یکشنبه 4 فروردین 1392 - 9:57

”برنامه‌هاي شاد نوروزي از امروز قطع مي‌شود”

به گزارش بویرنیوز به نقل از ايرنا محمد شریف ملک زاده در ششمین نشست ستاد تسهیلات زائران خراسان رضوی در مشهد افزود: در این راستا برنامه های شاد جشنواره ملی صدای بهار در سراسر کشور به برنامه های مذهبی و فرهنگی تبدیل می شود.

وی همچنین با تاکید بر حاکم شدن فضای معنوی در تمام تاسیسات گردشگری استان خراسان رضوی و به ویژه مشهد گفت: در تمام مراکز اقامتی و پذیرایی مشهد باید فضای معنوی به صورت ویژه حاکم شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از اقدامات نوروزی دستگاه های عضو ستاد تسهیلات زائران خراسان رضوی، اظهارکرد: همه باید دست به دست هم داده و شرایط خدمت رسانی مطلوب به زائران را فراهم آوریم. وی گفت: باید همواره بهترین و شایسته ترین خدمات به زائران بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج (ع) ارائه شود.

ملک زاده افزود: مشهد مقدس به دلیل وجود بارگاه حضرت امام رضا (ع) از جایگاه بسیار ویژه و حساسی برخوردار است و باید رضایتمندی زائران و مسافران آن همواره نخستین اولویت در خدمات رسانی باشد. وی گفت: همچنین در سال جاری موضوع زیارت باید از اولویت های اصلی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در نظر گرفته شود.

معاون رییس جمهوری با تاکید بر افزایش نیافتن نرخ تاسیسات گردشگری در سطح کشور گفت: امسال با برنامه ریزی های انجام شده، هیچ افزایش نرخی نداشتیم به گونه ای که حتی برخی از استان ها و شهرهای کشور خدمات خود را با ۱۰ درصد کاهش نرخ ارائه دادند.

وی تاکید کرد: در همین راستا در کشور به ویژه در خراسان رضوی و مشهد در صورت مشاهده کوچکترین تخلف از سوی تاسیسات گردشگری به ویژه از سوی واحدهای اقامتی، بلافاصله واحد متخلف تعطیل و پلمپ می شود.

رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همچنین خواستار تشکیل مرکز اطلاع رسانی دایم ویژه زیارت در مشهد مقدس شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=27887
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما