سه شنبه 2 آبان 1396 - 22:53

اقدام تحسین برانگیز استاندار کهگیلویه و بویراحمد

گروه سیاسی- شاخص ترین اقدام استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد را شاید بتوان در حذف فضای دو قطبی سردسیر گرمسیر در استان دانست.

به گزارش بویرنیوز، زمان زیادی از انتصاب دکتر علی محمد احمدی به عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد نگذشته و در همین مدت کوتاه تغییرات جالب توجه زیادی به وقوع پیوسته است.

دکتر احمدی از همان ابتدا با شعار نظم، تخصص گرایی و عدالت فارغ از گرایشات سیاسی و قومی وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شد.

از روزهای اول حضور استاندار جدید و تاکید ویژه وی بر نظم به عنوان گام اول یک مدیریت اثربخش و متعالی شاهد تغییرات جالبی در جلسات و کارگروه ها بودیم، حالا دیگر جلسات با نظم بالا و در سطح مدیران کل برگزار می شود و دیگر خبر از صندلی های خالی و بی نظمی های گذشته نیست.

البته استاندار به نظم مدیران اکتفا نکرد و این را گام اول اصلاح شیوه منسوخ مدیریت در استان قرار داد، دکتر احمدی در جلسات بعد از مدیران خواست بدون اطلاعات و پیشنهادات و برنامه های عملیاتی در حوزه کاری شان به جلسات نیایند به طوری که در جلسه اخیر شورای فنی چند نفر از مدیران تذکر جدی بابت این موضوع گرفتند و شاید بتوان گفت کارت زرد اول را دریافت کردند.

در جلسات اخیر، از شورای فنی گرفته تا شورای اداری و برنامه ریزی، مدیران ملزم به حضور به موقع با اطلاعات و برنامه ها عملیاتی شدند، دیگر خبری از صندلی های خالی، کارشناسانی که فقط می آمدند تا اعلام حضور کنند و همچنین کلی گویی و برنامه های آرمانی فاقد پشتوانه اجرا نیست.

موضع دکتر علی محمد احمدی در قبال درخواست های متعدد در خصوص انتصابات و تغییر مدیران نیز در خور توجه بود، تاکید استاندار بر شایسته گرایی فارغ از مسائل سیاسی و قومی در انتصاب مدیران مورد اقبال عمومی واقع شد، استاندار در جلسات خود با سیاسیون به صراحت اعلام کرد از انتصاب سیاسی و قومی حذر می کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با وجود فشار برخی جریانات سیاسی مدعی، از مواضع خود عقب نشینی نکرد و تغییرات احتمالی مدیران را به بررسی و ارزیابی اصولی و عملیاتی از مدیران و در نهایت تغییر بر اساس تعهد، تخصص و توانمندی بدون نگاه به گرایش و تبار خاص، موکول کرد.

دکتر احمدی عدالت و ضابطه مند شدن را نیز به صورت تاکیدی به مدیران گوشزد کرده و به مردم استان اطمینان داده است که دیگر خبری از زد و بند و رابطه بازی چه در استخدام ها و چه در فرایند توسعه و عملیات اجرایی نخواهد بود.

به گزارش بویرنیوز، اگر سری به مردم کوچه و بازار و رسانه ها بزنیم استقبال جالب مردم از نوع موضع گیری های دکتر احمدی نشان از آن دارد اقدامات استاندار علاوه بر حمایت اهل فن، حمایت حداکثری مردم استان را نیز در پی داشته است.

مردم مدیریت اصولی و قاعده مند دکتر احمدی با چاشنی نظم و به دور از جانب داری قومی و سیاسی را تنها راه حل مشکلات و اصلاح مدیران استان می دانند.

مردم البته استمرار رویکرد فعلی استاندار را مهم ترین مطالبه خود بیان می کنند و اعتقاد دارند، حالا که نگاه و عملکرد استاندار به جای سیاسی بازی و طایفه بازی به سمت عملیاتی شدن و برنامه ای شدن معطوف است استان راه خود را پیدا کرده و در ریل توسعه قرار گرفته است.

به گزارش بویرنیوز، فارغ از همه اینها دیگر در فضای استان خبری از دو قطبی مسموم سرسیر و گرمسیری نیست، و شاید با جرات بتوان گفت مهم ترین هدیه استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد به مردم استان، حذف نگاه های مخرب قومیتی و سردسیر و گرمسیری است.

 

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=257079
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. لر گفت:

    خسته نباشن.انشاله که استان رو از این عقب موندگی نجات بدن

  2. کبگیان گفت:

    اقای استاندار فعلا تشش تند نمیدونه که عده ای ازخدابی خبر طایفه گر وقوم گرا چنان سدی درقابلش خواهند ساخت. وتمام راههارابراو خواهند بست.دراین استان هیچگاه شایسته سالاری برمسند ادارات نبوده بلکه باندگرایی وطایفه گرایی ورابطه بازی. ما از مسئولین سپاه ونهادها وسازمانها ودلسوزان واقعی نظام میخواهیم که استاندار را کمک کنند اگر شعارگرایی نیست. جناب استاندار مردم ازحزب گرایی وطایفه گرایی وقوم گرایی و تبعیض وبیعدالتی خسته اند. وخواهان اجرای عدالت درهمه زمینه ها هستند واگردرگفته هایت صدق وراستی وجود داشته باشد باتوهمراه وهمگام خواهند بود. زنده بادعدالت اسلامی مرگ بربیعدالتی وتبعیض

  3. مهندس گفت:

    فعلا اوایلشه تا ببینم چه میشه ۰ بحث قومیت گرایی نیست بحث رو انصاف نمایندگان هست……………..

    خدا جای حق نشسته میشینیم و منتظر میمونیم

    ولی یچیز اقای استاندار مردم فهیم بویراحمد رو حرفای الانت حساب میبرن سعی نکن خودتو خراب کنی اگه اجرا نمیکنی خواهشا قول الکی نده

  4. چیتاب گفت:

    جناب استاندار چیتاب ازنظر ارتباط جاده ای دربن بست است برای رضای خدا یهفکری به حال شهر چیتاب بشود واین شهر ازانزوا وبن بست جاده ای نجات یاب مردم این دیار مشتاق دیدار حضرتعالی هستند. بی صبرانه

  5. سعید گفت:

    والله چیت اوو دنیانه گروهته

  6. حقگو گفت:

    البته این ایده ورویکردجناب استاندارمحترم جناب دکتراحمدی بسیارعالی وقابل تقدیروتشکراست””ولی آیانماینده گان مردم استان درمجلس شورای اسلامی ازاین طرزتفکراستقبال میکنند؟!!!

  7. فرزند بویر احمد گفت:

    اقای استاندار مواظب باشید ……افراد سرمایه دار و پارتی دار از هر مسندی پایین کشیده بشن باز راه دیگه ای پیدا میکنن.این وسط خدا کنه افراد مظلوم و بی تکیه گاه اسیب نبینن

  8. ناشناس گفت:

    اخوی جوجه ها را اخر پاییز می شمارند هنوز زود است قضاوت کردن در کهگیلویه وبویر احمد ……………..

  9. حقگو گفت:

    ای کاش این وعده ها را عملی می کرد و اخرت خود را برای دنیای مردم نمی فروخت

  10. ناشناس گفت:

    ان شــاءالله که استاندار محترم موفق باشن چون واقعا یه معظل بزرگ در ادارات شده و تا الان هم کسی نبود این مشکل را حل کند خدا خیرتون بده

  11. قاب گفت:

    صبر کنید های وهویه باباجان

  12. حسین گفت:

    مردم حمایت می کنند استاندا ر محترم.

دیدگاه شما