!!!! این وضع استان ماست!! گوششم دست آقای موحده و در حوزه عمرانی هم دست شهامته!!!!! به حال این استان باید گریست تا قیامت….

دیدگاه شما