پنجشنبه 5 اسفند 1400 - 7:32

دکتر نیکبخت مدیرعامل فارماشیمی شد

بویرنیوز– مدیرعامل سازمان بیمه سلامت در حکمی محمدرضا نیکبخت را به عنوان عضو هیات مدیره و مدیرعامل شرکت داروسازی فارماشیمی منصوب کرد.

نیکبخت سابقه ریاست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و دانشگاه علوم پزشکی لرستان را در کارنامه کاری خود دارد.

وی فارغ‌التحصیل دکترای داروسازی از دانشگاه تهران و تخصص PHD رشته فارماکولوژی از دانشگاه گلاسکوی انگلستان است.

فارماشیمی در سال 1335 با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی بانام تجاری لابرانو (Labranoe) فعالیت خود را با تولید محصولات داروئی، آرایشی و بهداشتی در منطقه امیرآباد تهران آغاز نمود و در سال 1343 با انتقال به سایت جدید در زمینی به مساحت 17500 مترمربع شروع به تولید محصولات نمود که پس‌ازآن فارماشیمی در اسفندماه سال 1378 توسط سازمان بیمه سلامت (بیمه خدمات درمانی سابق) خریداری شد.

فارماشیمی با بهره‌مندی از تیم مجرب، سیاست‌های بهبود کیفیت، افزایش رقابت‌پذیری با محصولات مشابه خارجی، صادرات و اخذ استانداردهای GMP از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی توانسته است ضمن اخذ رضایت مشتری جایگاه مناسبی در صنعت دارو به‌دست آورد.

هم‌اکنون با بهره‌مندی از مدیران مجرب و توانمند اقدام به تولید محصولات جدید و باکیفیت نموده که در داخل و خارج از کشور توزیع می‌شود.

محمدرضا نیکبخت از پزشکان و فعالان سیاسی و اجتماعی شناخته شده استان کهگیلویه و بویراحمد است که سابقه ریاست دانشگاه علوم پزشکی کاشان، کرمانشاه، یاسوج و لرستان را در کارنامه مدیریتی خود دارد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=346529
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما