یکشنبه 8 اسفند 1400 - 10:06

خبر خوشحال کننده برای کادر درمان کهگیلویه و بویراحمد/اصرار رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی بر یک فرهنگ مثبت

پایگاه خبری تحلیلی بویزنیوز:

دکتر غلام‌نژاد؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان در نشست استانی ستاد کرونا به چند مورد مهم اشاره کرد:

باید پرداختی‌ها به کارکنان علوم پزشکی و حوزه درمان بیشتر مد نظر قرار گیرد تا انگیزه‌های آنها برای کار بیشتر شود و روحیه جدیدی به آنها تزریق کنیم.

او با اشاره به نشست‌های تودیع و معارفه گفت: این کار را از خودمان شروع کردیم و گفتیم که مراسم معارفه نمی‌خواهیم نیازی به تودیع و معارفه با تجمع‌های آن چنانی نداریم که این کار از خودمان شروع شد.

در مورد تعطیلی مدارس هنگامی که مدارس ابتدایی تعطیل شدند کاهش میزان مراجعات و بستری ها را داشتیم انتظار ما این است که علاوه بر این که مدارس ابتدایی و مهد کودک‌ها غیر حضوری هستند مدارس متوسطه هم با جدیت مورد بررسی قرار گیرند چرا که دانش‌آموزان از مدارس کرونا را به خانواده‌ها و بزرگترها انتقال می‌دهند.

به گزارش بویرنیوز:

یکی از خواسته های مهم کادر درمان و به ویژه پرستاران بعنوان خط نخست مقابله با کرونا، رعایت عدالت در پرداخت ها به ویژه پرداحتی های تشویقی است، این مساله در دو سال اخیر موجب نارضایتی هایی شده بود و حالا کادر درمان از رئیس جدید می خواهند مبنای پرداختی ها رعایت عدالت و انصاف باشد.

عدم برگزاری تودیع و معارفه آنچنانی در دانشگاه علوم پزشکی را باید به فال نیک گرفت، خوب است این اقدام آغازگر رویه خوب حذف تجملات و برخی هزینه های غیر ضرور آنهم در شرایط فعلی که کرونا و مشکلات اقتصادی بیداد می کند، باشد.

در خصوص مدارس هم اظهار نظرهای متفاوتی شده اما واقعیت اینست بخش زیادی از ابتلاها از مدارس کلید میخورد در این زمینه ضمن اولویت داشتن کلاس های حضوری، والدین به خوبی توجیه شوند که حتی اگر یی از اعضای خانواده مبتلا و مشکوک است(حتی در صورت عدم ابتلای دانش آموز به کرونا و نداشتن علائم) باید از فرستادن آن به مدرسه خودداری کنند، در خصوص معلمان هم همینطور و در وهله بعد نیز با شیفت بندی های مختلف خلوت ترین و ایمن ترین شرایط را برای برگزاری کلاس ها فراهم کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=346578
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. محمد گفت:

    از دکتر …. میترسن که میگن معارفه نمی خوایم

  2. کادر درمان بیچاره گفت:

    حرف تا عمل دوتاست
    برای کادر درمان عمل کردن اصل است

  3. پرستار گفت:

    بی زحمت پرکیس شش ماه پیشه بییت روحیه تازه پیشکش

  4. سروک گفت:

    سلام به امید موفقیت اقای دکتر غلامپور کارکنان دانشگاه علوم پزشکی همکاری خوب و سیاسیون استان کار شکنی نکنند دکتر موفق می شود از تلاش فراوان دکتر یزدانپاه به خصوص زمان گرونا مردم استان فراموش نمی کنند

  5. پاتاوه گفت:

    والا این همه حقوقل علوم پزشکی رفت بالا کارانه وپرکیس دیگه معنی نداره…بابت چه؟

دیدگاه شما