جمعه 22 بهمن 1400 - 18:56

کمک ۳۰۰ میلیاردی ستاد اجرایی فرمان امام به مردم کهگیلویه و بویراحمد

پایگاه خبری تحلیلی بویـرنیـوز:

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به همت ستاد اجرای فرمان حضرت امام(ره) از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال خدمات رسانی در حوزه های معیشتی، بهداشتی، آموزشی و گرمایشی به مردم این استان شده است.

شایان نادری در گفت و گو با ایسنا افزود: این خدمات در رزمایش های احسان و همدلی، مشق احسان، احسان سلامت و رزمایش های حوزه گرمایشی به همت ستاد اجرای فرمان حضرت امام (ره) به مردم استان ارائه شده است.

وی اظهارکرد: امروز هفتمین مرحله از رزمایش همدلی و احسان و چهاردهمین رزمایش بنیاد احسان ستاد اجرای فرمان حضرت امام (ره) در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در این رزمایش ۲۲ تن بسته پروتئینی گوشت قرمز در ۹ شهرستان استان و نقاط دورافتاده استان توزیع می شود.

نادری تاکید کرد: تا پایان برچیده شدن ویروس کرونا مجموعه اجرایی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، در کنار مردم استان برای خدمات رسانی خواهد بود.

وی بیان کرد: توزیع اقلام توسط گروه های جهادی، موکب و هیات ها میان نیازمندان توزیع می شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=346301
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    استان ما عمیقا و جدا به لحاظ تاریخی مشکلات و مسائل و معضلات جدی و کثیری در حوزه های فرهنگی عمرانی معیشتی اجتماعی اقتصادی رفاهی بهداشتی آموزشی دانشگاهی و…دارد.نبود زیرساخت ها در استان بالاخص در روستاها و شهرها محروم دنا مارگون و بخش های زیلی سادات محمودی چناربرم توت نده لود اب و خیلی جاهای دیگر کاملا عیان و مبرهن و واضح هست.فقر چند بعدی در این مناطق هست.شدیدا کمبود و نبود رفاه و امکانات و تجهیزات قوی مخابراتی عمرانی جاده ای فنی پزشکی به آشتی و حوزه اجتماعی و رفاه دیده می شود.استان نیاز به تحول و بازنگری و دوباره اندیشی دارد.

  2. ناشناس گفت:

    این بودجه هایی که شما نام می برید باید این استان آباد میشد. آیا نظارتی هست بر این بودجه ها

  3. ناشناس گفت:

    میشه بگین این پول را از کجا میارن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  4. چیتابی گفت:

    آقای نادری چیتاب یادت رفته

دیدگاه شما