چهارشنبه 9 خرداد 1397 - 13:18

رئیس شورای شهر یاسوج مدیران کل کهگیلویه و بویراحمد را تهدید کرد

رئیس شورای شهر یاسوج در نشست شورای هماهنگی امور بانوان مدیران و مسؤولان استان را تهدید کرد.

به گزارش بویرنیوز، نشست شورای هماهنگی امور بانوان پیش از ظهر امروز به ریاست سید محمدکاظم نظری و با دستور کار رسیدگی به وضعیت پارک بانوان برگزار شد.

در این نشست سید هدایت اکبری رئیس شورای شهر یاسوج با انتقاد از بی‌توجهی به شهر یاسوج گفت: وقتی ساختمان و خانه‌ای می‌سازید به سالن پذیرایی خانه رسیدگی می‌کنید چرا که این سالن مختص میهمانان است.شهر یاسوج هم مانند یک ساختمان می‌ماند.

رئیس شورای شهر یاسوج بیان کرد: یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد به عنوان پیشانی استان است ما به تمام ادارات استان خدمات ارائه می‌کنیم اما از این به بعد سکوت نمی‌کنیم، اگر از سر جمع اعتبارات استان مبلغی برای شهر یاسوج اختصاص داده نشود در خدمات‌رسانی به ادارات تجدید نظر خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: اسم صحبت من را تهدید یا هر چیزی که خواستید بگذارید، نمی‌شود به ادارات خدمات ارائه کرد اما شهرداری از اعتبارات استانی بی‌نصیب باشد، 5 سال است سکوت کرده‌ایم که استاندار و معاونین وی به این موضوع رسیدگی کنند.

این مسؤول عنوان کرد: همه ادارات استانی از شهرداری یاسوج تغذیه می‌کنند اما هیچ خدمات و اعتباری به شهرداری یاسوج اختصاص داده نمی‌شود و ما با اعتبارات شهرستانی خدمات‌رسانی را انجام می‌دهیم.

اکبری عنوان کرد: شهرداری یاسوج در برخی از مناطق شهر یاسوج مانند سرآبتاوه خدمات ارائه می‌کند اما اعتباری به شهرداری استان اختصاص داده نمی‌شود که اگر کاری در این زمینه انجام نشود در خدمات‌رسانی به دستگاه‌ها تجدید نظر می‌کنیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=282229
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    شیرت کنم بسایه کاری کردی کارستون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  2. کریمی گفت:

    احسنت اعتبارات یاسوج رو میبرن گچساران و باشت در حالیکه ادارات تو مرکز استان هستند و سرویس دهی به جمعیت زیادی انجام میشه

  3. یاشاقاسم گفت:

    سادات همیشه نترس بودند واقعا مردی

  4. محمد گفت:

    شورای محترم وضعیت میدان شهدا . فلکه ساعت را ببینید و ایستگاه نابسامان تاکسی ها و هرج و مرج و بی تفاوتی مسئولان از خدا بترسید و وضعیت این خیابان سامان داید

دیدگاه شما