دوشنبه 19 فروردین 1392 - 8:17

اولین انتصاب در آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش بویرنیوز به نقل از  فارس از کهگیلویه، ظهر امروز مراسم تودیع و معارفه مدیران قدیم و جدید آبفای روستایی کهگیلویه با حضور مدیر‌عامل آبفار استان و جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، سجاد رستگار خدمات کرامت‌الله کشاورز در حوزه آبرسانی را بی‌ بدیل توصیف کرد و اظهار داشت: با توجه به فعالیت 32 ساله کشاورز در بخش‌های مختلف آبرسانی روستایی در شهرستان می‌توان از ایشان به عنوان پدر آبرسانی کهگیلویه نام برد.

مدیرعامل آبفار روستایی کهگیلویه و بویراحمد با بیان رزومه کاری کرامت‌الله کشاورز در حوزه آبرسانی عنوان داشت: وی در سمت آبرسانی بهداشت جهاد سازندگی، مسئول پروژه بزرگ آبرسانی لنده و فعالیت در بخش بهره‌برداری آبفار روستایی کهگیلویه خدمات چشمگیری داشته اند.

رستگار افزود: مدیریت چندین ساله ایشان در آبفای روستایی قله رئیسی و دیشموک مهر تاییدی بر عملکرد مثبت کشاورز است.

وی  تصدی سه ساله کرامت‌الله کشاورز در آبفای روستایی  کهگیلویه را به جهت تجربه ارزنده این مسئول خواند و خاطرنشان کرد: ایشان در این مدت گام‌های مؤثری در حوزه آبرسانی در کهگیلویه برداشته است.

رستگار آبرسانی به پشته زیلایی را از ابتکارات ویژه کشاورز در مدت مسئولیت وی دانست و افزود: به مدد اجرای این طرح روستا‌های زیلایی و سواری بعد از 32 سال از نعمت آب شرب سالم بر‌خوردار شدند.

در ادامه این مراسم کرامت‌الله کشاورز با بیان اینکه زحمات مدیران بر‌آیند سخت‌کوشی پرسنل و کارکنان ادارات است اظهار داشت: هر اقدامی در این مدت صورت گرفته با حمایت پرسنل حوزه آبفای روستایی بوده است.

مدیر سابق آبفار کهگیلویه خاطرنشان کرد: برای پیشرفت در امور بخصوص حوزه آبفای روستایی باید روحیه جهادی و ایثار سر‌لوحه کار همه دست‌ اندرکاران قرار گیرد.

وی با ابراز اینکه قبل از انقلاب تقریبا تمامی روستا‌های شهرستان کهگیلویه از نعمت آب شرب محروم بودند گفت: به حول و قوه الهی و به برکت نظام مقدس اسلامی هم‌ اکنون بیش از 85 درصد روستا‌های این شهرستان از نعمت آب شرب بر‌خوردار هستند و تنها سه روستای بالای 20 خانوار آب شرب ندارند.

کشاورز ابراز امید‌واری کرد در آینده ای نزدیک مشکل آب شرب این روستا‌ها نیز مرتفع شود و امر مهم آبرسانی به تمامی روستا‌های کهگیلویه محقق شود.

گفتنی‌ست در این مراسم از زحمات چندین ساله کرامت‌الله کشاورز تقدیر و دیده‌بان قرائتی به عنوان مدیر آبفای روستایی کهگیلویه معرفی شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=31622
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما