جمعه 16 شهریور 1397 - 0:10

جلسه نماینده بویراحمد با مدیران شرکت های هواپیمایی؛ از سرگیری پروازها بزودی (+عکس و جزئیات)

گروه اقتصادی- نشست نماینده بویراحمد و دنا و رئیس فرودگاه یاسوج با مدیران عامل شرکت های هواپیمایی در دفتر معاون وزیر راه و رئیس سازمان هواپیمایی کشور برگزار شد.

به گزارش بویرنیوز، روز چهارشنبه، مدیران عامل شرکت های ماهان، قشم ایر، پارس کیش و آتا در این نشست حاضر بودند که در حضور علي عابدزاده؛رئيس سازمان هواپيمايي كشوري، زارعی نماینده بویراحمد و دنا به بیان شرایط خود برای حضور در مرکز کهگیلویه و بویراحمد پرداختند.

مدیرعامل هواپیمایی ماهان گفت: ما در حال حاضر دو هواپیما با شرایط یاسوج داریم که در دو مسیر هوایی و با ظرفیت تکمیل در حال پرواز هستند، در آینده نزدیک قرار است دو هواپیما مناسب با شرایط آن منطقه به ناوگان ما اضافه شود که در آن صورت آماده همکاری و برقراری پروازها در یاسوج هستیم.

مدیر هواپیمایی قشم ایر فرصتی یک ماهه را خواست، او گفت باید مسیر هوایی یاسوج را بررسی و ظرف مدت یک ماه نتیجه را اعلام کند.

مدیر عامل آتا ؛ شرکتی که بعد از هواپیمایی آسمان متولی پروازهای تهران یاسوج شد نیز در این جلسه حضور داشت، مدیر آتا به موضوع تحریم ها اشاره کرد و از توقف پرواز هواپیماهای امبرائر در کل کشور خبر داد، گویا این هواپیما رجیستر اروپا است و به گفته مدیرعامل این شرکت، نهایتاً تا 20 روز دیگر تکلیف این هواپیماها مشخص می شود.

پارش کیش، شرکت هواپیمایی متعلق به استان فارس که قرار است در ماه های آتی با اتمام بحث مجوز سازمان هواپیمایی کشوری، جت های امبرائر ۵۰ نفری خود را وارد ناوگان هوایی کشوری کند از تمایل زیاد خود برای برقراری پروازهای یاسوج گفت و اعلام کرد: مشتاق است پرواز های یاسوج را بر عهده بگیرد.

علي عابدزاده؛رئيس سازمان هواپيمايي كشوري از لزوم برقراری پروازهای یاسوج گفت و اظهار داشت: دور هم جمع شدیم تا شرکت های هواپیمایی با همفکری هم راهی برای کمک به مرکز کهگیلویه و بویراحمد پیدا کنیم.

غلام محمد زارعی در این نشست گفت ؛ خرید زمین فرودگاه یاسوج یکی از وظایفی بود که در گذشته به ما واگذار شد، در نهایت با همکاری مردم و با این رویکرد که کمک مردم به واگذاری زمین ها، اقدامی اساسی برای توسعه منطقه است زمین ها با قیمتی بسیار ناچیز خریداری و ساخت فرودگاه یاسوج آغاز شد.

آن زمان رهبر انقلاب هم می خواست به استان بیاید، سرعت عمل شرکت متولی ساخت فرودگاه هم کم بود به هر ترتیب کار با سرعت انجام شدو ایشان با یک هواپیمای ATR به یاسوج آمدند و این امر انگیزه ای برای ادامه کار و توسعه فرودگاه شد.

نماینده بویراحمد و دنا در این نشست که برای برقراری مستمر پروازهای فرودگاه یاسوج با مدیران هواپیمایی مطرح کشور و معاون وزیر راه ترتیب داده بود، گفت: امروز اما شرایط متفاوتی را در فرودگاه یاسوج شاهدیم، طول باند ما 3200 است، بهترین سطوح پروازی را با تایید متخصصین داریم.

غلام محمد زارعی گفت: مردم به ما اعتماد کرده اند، باید جواب این اعتماد را به ویژه ترین وجه بدهیم.

وی افزود: روزانه به طور متوسط 180 نفر از مردم ما از مسیر شیراز پرواز می کنند، پروازهای یاسوج تکمیل است، اینجا مرکز استان است و باید به مطالبه به حق مردم مبنی بر برقراری پروازهای مناسب پاسخ داده شود، مردم انتظار دارند بعد از حادثه یاسوج به مطالبات آنها به مراتب بسیار بیشتر ازگذشته توجه شود که البته حق هم همین است.

نماینده بویراحمد خاطر نشان کرد: شرایط خوبی هست تمام موانع پروازی رفع شده و حالا 80 درصد مشکلات مرتفع شده است، مشکلات و تنگناها را میدانیم اما با وجود این مردم شریف استحقاق برقراری پروازها را داریم یکی از مطالبات مردم برقراری پروازهای مناسب است و آمده ایم که به هر نحو کمک کنید به برقراری مستمر و مناسب پروازهای فرودگاه یاسوج.

به گزارش بویرنیوز، پرازهای فرودگاه یاسوج به زودی از سر گرفته می شود.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=289793
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. گودرزی گفت:

    درود بر مرد بی ادعا و زحمت کش

  2. کهگیلویه بزرگ گفت:

    درود بر زارعی مرد بزرگ و پیگیر که فقط عمل میکند و اهل شعار و عوام فریبی نیست

  3. شیر بچه زیلایی گفت:

    حاج زارعی نماینده پیگیر و‌پر تلاشی هستند و‌ان شاء الله به سلامت باشند

  4. ناشناس گفت:

    با سلام انشاالله که پرواز پارس اقیانوس کیش به یاری خدا پرواز خود را از شنبه تا چهارشنبه انجام خواهد داد ضمن تشکر از خلبان نصر فر که از زمانی که در اسمان بودن تلاش فروانی نمودن تا پرواز بر قرار گرددومدت حدوا 18سال اسمان برای استان زحمت کشید

  5. اصلاحات گفت:

    ایشان خدوم مردم هستند. انصافا پر تلاش هستن

  6. قلندر گفت:

    درود بر این نماینده پر تلاش و زحمت کش و بی ادعا و بی ریا

  7. ناشناس گفت:

    نه از هدایت‌ خواه خدمت دیدین

دیدگاه شما