چهارشنبه 6 تیر 1397 - 10:31

افشاگری لطف عجیب نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد به استان(+جزئیات)

 

گروه اجتماعی- یکی از عوامل مهم عقب ماندگی های کهگیلویه و بویراحمد را شاید به جرات بتوان در نیروی انسانی ناکارآمد، بی انگیزه و بی تجربه دانست.

به گزارش بویرنیوز، در سالهای اخیر با پدیده عجیب چانه زنی و دخالت بیش از حد نمایندگان در انتخاب مدیران، معاونین و حتی پایین ترین رده های مدیریتی در کشور و به وفور در کهگیلویه و بویراحمد روبرو هستیم.

اگرچه اظهار نظر و دخالت پیرامون عمده مسائل حق طبیعی نمایندگان است، اما متاسفانه در سالهای اخیر دخالت های نمایندگان در انتصابات چیزی به جز عقب ماندگی، صف بندی های منطقه ای و پسرفت برای استان همراه نداشته است.

فردی در وزارتخانه ای کارشناس ساده است و به لطف نماینده به مدیرکلی می رسد، فرد دیگری در یک شهرستان با پایین ترین مدرک به عنوان کارشناس مشغول به فعالیت بود و حالا به لطف نماینده مطبوعش یکی از پست های مدیریتی استان را اشغال کرده است!

از این نمونه ها به وفور به چشم می خورد، مختص یک حوزه انتخابیه نیست و هر سه نماینده استان در آن دخیل هستند.

در مواردی اگرچه برخی مدیران که شاید به دلیل همین دخالت های بی جای نمایندگان عملکرد خوبی نداشته اند و خود پیش قدم خداحافظی از پست خود شده اند، تنها به دلیل اینکه منصوب به فلان منطقه استان است به اجبار باید بماند!

اسف بار تر آنکه نمایندگان استان به جای پیگیری مطالبات عمده مردم اعم از اشتغال، بهبود و توسعه زیرساخت ها و به طبع آن توسعه منطقه، در راهروهای ادارات کل و وزارت خانه ها با تهدید افراد به دنبال تعیین مدیریت ها و معاونت ها هستند.

به گزارش بویرنیوز، کسی منکر حق نمایندگان برای پیشنهاد مدیران و مسئولان استانی نیست، اما اصرار بر گزینه های ناکارآمد که تنها حسن آنها بله قربان گویی به همان نمایندگان است چه نفعی می تواند برای مردم و استان داشته باشد.

چرا به استاندار اجازه داده نمیشود با فراغ بال افرادی را انتخاب کند که شجاعانه به دنبال حقوق مردم باشد؟ چرا برای خواسته های شخصی و خودی نشان دادن اینطور به مردم ظلم می شود؟ آیا وعده نمایندگان به مردم تلاش برای پسرفت روز افزون بوده؟

به زودی لیستی از مدیران ناتوان استان که تنها به مدد حمایت نمایندگان بر صندلی های مدیریتی استان تکیه زده اند برای مردم منتشر خواهد شد چرا که مردم باید بداند منتخبانشان در مجلس، چگونه به آنها خدمت می کنند!

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=285541
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. تامرادی گفت:

    تو چه کار داری ….

  2. سهرابی گفت:

    تشریف ببر راه و شهرسازی ببین چه نیروهای با استعدادی بیرون گود تشریف دارند و چه نیروهایی به لطف تاجگردون بدون داشتن مدرک مرتبط معاونت گرفتند

  3. محمد گفت:

    آفرین بر بویرنیوز اعلام کن مردم تا آخر پشت سرت حرکت خواهند کرد واقعا با این شرایط استاندار نمیتونه مدیر انتخاب کنه

  4. باقری گفت:

    باورکنیم

  5. امیر گفت:

    دسخوش.حتما اینکارو بکنید.شرم باد بر کسانیکه باعث پسرفت استان هستند

  6. فرشاد گفت:

    ایشا بگیت …چطور فرماندار شد فرمنبردار

  7. دلسوز جامعه گفت:

    افرین بر صداقت و جوانمردی بویر عزیز
    اولینش هم گوهرگانی هست که با مکر تاجگردون اعتبار پیدا کرده… متاسفم برای این همه عقب ماندگیییییییییییییییییییی

  8. منصوری گفت:

    مدیر فنی اجرایی ر…….. کارمند روابط عمومی بوده با مدرک فوق دیپلم کامپیوتر ،حالا شده مدیر فنی و اجرایی مجموعه ای که باید بر روند ساخت پروژه های عظیم ساختمانی نظارت کند برو تحقیق کن در همون اداره و بعد خودت قضاوت کن این باید بر کارشناسان ارشد سازه و دکترای سازه که همه در کار برآورد و محاسبات خبره هستنددر اون اداره نظارت و مدیریت کنه

  9. رضا گفت:

    واقعا تاجگردون داره استان رو به قهقرا میبره

  10. سارا گفت:

    لدنی یک کارشناس ساده در تهران بود. تاجگردون یک شبه مدیرش کرد. نتیجه اخلاقی : مردم یاسوج از بی آبی دارن میمیرتد

  11. ناشناس گفت:

    لطفا بویرنیوز رصد کنید عملکرد مدیرکل راه و شهرسازی که از مسولان ستاد احمدی نژاد بوده وای علی الرغم ناکارامدی هنوز در سمت مدیرکلی مونده‌. تبدیک به دولت تدبیر و امید و سایتهای عزیز که فقط نیروهای بومی را تخریب میکنند

  12. ناشناس گفت:

    دخالت نمایندگان در تصدی پستها برای بستگانشان استان رابه نابودی کشانده اند

  13. صادق گفت:

    درودبرمدیرسایت بویرنیوز

  14. جلیلی گفت:

    نمونه بارز مدیر کل ثبت احوال استان ک . ب که از کارشناسی در جهاد کشاورزی به دلیل فامیل بودن با موسی خادمی استاندار وقت شده مدیر کل ثبت احوال
    مصیبت اونجا شروع میشه که کلیه متخصین امور ثبت احوال را چطوری این ادم از گود بیرون کرده
    چون میترسه همین متخصصین جاشو بگیرند

  15. ناشناس گفت:

    اداره برق نابود شد

  16. وصال گفت:

    اغلب چانه زنی ها وفشارها ازجانب تاجگردون هست ببینید ایشون در اداره ی راه چیکار میکنه باید اجازه داد استاندار نیروی متخصص جایگزین بعضی مدیران کرد

  17. ایرج گفت:

    درود بر بویر نیوز .کاش اول از بویراحمد و نماینده بویر احمد میگفتی و بعد از بقیه شهرستانها.

  18. ایرج گفت:

    بویر احمد داره از نقشه جغرافیای استان حذف میشه .فکری به حال بویر احمد بکنید .اسم استان را عوض نکردن ولی بویر احمد را حذف کردن .

  19. جوان انقلابی گفت:

    شیر مادرت حلالت که این متن رو نوشتی.اما چه فایده،الان اون مدیران و افرادی که به واسطه ی پارتی و آشنا بازی و از روی بی تجربگی و بی ارتباط با پستشون اومدن سرکار این تیتر رو میخونن بهش میخندن.خدا لعنت کنه کسی رو که حقش جایی نبوده اما به واسطه آشنا بازی و ناحقی جایی کار یا مسوولیت گرفته

  20. دنا گفت:

    درود بر شرفت بویر نیوز مدیران امروز ما فقط در جلسه اسناندار اسمی شرکت میکنند در صورتیکه رسما گوش به حرف نماینده هستند در قانون اساسی که مادر قوانین میباشد اصل مهم تفکیک قواست و هر قوه به فراخوار وظیفه ای که دارد باید در خدمت ملت باشند در چهارچوب قوانین و مقررات الان نماینده مجلس که وکیل قوه مقننه هست در کار و وظایف استاندار نماینده قوه مجریه دخالت میکند که اینکار خلاف قوانین و مقررات میباشد مردم آگاهند و قطعنا نام چنین مدیران و کارشناسانی که یک شبه راه صد ساله را طی میکنند باید افشاء شوند و نماینده ولی فقیه در استان و حوزه های نظارتی وارد این مساله شوند تا نماینده نه بر اساس فامیل گرایی و طایفه گرایی و دوستی بلکه بر اساس شایسته سالاری و با انتخاب و گزینش نماینده دولت نسبت به انتساب مدیران در پستهای مدیریتی اقدام شایسته بعمل آید.

  21. جلال گفت:

    درود بر بویر نیوز. اما دوستان عزیز نگران نباشید. دنیا گنده پیشه

  22. پيمانكار بدهكار گفت:

    دستگاههاي نظارتي متاسفانه از خودشون واكنشي نشان نميدن. در اداره راه و شهرسازي بدليل گماشتن نيروهاي منتسب به تاج در پست هاي فني و اجرايي و معاونت مسكن متاسفانه چنان رونق كار و باري براي نيروهاي گچساراني بوجود امده كه همگي كارمندي را گذاشتن كنار و دنبال پيمانكاري كارهاي خودشون هستن. طرف خودش ناظره ،خودش پيمانكاره، خودش پيمان و رسيدگيه و خودش به خودش ابلاغ قرارداد ميكنه اون وقت عليمرداني ذليل از ترس تاجگردون خودشو زده بخاب و كاري به اين موضوع نداره . طرف اصلا تو اداره افتابي نميشه و فقط دنبال كارهاي مسكن مهر يا تخريب مصلي يا ساخت كتابخانه دهدشت يا غيره هست . اقاي استاندار چرا به اين موضوع رسيدگي نميشه . مگه تو را هم خريدن …بازرس بفرست تا موضوع برات محقق بشه…

  23. ناشناس گفت:

    آغا شیر تو شیره
    ماشالا ودولت امید

  24. فقیر گفت:

    دمت گرم بویر نیوز خدایی مردم دوست دارن اما راه رو تا آخر برین نه وسط راه از توپ و تشرها بترسین ولش کنین

دیدگاه شما