یکشنبه 6 خرداد 1397 - 12:07

آغاز به کار پروژه اتصال شهرک جوشکاران به پل امامزاده مختار توسط شهرداری یاسوج

شهردار یاسوج گفت: عملیات اجرایی پروژه اتصال شهرک جوشکاران به پل امامزاده مختار (ع) در هفته جاری آغاز می شود.

به گزارش بویرنیوز، دکتر نستهن مقدم با اعلام این خبر بیان داشت: با توجه به اینکه هم اکنون ادامه معبر 20 متری شهرک جوشکاران خاکی و تردد از آن مشکل است و همچنین گرد و خاک ناشی از تردد خودروها و تخلیه نخاله های غیرمجاز در این مسیر مشکلاتی برای اهالی این مناطق به وجود آورده است، شهرداری یاسوج در یک اقدام سریع ادامه این مسیر را بازگشایی خواهد کرد.

وی بیان داشت: طول این مسیر بیش از 600 متر و عرض 20 متر است که 25 هزار متر مکعب عملیات خاکبرداری و خاکریزی دارد و یک پل موقت که توان عبور سیلاب های فصلی را داشته باشد پیش بینی شده است.

شهردار یاسوج ادامه داد: برآورد اعتبار اولیه این پروژه 10 میلیارد ریال است که طی هفته جاری با حضور مسئولان عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

مقدم خاطرنشان کرد: با اجرای این پروژه بخش زیادی از بار ترافیک شرف آبادها و شهرک جوشکاران و همچنین مراجعه کنندگان به آرامستان که بسوی شهر روانه می شود از شهر خارج می شود و به جاده کمربندی منتقل می شود.

وی تصریح کرد: همچنین این مسیر باعث سهولت تردد اهالی چنارستان، جدول غوره، زائران امامزاده مختار (ع) و اهالی بخش کبگیان خواهد شد.

شهردار یاسوج با اشاره به اجرای عملیات اتصال کمربندی بلوار عدل به پل سوم بشار یادآور شد: این محور به طول یکهزار و 500 متر و با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال نیز هم اکنون در حال اجراست و طی چند روز آینده و همزمان با افتتاح پل سوم به بهره برداری می رسد.

وی در پایان گفت: هم اکنون پروژه 45 متری بنسجنان – زیرتل به طول 5 کیلومتر که از ابتدای سال 97 اغاز شده است و همچنین عملیات ساخت پل چهارم بشار در حال اجر هستند، که با بهره برداری از این پروژه ها شاهد کاهش بار ترافیکی از مرکز شهر خواهیم شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=281720
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    زنده باد شهردار عزیزو پرتلاش. انصافا انجام این کار خیلی خیلی دیر شده و به فراموشی سپرده شده بود. خسته نباشی واقعا جناب مقدم

  2. سید علی خامنه ای عشق است گفت:

    کار بسیار ارزشمند و باعث تخلیه بار ترافیکی خواهند بود.
    متشکریم از آقای دکتر مقدم شهردار عزیز

  3. ربانی گفت:

    با تشکر و قدر دانی از شهردار محترم و همکاران ایشان واقعا
    اقدام مناسبی است

  4. بهنام تهمورسی گفت:

    درود و سپاس خدمت شهردار محترم.کار بسیار بزرگی بود.از شما کمال تشکر را داریم

دیدگاه شما