شنبه 23 بهمن 1400 - 7:55

امام جمعه گچساران دست به دامن نماینده های بویراحمد و کهگیلویه شد/سید ناصر حسینی برآشفت!(+چند نکته از انتصابات و نقشی که استاندار باید داشته باشد و گویا ندارد)

پایگاه خبری تحلیلی بویـرنیـوز:

«خواهشی از نمایندگان مجلس در استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه از آقایان موحد و روشنفکر دارم ضمن تشکر از خدماتی که انجام دادند سهمی هم در انتصاب معاونین استاندار و مدیران کل را به شهرستان گچساران اختصاص بدهند و به نوعی هوای این شهرستان را هم داشته باشند، ضمن همه احترام به همه این عزیزان توقع داریم واز این به بعدهم منتظریم که برخی از معاونین و مدیران کل راهم به شهرستان گچساران اختصاص بدهند.»

این بخشی از سخنان حجت‌الاسلام سید امین حجازی امام جمعه گچساراندر خطبه های نماز جمعه 22 بهمن بود.

این سخنان البته با پاسخ سید ناصر حسینی روبرو شد، او نیز در پاسخ گفت:

«بطور قطع مشکل اساسی مردم گچساران قبل از هر عملی، بیکاری جوانان است. ای کاش برخی آقایان فارغ از وظایف ذاتی خود به همشهریانشان در پتروشیمی گچساران، این حق مسلم را در خطبه‌ها گوشزد می‌کردند. در مدیریت‌های استان از فرزندان گچساران و باشت استفاده شده و انشالله هفته‌های آینده خواهد شد.»

موضوع انتصابات و دخالت های بیشمار نمایندگان در انتصابات آنقدر شور شده که ائمه جمعه هم دست به دامن نمایندگان برای دیده شده شهرستان خود شده اند.

گویا دیگر استاندار بعنوان شخص اول اجرایی استان (دقیقاً بر خلاف صحبت های نخستش مبنی بر اجازه ندادن به نمایندگان برای دخالت در انتصابات و فقط مشورت پذیری از آنها) نقشی در آمدن و رفتن مدیران ندارد، حداقل این صحبت های امام جمعه گچساران خود مؤید خوبی بر این مساله است.

شب گذشته مجری در برنامه تلویزیونی مساله انتصابات را از استاندار پرسید، البته که آنچه استاندار گفت با آنچه در روزهای اخیر در واقعیات و از طرف ستادهای فعال اطراف نمایندگان می گذر، زمین تا آسمان متفاوت است: سید علی احمد زاده گفت: هیچ مدیری بدون تایید من منصوب نمی شود، او گفت گاهی برخی ها را وزارتخانه ها معرفی می کنند که گزینه من نبوده اما بررسی میکنم و میبینم فردی خوب است خب نمی توانم او را نبینم!

استاندار گفت روال این است که از بین گزینه ها خود وزیر انتخاب می کند و با هماهنگی بنده منصوب می کند و گاهی نیز خود وزرا اصرار بر فردی دارند که میتوانند منصوب کنند و من فقط میتوانم به جلسات راه ندهم و یا همکاری نکنم که خوب به ضرر استان است!

تفسیر سخنان استاندار را بر عهده مخاطبان فرهیخته می گذاریم.

آنچه امروز اما موجب دلسردی مردم است جابجا شدن وظایف مسئولان در کهگیلویه و بویراحمد است.

اگر واقعاً توان انتصاب دارید، آن را برای بکارگیری جوانان شایسته استان در سمت های ملی به کار ببندید، بپذیرید بسیاری از جوانان نخبه استان( که به پاکدستی ، تعهد و توانمندی اجرایی شناخته می شوند) صدها بار بهتر از افرادی که این روزها در تراز ملی مسئولیت گرفته اند، کارایی دارند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=346312
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. نگار گفت:

    جناب حجت الاسلام حجازی
    حضرتعالی همیشه با آقای تاجگردون کنتاکت داشتی ، در صورتی که در زمان ایشان بیشترین مسئولین استان از شهرستان گچساران بود ولی الان دست به دامن نماینده های بویراحمد و کهگیلویه می شوید
    .یعنی” “”از ماست که بر ماست”””

    از عرش به فرش

  2. نگار گفت:

    قابل توجه سید ناصر حسینی عزیز:

    *** شیر همیشه شیره ، حتی اگه در قفس باشه***

    تاجگردون عزت رو به گچساران برگردون.

  3. hh گفت:

    یک زمانی مرکز استان تمام دهدشتی بودند، امروز ب برکت حضور حاج آقا موحد، روشنفکر بازیچه ایشان شده و به جز یکی دومورد، مدیرکلی به مرکز استان نرسیده و واقعا روشنفکر شانس آورد ک تاجگردون از دور خارج شد، والا دیگر هیچ مدیرکلی سهم بویراحمد و دنا و مارگون نمیشد. انصافا دوره آقای زارعی سهم بسیار زیادی از مدیرکل های استان به اهالی بویراحمد و دنا و مارگون رسید اگر قرار بر واقع بینی یاشد عزت بویراحمد در زمان ایشان برگشت و زنده شد.
    پیشنهاد میشود روشنفکر دودستی مدیران شهرستانی رو بچسبد که لااقل همین ها رو از دست نده، هرچند تا الان فقط وابستگان درجه یک و از طایفه ای خاص نیرو بکار گرفته ک با این روند عاقبت بخیری برای بویراحمد نمیتوان دید….

  4. ناشناس گفت:

    استاندار خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

دیدگاه شما