یکشنبه 25 فروردین 1392 - 16:32

تکرار حماسه آفرینی با استقبال از شهدا در چرام + تصاویر

ورود پیکر مطهر دو شهید گلگون کفن به این شهرستان عطر و بوی خاص شهادت را پراکنده کرد.

مردم شهرستان چرام با استقبالی پرشور و بی‌نظیر از این بزرگواران عشق و علاقه خود به شهیدان را به نمایش گذاشتند و شهیدان گمنام و خوش نامی که حضورشان در چرام موجب عزت و افتخار بود مردم نیز با حضور پرشور در مراسم استقبال از این بزرگواران ادای احترام کردند.

مردم شهرستان چرام با چشمانی اشکبار و قلب‌هایی سرشار از عشق و احساس قدردانی نسبت به این دلاورمردان به استقبال این پرستوهای سبکبال رفتند تا ثابت کنند با پیروی از آرمان‌های شهدا ادامه دهنده راه آن‌ها هستند.

 

مردم که از قبل آماده میزبانی از این دو شهید گمنام بودند در ساعات نزدیک به لحظه موعود، از جای جای شهر خود را به خیابان اصلی رساندند.

ورودی شهر مملو از جمعیت بود و همه از زن و مرد، پیر و جوان با چشمانی که انتظار میهمانان بهشتی را فریاد می‌زد، عمق نگاه خود را تا انتهای جاده‌ای که قرار بود این میهمانان از آن وارد شهر شود، برده بودند.

——————————–

تصاویر از نسرین هاشمی/فارس

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=33158
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ایثارگر گفت:

    درود بر مردم چرام با این شور و حماسه ، اما متاسفانه همه حضور داشتند بجز رییس و کارکنان بنیاد شهید چرام ،…………..که فرماندار چرام باید فکری به حال بنیاد شهید چرام بکند، چرا که بود و نبود ان تاثیری برای خانواده های شاهد چرام نداشته

دیدگاه شما