یکشنبه 21 آذر 1400 - 21:11

کهگیلویه و بویراحمد| این بار در میان استان های با کمترین تخصیص بودجه در کشور (+عکس)

پایگاه خبری تحلیلی بویـرنیـوز:

کهگیلویه و بویراحمد این بار در میان استان های به چشم می‌خورد که کمترین بودجه را می‌گیرند.(گزارش تجارت نیوز بر اساس آمارهای رسمی)

اگرچه این مسأله مشهود و ملموس برای همه مردم است، ناتمام ماندن پروژه ها و تاریخی شدن آنها حتی تا ۳۰ سال خود گواه محکمی بر این آمار است.

همین عدم تخصیص مناسب بودجه علیرغم مصوبات خوب همواره سد راه اجرای سریع و مناسب پروژه های عمرانی شده است. همین شده که همچنان گرد محرومیت بر چهره نحیف استان سنگینی می‌کند.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=345102
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    همین چند روز پیش اقای روشنفکر گفتن امسال بودجه گلسنانه

  2. عمران گفت:

    خلايق هر چه لايق

  3. ناشناس گفت:

    جناب روشنفکر تبریک ‌‌. دریغ از اون همه آمار و ارقام که هفته گذشته دادی. اخ و بخت استان

  4. بویراحمد گفت:

    با سلام و عرض ادب. واقعیت امر این هست که مسئولین استان فکر می کنند که مردم هنوز در دهه 50 زندگی می کنند که دسترسی به اخبار و اطلاعات نداشته باشند،غافل از اینکه رسانه ها و فضای مجازی امروز آنچنان جریان اطلاع رسانی را متحول کرده اند که مردم در کسری از ثانیه از مسائل و اخبار مطلع می شوند و از اظهارات نبخته مسئولین خود ضمن خنده ای از روی ناراحتی تعجب می کنند. آقای روشنفکر بعد از دوسال از عمر مجلس و دوران نمایندگی هنوز فکر می کنند کاندیدا هستند و در نشست های چند نفره در روستاهای دورافتاده سخن می گویند.اظهاراتی که اگر کسی در کهگیلویه و بویراحمد زندگی نکند فکر می کنه که ایشان از سویس سخن می گویند. رشد 200 درصدی اعتبارات،اعتبارات موردی چند صد میلیاردی برای پروژه های ،رشد افسانه گونه پروژه ها و….اما وقتی بررسی می کنی استان در رتبه دریافت اعتبارات قرار دارد و از همین مبالغ اندک صرفا 10 تا 14 درصد تخصیص پیدا می کند یعنی از هر یک میلیارد تومان صرفا 100 تا 140 میلیون،پس قضاوت با شما

  5. ناشناس گفت:

    اخی سی فقیری

  6. ناشناس گفت:

    کر خوبو حذف وابی بودجه هم پشت سرش

  7. شهرستان محروم گفت:

    نداریم کسی را نداریم که از حق این شهرستان دفاع کند. فقط همش گپ مفت ولا غیر

  8. محمود گفت:

    وقتی نمایندگان یاسوج و‌دهدشت تلاش کردن که میر شکال بودجه رو زمین بزنن طبیعیه که بودجه سون میشه این.خلایق هر چه لایق

  9. ناشناس گفت:

    بنشونید و جای شهبازون کلانه – تهرانی ها میخواستن تاجگرون را زمین بزنن که به کمک هم استانی های عزیزمان این اتفاق افتاد حالا حق استان ما همین است

  10. ناشناس گفت:

    واقعا جای خالی تاجگردون در بودجه این استان احساس میشه .که قبلا چه کمک های به این استان داشته اند که با کمک نمایندگان وهم استانهای عزیز او را زمین زدند. وقتی خودتان نمی توانید بودجه ای برای استان بگیرید چرا دیگران را تخریب می کنید.

دیدگاه شما