پنجشنبه 15 شهریور 1397 - 23:27

دستور مهم دکتر غریب پور به مدیران شرکت های گروه توسعه ملی درباره تحریم ها

مدیرعامل گروه توسعه ملی در جمع مدیران عامل و اعضای هیات مدیره شرکت های زیر مجموعه گروه توسعه ملی از شرایط جدید اقتصادی پیش روی ایران گفت و بر لزوم برنامه ریزی برای تدوین برنامه ها برای مقابله با تحریم ها تاکید کرد و خواستار تشکیل کمیته برای رفع موانع تحریمی در شرکت های زیر مجموعه گروه توسعه ملی شد.

به گزارش  بویرنیوز به نقل از روابط عمومی گروه توسعه ملی ، دکتر غریب پور در این نشست ضمن بیان اهمیت برنامه ریزی برای مقابله اثرگذار با تحریم ها، گفت: مدیران و مجموعه های اقتصادی ما باید برای مقابله با تحریم های جدید با برنامه ریزی مدون بر انجام عملیات مقابله ای تمرکز کنند و در جلسات تخصصی با سایر کشورها برای خنثی کردن تحریم های جدید برگزار نمایند.

دکتر غریب پور تصریح کرد: ما بعنوان مجموعه های اقتصادی باید پیشگام کاهش هزینه و افزایش بهره وری باشیم، از هزینه های نامتعارف و سفرهای غیر ضرور جداً پرهیز شود.

مدیرعامل گروه توسعه ملی به اهمیت برنامه ریزی در توسعه و بهبود شرایط کشور پرداخت و گفت: برنامه های استراتژیک و عملیاتی مدون با زمانبندی خاص و البته غنی تر از گذشته اجرایی شود.

وی از طرح ارتقاء واحدهای اقتصادی گروه توسعه ملی خبر داد و افزود: پایش عملکرد مستمر، کیفی سازی نظام بهره وری مدیران  و برگزاری مستمر نشست های آموزشی از برنامه های مد نظر ما است.

دکتر غریب پور به دستور مهم رهبر معظم انقلاب مبنی بر عدم بنگاه داری بانک ها هم اشاره کرد و گفت: تشکیل کمیته فروش در گروه و کمیته واگذاری بنگاهها در بانک در این راستا بوده است و با سرعت و کیفیت لازم به جلو خواهیم رفت.

مدیرعامل گروه توسعه ملی ضمن ابراز رضایت از واگذاری بنگاه های اقتصادی به بخش های خصوصی توانمند، خاطر نشان کرد: اراده بر این است که اتفاق مثبتی در اقتصاد کشور رخ دهد، هم بانک ملی از بنگاه داری فاصله بگیرد و هم بخش خصوصی قوی اقتصاد را به دست بگیرد تا شاهد توسعه بیش از پیش ایران اسلامی در همه زمینه ها باشیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=289745
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. حسین معصومی گفت:

    درود بر دکتر غریب پور ،الحق که شایسته بهترین القاب در حوزه ی مدیریت هستید . آرزوی توفیق روزافزون شما را از درگاه باریتعالی خواهان و خواستاریم .

  2. طیبه بشارت گفت:

    درود خدا بر جناب آقای دکتر غریب پور که مایه ی افتخار لرها بخصوص لرهای بویراحمد به خصوص لرهای طایفه عبدالهی هستند. امید وارم که صدسال زنده باشند و مایه افتخار ما یعنی طایفه عبدالهی و لرهای بویراحمد باشند.

  3. طیبه بشارت گفت:

    جناب آقای دکتر غریب پور چه زمانی که در استان ما فرماندار بویراحمد بودند بسیار خوش درخشیدند و چه الان که در پایتخت بسیار خوش می درخشند.
    نامت نیک روزگار باد ای بزرگ مرد لر
    روزگارت خوش باد ای بزرگ مرد لر

  4. یکی از مریدان دکتر غریب پور گفت:

    سلام و عرض ادب داریم خدمت مدیران این کانال خبری و الباقی دوستان که مخاطب این سایت هستند.
    خدا را شاکریم بواسطه نعمات بی پایانی که به ما بندگان حقیر عطا فرمودن بله نعماتی چون وجود انسانی وارسته ،با کمالات ، مدیر و مدبر ، اخلاق مداری انسان دوست که در خانه و محل کار خود را بر هر جوان و پیری با رندی کامل باز نموده بل سنگ صبور خیل عظیم لرتباران و دگر فرزندان ایران زمین میباشد .
    اگر تاریخ ادوار گذشته زاگرس را ورق بزنیم به حق فرزند رشید و باغیرتی همچون دکتر غریب پور در ان به تعداد انگشتان یک دست هم نمیرسد .این مایه فخر و مباهات است که با انسانی همچون ایشان که تمام هم و غم زندگی خود را به پای اشتغال فرزندان این مرزبوم گذاشته است کار میکنم
    شب روز دعای ما سلامتی ایشان و والدین محترم ایشان که چنین فرزند برومندی تحویل اجتماع داده اند باشد کم است مگر نه زندگی اقتصادی ما را رونق داده البته خدا خود خورد و درشت را نظاره میکند .
    عملکرد قابل تحسین دکتر غریب پور ایشان را به یک برند دوست داشتنی در روش مدیریت کلان کشوری تبدیل کرده که این خود بخود ایجاد میکند که بقیه مدیران هم استانی از ایشان درس بگیرند .
    در اخر باز دعا میکنم برای سلامتیت چون میدونم بقیه چیزا را خودت با استعداد بی نظیرت بدست میاری و شیر مادرت حلالت ای حریف بی تعریف

  5. سیاوش اسدزاده گفت:

    دکتر غریب پور مدیری توانمند، لایق و کاردان و یک سرمایه ملی است و حقش وزارت است . خدایش حفظ کند

  6. امید قبادپور گفت:

    خداداد غریب پور» این روزها یکی از خوشنام ترین برندها و پربارترین درخت های مدیریتی استان در ایران است.
    واقعیت آن است که او امروز فراتر از ذخیره ی استراتژیک اصلاح طلبان استان و به طریق اولی بویراحمد است. مدیری منعطف، موفق، روبه رشد و کاردان در مقیاس ملی که با دیپلماسی عمومی بسیار قوی و شناخت قدرت گفت و گو توانسته است برخی از بنگاههای اقتصادی متوسط را به عالی ترین سطوح رقابت و موفقیت برساند. در این میان، مدل غریب پور برای توسعه ی استان نیز، منحصر به فرد است: توسعه ی انسان مدار با محوریت نخبگان. او دهها نخبه ی استان را با تکثری قابل تأمل در سن، تحصیلات، تجربه، زادگاه و گرایش سیاسی، آن هم در این آشفته بازار اشتغال و بحران بیکاری، در سطوح مختلف بنگاههای اقتصادی به کار گرفته تا با این کارستان، هم مشق مدیریت به برخی از نمایندگان استان بیاموزد، هم اینان درس مدیریت بیاموزند و هم نسلی از مدیران آینده ساخته شود بلکه استان ما معمولی ترین مدیران را از غیرمعمولی ترین جایها قرض نگیرد! از این رو او بهترین الگو را برای توسعه ی استان برگزیده است. آن هم با مثبت اندیشی روان شناسانه، بدون هیاهوی رسانه ای و با آهستگی و پیوستگی کارشناسانه. آیا چنین مدیری فارغ از تعارفات مرسوم، لایق پاسداشت و قدردانی به خوش ترین وجه نیست؟ کافی است منصفانه عملکرد او را با دیگران بسنجیم.

  7. گچساران گفت:

    دکتر برامون اسطوره شایسته ،بی ادعاست …افتخار همه لرهای استانی..منم به عنوان باوی بهت افتخار میکنن

  8. پورلشکری گفت:

    درود بر شجاعت و دلیری مهندس غریب پور. مرد با توکل و گره گشا. مرد روزهای سخت. اگه ۵ تا لر با مرام. کسی ک گذشته اش رو ک مردم داری بود فراموش نکرد. جایگاه مدیریت او را فریب نداد. مثل همیشه مردم داریشو ادامه داد. و هر کی رو جای خودش احترام میکنه. عاقبت ب خیر بشی ان شاالله

  9. سیروس محرابی گفت:

    سلام و وقت بخیر
    دکتر غریب پور اسطوره ای است که تمامی ملت وبخصوص لرزبانان به ایشون افتخار میکنن
    بقول خودمون لرا:بنازم مادری ک پرویدت دکتر

  10. کیامرز غریب زاده گفت:

    به گفته شکسپیر ؛سه جمله برای دستیابی به موفقیت: ۱) بیشتر از دیگران بدان، ۲) بیشتر از دیگران کار کن، ۳) کمتر از دیگران توقع داشته باش.
    دکتر غریب پور از این سه جمله به اینجا رسیده
    به امید روزهای بهتر

دیدگاه شما