پنجشنبه 29 فروردین 1392 - 11:49

تکمیل شدن ظرفیت نیمی از طبقه پایین ورزشگاه در میتینگ دولت / حضور کهگیلویه و بویراحمدی ها با لباس های محلی

به گزارش بویرنیوز، همایش تجلیل از خادمین ستاد تسهیلات سفرهای کشور که امروز در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد با حاشیه های مختلف و جالبی همراه است.

– تا لحظه انتشار این خبر، حدود نیمی از ظرفیت طبقه پایین و ۵ درصد از طبقه بالای ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی تکمیل شده است.

– پخش موسیقی از بلندگوها، همراه با حضور مختلط زنان و مردان در جایگاه ‌های مختلف ورزشگاه از دیگر حواشی این همایش است.

– برخی از زنان و مردان حاضر که از شهرستان های دیگر در این همایش حضور دارند از لباس های محلی خود استفاده کرده اند که این لباس های محلی شامل استان هایی همچون لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد و … می شود.

– بر روی سکوی دایره ای شکل وسط ورزشگاه،  30 الی 40 صندلی سفید رنگ قرار داده شده که به نظر می رسد مدعوین این همایش در آن مکان به اجرای برنامه می پردازند.

– بر روی پلاکاردهای نصب شده در ورزشگاه شعارهای مختلفی نوشته شده است که از جمله این شعارها می توان به عنوان سال جاری یعنی سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، مراسم تجلیل از خادمین ستاد تسهیلات سفرهای کشور، لبیک یا خامنه ای ، اللهم عجل لولیک الفرج  و یکی از فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ” امیدواریم ایام عید و تعطیلات نوروز به همه مردم ایران خوش بگذرد و این ایام را با شادی سپری کنند.

منبع: دانا

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=34330
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. هم استانی گفت:

    میشه بگی کدام لباس محلی؟ما که لباس محلی نداریم. ان لباس عشایری میباشد محلی نیست……

    • خرزوخان گفت:

      iهم استانی عزیز فرق لباس محلی با لباس عشایری چیه ؟
      منظور لباسایی بومی خودمونه مگه الان عشایر لباس عشایری میپوشه

  2. امدادگر گفت:

    با سلام من خودم ازطرف هلال احمر که در ایام نوروز همکاری داشتم به این جشن دعوت شدم ودر ورزشگاه حضور داشتم طبقه پایین کاملا پر شده بود وطبقه بالا هم تقریبانصفش پر شده بود از جمعیت بعضی تصاویر منتشر شده بر روی برخی سایت ها خیلی کمتر از این نشون میداد ام ا از ساعت 10 مردم حضور داشتند تا ساعت 6عصر واون تصاویر کم جمعیت مربوط به ساعات پایانی برنامه بوده

  3. درد دل گفت:

    لباس محلی بانوان استان بسیار زیبا است و به دل می شینه ولی جون هرکی دوست دارین نزارین این پسرا با گونی و یه مشت بند که از خودشون آویزون می کنن به نام (چغذه ناره ) در این مراسمات شرکت کنند و آبروی استان رو ببرند

دیدگاه شما