دوشنبه 4 تیر 1397 - 21:37

در حاشیه اخراج برخی مسئولان از جلسات استانداری کهگیلویه و بویراحمد/اسامی این مدیران را افشا کنید!

گروه اجتماعی- با آمدن استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد نظم و برنامه ریزی قابل توجهی بر جلسات و ادارات استان حکم فرما شده است.

به گزارش بویرنیوز، جلسات استانداری کهگیلویه و بویراحمد که پیش از این محلی برای استراحت و وقت گذرانی مدیران استان بود حالا نظم، حضور با اطلاعات کامل و با برنامه از مهم ترین پیش شرط های این جلسات است.

بویرنیوز نیز از ابتدای انتصاب استاندار و حضور فعالیت دکتر احمدی در استان این اقدام استاندار را مطالبه عمومی مردم و دلسوزان استان بیان کرد.(از اینجا بخوانید).

اما چند نکته ای در اینجا قابل توجه است:

انتظار از استاندار مشارکت دادن بیشتر مدیران در بحث ها ست، باید به مدیران فرصت بیان و ارائه داد.

از طرفی حفظ کرامت افراد باید به صورت جدی در کار باشد، اگر فردی قرار نیست در جلسه باشد باید قبل از شروع جلسه از حضورش ممانعت بعمل آید نه اینکه فرد وارد جلسه شود و بعد اخراج شود!

اگر مدیری قصد کم کاری دارد فارغ از انتصابش به فلان نماینده باید برخورد شود و اسامی مدیران کم کار به اطلاع مردم رسانده شود.

به گزارش بویرنیوز، رویه استاندار در به چالش کشیدن مدیران و مطالبه برنامه و رویکرد عملی برای توسعه خواسته دیرینه مردم بود که حالا محقق شده و خواست عمومی مردم کهگیلویه و بویراحمد ادامه این روند است.

انتظار اما از مجموعه استانداری اینست که کرامت هر فردی حتی کارشناس در جلسات حفظ شود، مشورت بیش از پیش مورد توجه باشد و در جلسات برنامه ریزی به گونه ای باشد افرادی که حضورشان موضوعیتی ندارد، اجازه ورود پیدا نکنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=285347
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. امیرکبیر زاگرس گفت:

    نظم وبرنامه استاندار نشان از اراده راسخ استاندار دارد.حال مدیران کم انگیزه را نباید اسبابی در جهت نقد دانست،
    فرصت سوزی ممنوع

  2. دنا گفت:

    مدیری که مشکل داره نمیتونه بره به جلسه یک روز قبل کتبا نامه نوشته وجانشین خود را معرفی کند ن اینکه براش مهم نباشه که جلسه در مورد چه مباحثی است

  3. هماى رحمت گفت:

    احسنت بر استاندار قاطع
    مث خودمى

دیدگاه شما